4. H7 Het huis van Mason

973 59 1
                                    

Pov Charlotte

We zijn nu al een uur in het huis van Mason. Mason woont met zijn 3 beste vrienden en mates in 1 hele grote villa. (Zie media) Lizz woont hier ook en dat maakt het ook al een stuk makkelijker.

Ook heeft Mason echt een hele grote waterglijbaan in zijn tuin met zwembad. Verder heeft hij personeel, zoals koks, schoonmakers, butler en 1 wachter in huis voor iedereen veiligheid.

Ik ben nu op Mason zijn kamer en hij is beneden aan het vergaderen met zijn beta en gamma en delta. Dus eigenlijk gewoon met Nathan, Fabian en Thom. Soms hoor je ze game geluiden maken zoals juichen enzo.

Dus ik denk dat ze gewoon aan het gamen zijn. In ieder geval heb ik nu tijd om gewoon even na te denken en mijn koffer uit te pakken.

Mason heeft een groot huis, daarbij hoort een grote kamer met 2 inloopkasten en een grote badkamer met inloop douche en badkuip en dubbele wasbak. Serieus ik woon niet klein naar deze kamer is gewoon heel groot.

Er staat een bed waar ik denk 4 mensen in kunnen. Hij had 2 inloopkasten laten maken in de 4 slaapkamers voor zijn vrienden en uiteindelijk hun mates. Dus ik heb mijn eigen inloopkast.

Als ik mijn koffer leeg heb ga ik naar de kamer waar Mason in ging, ik open de deur en zie 4 jongens gamen en ik zie Lizz en 2 andere meisjes van onze leeftijd zitten. 'Hey, ik ben Charlotte.' Stel ik me voor aan de 2 onbekende meisjes.

'Hoi, ik ben Sofia en dit is Didi.' Zegt de roodharige van de 2. Ze heeft mooie rode krullen en helder blauwe ogen. Didi heeft bruin haar en bruine ogen. 'Jij bent de mate van Mason toch?' Zegt Didi.

'Ja, jullie zijn van wie de mate.' Zeg ik. 'Ik van Thom en Soof van Fabian. Ik ben 17 jaar en Soof is 19 jaar.' Zegt Didi. Ik knik en ga naast Mason zitten. Iedereen zit bij zijn mate. 'Ik ben bijna 18 en Lizz is 18 jaar.' Zeg ik en Lizz kijk geconcentreerd mee.

Lizz houdt van computerspellen, vooral FIFA en dat doen ze nu. Ik ben echt bagger er in. Ik deed vroeger altijd met de lego op de PlayStation maar dit nee. Ik vind het leuk om er naar te kijken maar doen is niks voor mij.

Na het potje speelt Lizz in plaats van Mason. 'Char, kan ik je iets laten zien?' Zegt hij. Iedereen zegt van ooooeeeeee enzo. Ik knik en we lopen hand in hand weg. Nathan roept nog eet elkaar niet op. Hahaha.

We lopen zijn ik bedoel onze kamer in. 'Ik wilde even zeggen dat er een feest vanavond is bij mijn vader thuis en of je mee wilt of dat ik bij je blijf hier?' Zegt Mason. Wat een schatje. Nee ik wil zijn ouders graag ontmoeten.

'Ik ga graag mee, ik hoop dat ze me mogen.' Zeg ik. 'Vast wel' Zegt Mason en drukt zijn lippen op die van mij, ik ga er in mee. Ik voel de muur achter mijn rug. Na een tijdje laten we elkaar los.

'Jij en de meiden hebben de zelfde jurk naar dan in andere kleuren. Dat vond Sofia leuk. Je kan een kleur zeggen dan ga ik kijken voor een jurk.' Zegt hij. 'Paars, die kleur staat me mooi.' Zeg ik.

'Alles staat jou mooi.' Zegt Mason. Dit is zo cliché. Na 2 uur ben ik opgemaakt, aangekleed en kunnen we gaan. (Onze jurken plus schoenen⬇️)

We rijden met 2 auto's naar het huis van de ouders van Mason

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We rijden met 2 auto's naar het huis van de ouders van Mason. Ze hebben een feest voor de nieuwe Alpha en zijn mate. Raar dat Mason vroeg of ik wilde aangezien, het zijn feest is terwijl hij zei dat hij bij mij zou blijven.

In ieder geval lopen we met 4 stellen hand in hand naar de deur. De wachter controleert onze namen en we mogen naar binnen. We lopen door en Mason zegt dat zijn ouders nog in de woonkamer zijn.

We gaan met z'n tweeën naar de kamer. Mason opent de deur. 'Lieverd, je bent er' zegt een vrouw van middelbare leeftijd. 'Hoi mam' Zegt Mason. Zijn vader kijkt me strak aan. Ik voel me heel ongemakkelijk.

Zijn moeder trekt me daarin tegen in een warme knuffel. Ik knuffel voorzichtig terug. 'Ik ben Clarinda, jij bent Charlotte toch.' Zegt de moeder van Mason, ik knik. De man groet zijn zoon maar kijk mij nog steeds aan.

'Hoi, meneer Jackson. Ik ben Charlotte King.' Zeg ik en steek mijn hand uit. Meneer Jackson maakt geen aanstalte om mijn hand te schudden. Ik laat hem weer zakken. 'Pap, waarom doe je zo.' zegt Mason en slaat zijn arm om me heen.

'Zoon ga bij haar weg.' Zegt meneer Jackson terwijl hij de moeder van Jackson achter zich trekt. Huh wat gebeurt er. Mason kijkt de man raar aan. 'Waarom, ze doet niemand kwaad.' Zegt Mason.

Ik volg het niet meer. 'Zoon, nu!' Zegt de man bevelend. Mason luister naar zijn vader. Ik voel me gekwetst. Niet door Mason, maar door zijn vader. Hij mag me niet. 'Pap, doe niet zo belachelijk.' Zegt Mason.

'Wachter, haal haar van ons territorium af.' Zegt de man. Wat! 'Meneer, wat doe ik fout.' Zeg ik. 'Alles' zegt de man en kijkt me minachtend aan. Mason wil de wachter tegen houden maar zijn vader duwt hem naar achter, weg van mij. Mijn wolf huilt.

De wachter doet me boeien om en sleept me mee naar de deur, naar de grens en gooit en er over en maakt de boeien los en loopt weg. Weg van mij. ~Mason, wat gebeurd er?~ Zeg ik via de mindlink.

~Mijn vader wil je niet in de roedel door dat je hybride bent, hij ziet je als een bedreiging voor mij en de roedel. Ga naar je ouders en wacht tot ik je kom halen.~ Zegt Mason en sluit de link.

Ik voel me afgewezen en verlaten. Hij kom me nog geen eens achterna nee. Hij kiest niet voor mij, hoe kon ik denken dat hij van me hield. Hij wilt me niet. Hij houdt niet van me, hij geeft niet om me en laat me in de steek in niemandsland.

Niemand is over dit stuk grond de baas. Er zijn rogues die me misschien wat aan willen doen of andere slechten mensen. Ik mindlink mijn moeder dat ik naar huis kom op bezoek want ik ben wat vergeten.

Ik wil niet dat ze zich zorgen maken. Niet om mij. Ik ben blijkbaar niet belangrijk genoeg voor mijn mate. Ik doe er niet toe voor Mason. Ik ga hem afwijzen.

___________

Zo weer een deel, met drama. Hoe gaat het verder, komt het goed of gaat het voor altijd mis.

Zijn er mensen die een Q&A willen, mag over alle delen zijn.

Gepubliceerd: 23-11-17

1152 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu