4. H4 Alpha Jackson

967 60 11
                                    

Pov Mason Jackson

Ik ben nu een maand Alpha van de Black Woods Pack. Mijn vader heeft besloten dat hij vanaf een paar dagen geleden niet meer me hoeft te helpen en is gewoon vertrokken naar de andere kant van het territorium. We klikken niet echt. We hadden een paar dagen geleden ruzie over dat ik nu al bijna 21 ben en dat ik geen mate heb.

Mijn vader heeft zijn mate nooit gevonden en is getrouwd met iemand anders. Nu wil hij dus dat ik met een dochter van een rijke vriend van hem trouw. Ik die het niet mee eens was je gezegd dat ik dat echt niet ga doen. Hij is dus kwaad vertrokken en zei dat ik het kon uitzoeken.

Maar dat komt wel goed. Ik lijk best veel op mijn vader dus dat bots vaak. We zijn laten we zeggen snel boos en aangebrand.

Ik vind een vriendin die je qua fysiek heel leuk hoor maar ik wil gewoon een persoon waarmee ik ook meer kan. Waarmee je praat en grappen mee deelt en lacht en niet alleen slaapkamer dingen. Dat is wat je hebt met een mate.  Ik hoop wel dat ze weerwolf is en niets anders.

Stel voor je mate is mens, dat zal alleen maar ingewikkeld zijn en een vampier is gewoon gevaarlijk. Met die bloeddorst enz en ze leven voor altijd. Ik hoop gewoon dat ze normaal weerwolf is. Ja ik ben kieskeurig. Nou en.

Die dochter waarmee ik moest trouwen nou kijk. Zij had gewoon meer botox in haar lichaam en gezicht als de hele kliniek heeft in de voorraad. Ik vind botox echt een afknapper. Ik heb er echt een hekel aan. Maar goed ik zal wel even weer terug gaan naar dat mijn vader boos is vertrokken en ik ga naar mijn nieuwe bondgenoot.

Ik heb dus vrede gesloten met de Alpha van de Alpha. Ja mensen ik ben gewoon slim als ik hem aan mijn kant heb dan ben ik nog sterker als dat ik zonder hem ben. Ik heb namelijk nu de sterkste roedel onder die van de Alpha King maar niemand valt hem aan en als je dat doet ben je gewoon heel dom.

In ieder geval ik ga nu met mijn beste en tevens mijn beta Nathan en gamma Fabian en goede vriend en een sterke delta van me Thom naar de pack van de Alpha King en zijn mate/vrouw. Ze zijn alle drie vrienden van mij. Fabian en Thom hebben zijn mate en Nathan nog niet net als ik.

De zoon van de Alpha King en tevens de toekomstige Alpha van hun pack mag me niet. We hebben al een keer ruzie gehad en laten we zeggen dat we het niet kunnen vinden. Ik bel aan en Alpha Aiden doet open. Ik geef hem en zijn vrouw Loena een hand en we gaan naar de eetzaal.

We praten wat tot dat de deur open gaat. Er staat een zeker knap meisje die ik denk 2 a 3 jaar jonger is en de zoon van de Alpha. Misschien is zij zijn mate. Dan heeft hij zeker geluk, ze is hot. Ook draagt ze een mooi wit/zilver jurkje dat aansluit op haar mooie lichaam.

Wat sinds wanneer zeg ik dit soort dingen. Wat een bullshit. Dan ruik ik hybrides en zie dat hun dat zijn. Hoe kan Aiden niet tegen me zeggen dat er hybrides hier zijn. Ik heb een hekel aan vampiers, mensen en hybrides. Boos reageer ik. 'Waarom heb jij hybride's in je huis en waarschuw je niet of is het dat de wachters jou ook niet hebben gewaarschuwd.' Zeg ik boos.

'Alpha Jackson ik weet dat hun hier zijn en dit is mijn zoon Jesse King toekomstige Alpha en mijn dochter Charlotte King.' Zegt Alpha Aiden. Wat!

'Jou kinderen zijn voor een deel van de vijand en je bedenkt niet omdat te vertellen.' Zegt mijn beta Nathan. Die duidelijk merkt dat ik me in hou. 'Ze vormen geen enkele bedreiging.' Zegt Luna Mia.

'Hoe kunnen ze geen bedreiging, ze zijn gewoon voor een deel bloedzuiger.' Zeg ik. 'We zijn geen bloedzuigers. We zijn net als jij.' Zegt Jesse boos. Jezus begint hij ookal

'Rustig, ruziën los nu niks op.' Zegt de dochter van Aiden zacht. 'Ja luister naar je zusje.' Zeg ik minachtend. Jesse rent naar me en slaat me in mijn gezicht. Ik grijp naar mijn kaak. Die hybride is sterk. Dat is waarom je ze moet uitmoorden.

Thom wil naar Jesse uithalen maar voor hij hem raakt staat Charlotte er tussen en blokt de klap door zijn arm vast te pakken. Damm ze wordt steeds aantrekkelijker. 'Genoeg, jullie zijn net een stel kleine kinderen.' Zegt Charlotte en duwt Jesse naar achter. Hoe durft ze.

'Laat zien, dat ze het niet waard zijn en dat je niet hoeft te vechten om te laten zien dat je beter bent. Stop gewoon.' Zegt Charlotte tegen Jesse en zijn ogen veranderen weer naar zijn normale kleur. Zij is net zo respectloos als haar broer.

'Alpha King jij kan je bondje wel vergeten.' Zeg ik en wil op staan. Dan zie ik iets in de houding van Charlotte veranderen. Alsof ze niet wil dat ik weg ga.

'Wacht, vergeef het hem. We zijn nog niet lang deze emoties gewend. We moeten nog leren. Als hij het niet had gedaan was ik het of iemand anders. Iedereen is wel eens boos en krijg wel eens een klap.' Zegt Charlotte. 'Best, maar jullie hebben nog 1 kans.' Zeg ik.

'Dank je. Deze kwestie ligt een beetje gevoelig nog.' Zegt Alpha Aiden en zijn kinderen gaan ook zitten. We eten wat en vergaderen daarna. We verblijven in zijn eigen huis omdat het heel druk en vol in het pack huis is want er was een brand in de roedel. Begrijpelijk.

'Charlotte, jij wil wel even de mannen naar de 4 logeer kamers brengen toch?' Zegt de beta-vrouw van Aiden. Charlotte zucht maar staat toch op. 'Best, komen jullie?' Zegt ze. We staan op en pakken onze tas en lopen achter haar aan. Ze brengt iedereen naar een kamer en wijst die van mij als laatste aan.

'Hoe lang ben je al zo?' Zeg ik. 'Paar dagen, dus waag het niet te zeiken want ik breek je.' Zegt ze. Pittig. Hou ik wel van. Wat ik blijf een jongen. 'Charlotte, mag ik je ogen eens zien. Ik wil weten of ze rood zijn.' Zeg ik en dat meen ik. Bij weerwolven kan je sommige emoties uit de oogkleur zien en bij hybrides worden alle emoties versterkt dus woede, verdiet, lust, blijdschap alles.

Dat lijkt me echt kut. Ik haat gevoelens. Ze kijkt me aan maar haar ogen zijn gewoon blauw/groen en het is echt prachtig. 'Mate, mate, mate.' Roept mijn wolf Alec. 'Wat!' Zeg ik.

Nee niet een hybride. Waarom, haar de maangodin me zo. Waarom zij. Haar broer haat me. Dit gaat zo'n probleem worden. Ze kijkt me verbaasd en geschokt aan.

___________

Een lekker lang hoofdstukje. En vanuit Mason. Ik hoop dat jullie er een beetje van genieten. Ik be  heel tevreden met de eerst 4 hoofdstukken.

Gepubliceerd: 20-11-17

1200 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu