Datum: 9 januari
Pov Emily
Hier sta ik dan. Ik sta hier tegen over een jonge man die ouder, heel wolf is en arrogant. Ik ga zo vechten tegen Caleb. Geen dode en we moeten elkaar tegen de grond krijgen. Oneerlijk dus. Caleb is zeker zwaarder en langer en groter.
Gelukkig mag ik mijn krachten gebruiken. Caleb is 3 jaar ouder en gamma. 'Je kunt dit.' Zegt Jayden. 'En zo niet. We verbannen je echt niet.' Zegt Ethan. 'Ik ben echt boos dat jullie dit hebben gedaan, jullie weten dat ik zeer in het nadeel ben.' Zeg ik.
'Zusje, we grijpen in als het mis gaat.' Zegt Jayden. Ik geef hun mijn val dood blik en draai me om. 'Nou mop, klaar?' Vraagt Caleb en knakt zijn vingers. 'Ja.' Zeg ik zo zelfverzekerd mogelijk. 'Nou veranderen dan.' Zegt Caleb en we veranderen allebei.
Caleb gromt kwaad. O waar ben ik aan begonnen. Ik kijk nog even naar mijn broers en ouders. Caleb springt en ik ren snel opzij. Dat scheelde niks. Caleb wil in mijn poot bijten maar ik teleporteer naar de andere kant van hem en geef hem een goeie duw.
Caleb draai zich snel om en slaat me met zijn poot. Ik voel dat ik bloed. Ik grom. Ik bijt in de poot van Caleb. Karma is een bitch. Caleb duwt me tegen de grond en ik wil gewoon niet verliezen. Ik zend pijn naar zijn hoofd en Caleb laat me los. Ik grijp de kans en druk hem tegen de grond.
Caleb probeert ons om te rollen maar ik hou hem met mijn krachten op zijn plek. 'Oké genoeg. Klaar!' Zegt Xander met zijn Alpha stem. Ik laat Caleb los en hij geeft me een harde duw. Ik vlieg van hem af en stoot mijn wolf. Ik verander automatisch terug.
'Emily gaat het? Waar was dat goed voor.' Zegt Ethan boos en loopt op Caleb af. 'Wat, ik moest toch los komen.' Zegt Caleb grijnzen. 'Jij...' Zegt Ethan maar mijn vader spreekt. 'Genoeg nu, gamma Caleb bied u excuus aan.' Zegt mijn vader Mason. 'Sorry Heks.' Zegt Caleb niet gemeend.
'Ik zal de packdokter roepen voor je voet.' Zegt mijn moeder en pakt haar telefoon. Mijn moeder is een mens namelijk en kan dus niet mindlinken. Ik kan dat maar tot een bepaalde afstand, eigenlijk heel idee tot hoever. Maar na 40 km sowieso niet want dat heb ik al een keer geprobeerd.
'Dank u Luna Charlotte.' Zegt Beta Liam. 'Asjeblieft. Emily, ga maar naar je kamer en rust uit. Je ziet er moe uit. Jayden help haar.' Zegt mijn vader en Jayden ondersteunt me. Als ik veel magie gebruik dan ben ik heel moe daarna. 'Emily sorry van net. We hadden het zo niet moeten oplossen.' Zegt Jayden en helpt me naar mijn kamer.
'Jayden maakt niks uit. Ik overleef het en trouwens ik heb de gamma verslagen van The Devil Wolves Pack dus ik ben ook wel blij.' Zeg ik. 'Ja je bent een King die winnen altijd.' Zegt Jayden en lacht. 'Ja dat is waar.' Zeg ik en open mijn deur. 'Dank je voor me hier heen brengen.' Zeg ik.
'Graag gedaan, Em.' Zegt Jayden en loopt weer naar beneden. Ik trek wat comfortabels aan en ga op mijn bank liggen. Het regent buiten. Ik zucht. Ik haat regen. Na een tijdje val ik langzamerhand in slaap.
Ik hoor de deur open gaan. Ik schrik en zie een figuur staan. Ik knipper met mijn ogen en dan zie ik dat het Alpha Xander is. 'Hallo Emily, ik wilde even met je praten.' Zegt hij en gaat op de schommel zitten. Ik kijk hem verdacht aan. Wat zou hij willen van mij.
'Wat moet je?' Floept uit mijn mond. Chips wat heb ik gedaan. Alpha Xander kijkt me boos aan. 'Wat moet je? Hoe onbeschoft ben je?' Zegt Alpha Xander. Chips, chips en chips. O kom op nu heb ik honger. Oké terug naar de boze Alpha. 'Alpha Xander waarom bent u hier.' Zeg ik netjes.
Hij grijnst naar me. 'Ik wil een nieuwe regel en jij gaat helpen. Je broers gaan niet naar mij luisteren maar wel naar jou dus jij gaat me helpen of ik zorg ervoor dat er iets ergs gebeurt met je kleine vriendinnetje Maya.' Zegt Alpha Xander dreigend. 'Welke nieuwe regel?' Zeg ik.
'Dat je maar 2 heksen in je groep mag hebben en dat als ze kwaad doen dat ze worden afgeslacht.' Zegt Alpha Xander. 'Dat is waanzin. We hebben nu ruim 100 heksen en we gaan er echt niet zo veel verbannen. Trouwens jou pack heeft ook heel veel heksen, wat ga je ze allemaal verbannen.' Zeg ik.
'Nee, dan krijg je opstand. Ik dood ze. Dus dat is ongeveer 50 doden.' Zegt Xander grijnzend. 'Je vind het leuk hè om te doden.' Zeg ik. 'Nee, ik doe wat ik moet doen.' Zegt Xander. Ik hoor voetstappen komen naar hier. De deur gaat open. 'Wat doet hij hier!' Zegt Ethan boos. Chips.
'Ik kwam je zusje gezelschap houden.' Zegt Xander. 'Nee, dat is niet waar. Je wil gewoon legaal moorden.' Zeg ik boos. Xander wil naar me toe komen om me te slaan. Zijn ogen zijn rood. Zijn wolf heeft het overgenomen. Voor hij bij me kan zijn houd Ethan hem tegen.
'Je bent een schoft, kom niet bij haar in de buurt.' Zegt Ethan boos. 'Jonge Alpha Ethan, ik ben sterker als dat jij bent. Niet zo vol van je zelf.' Zegt Alpha Xander. 'Ik ben niet veel jonger.' Zegt Ethan nog steeds boos. Xander grijnst en geeft hem een klap. Ethan doet het zelfde. Dit gaat fout.
Ik trek hun uit elkaar. Oke nu klinkt het alsof ik daar de kracht voor heb. Ik gebruik mijn magie ervoor. 'Emily, laat ons.' Zegt Alpha Xander. 'Nee, PAPA!' Gil ik en mijn vader komt aangerend. 'Genoeg, geen gevecht in huis. Alpha Xander of je gedraagt je of je kan vertrekken.' Zegt mijn vader.
Hij kijk naar Xander en dan naar Ethan. 'Gedraag je, je bent Alpha.' Zegt mijn vader en ze geven elkaar een hand als sorry. We gaan naar beneden en eten ons avond eten. Ik heb 5 uur geslapen. Morgen gaan de vergaderingen door.
__________
Weer een deel, hoe vinden jullie Alpha Xander?
Ik hoop tot snel❤
Publiceerd: 01-02-18
1054 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...