Pov Charlotte
Ik wordt wakker met een arm om mijn middel. Eerst schrik ik maar dan bedenk ik me dat ik een mate heb en hij bij slaapt. Blijkbaar heb ik een beweging gemaakt want ik hoor Mason zuchten. 'Goede morgen, lotje' Zegt hij zacht in mijn oor.
'Omg, zijn ochtend stem' zwijmelt mijn wolf. 'Hey, en noem me niet zo.' Zeg ik. 'Ik noem je zo als ik wil prinses.' Zegt hij. Ik zucht en duw hem. Wat ik me niet bedacht dat ik mijn hybride kracht gebruikte en hij van het bed af valt. Oeps.
'Charlotte, waarom?' Zegt hij. 'Sorry, ik wist niet dat ik zoveel kracht gebruikte.' Zeg ik en hang over het bed en kijk naar de grond waar Mason ligt. Hij wrijft over zijn hoofd. Oké het is een beetje grappig. 'Laat maar, doe dit nooit meer.' Zegt Mason en komt weer liggen.
'Oké.' Zeg ik. 'Maar ik ga op staan en misschien is het handig als jij weer terug gaat naar je eigen kamer. Ik wil niet dat mensen rare dingen gaan denken. ' Zeg ik en Mason knikt en gaat weg. Ik kleed me aan en ga dan naar beneden voor een ontbijt.
Iedereen zit aan tafel en ik zit naast mijn broer en mijn mate. 'Alpha Mason, hoe lang wil u nog blijven.' Zegt mijn vader. 'Ik wilde eigenlijk vanmiddag naar huis. Ik wil niet heel lang van de roedel weg.' Zegt Mason en pakt mijn hand.
'Ga mee, ga mee met onze mate. Ik wil niet hier achterblijven.' Zegt mijn wolf. 'Hallo, Char. Ik vroeg je wat.' Zegt mijn moeder en zwaait voor mijn gezicht. 'Ja sorry. Wat is er?' Zeg ik. ' Ik vroeg of je mee ging met Mason, Nathan, Thom, Fabian en Lizz.' Zegt ze.
'Gaat Lizz mee?' Zeg ik. 'Ja, Nathan wil haar graag mee nemen. Ga je mee? Zou ik fijn vinden.' Zegt Mason. 'Ja ik ga mee.' Zeg ik. 'Charlotte, kan ik je nog spreken voor je gaat.' Zeggen mijn ouders en broer tegelijk. 'Ja dat kan. Anders doen we dat nu.' Zeg ik.
We staan alle 4 op en lopen naar de woonkamer. 'Lieverd, ik snap dat je met Mason mee gaat maar ben wel voorzichtig.' Zegt mam. 'En kom eens op bezoek en dat wij naar jou komen.' Zegt pap. 'Doe het veilig en doe niks wat je niet wil.' Zegt Jesse heel serieus.
Nee dat zei hij niet echt. 'Ja ja ja, ik snap het. Ik wil nog geen kinderen.' Zeg ik. Ik geef ze een knuffel en loop de woonkamer uit. Ik kom Mason tegen op de trap. 'Zal ik helpen pakken.' Zegt hij en zet zijn koffer beneden neer en loopt met me mee. 'Ja, is goed' Zeg ik. We lopen samen mijn kamer in.
'Wel leuk hoor dat je ouders zo voorzichtig met je zijn.' Zegt Mason. Wat! Zeg niet dat hij dat gesprek heeft gehoord. Dat is beschamend. 'Mason, luister je me af.' Zeg ik nep boos. Hij heeft het gewoon niet door. 'Nee, ja maar dat was om te kijken dat ze je hier gingen houden. O ja je broer heeft me condooms geven.' Zegt hij.
'Maakt niks uit hoor, ik was niet boos. Wacht zei je nou mijn broer!' Zeg ik. 'Nee, grapje schatje.' Zegt Mason en legt zijn armen om mijn middel. Ik zucht. 'Ik dacht even dat ik met mijn broer moest gaan praten over dat hij dat niet moest doen.' Zeg ik. Hij glimlacht naar me. Ik kijk hem aan.
Zijn ogen gaan naar mijn ogen naar mijn lippen. Dan drukt hij zijn lippen op die van mij. Ik ga er in mee en leg mijn handen in zijn nek. We laten elkaar los. 'Kom we moeten pakken.' Zegt Mason en opent mijn kast. Ik pak 3 koffers. 1 voor schoenen en make-up, toiletspullen, 1 voor kleren, 1 voor kleren en boeken en laptop, tablet en zo.
'Hoeveel neem je mee?' Zegt Mason en wijst naar de 3 koffers. 'Ik weet niet of ik hier terug ga wonen dus neem ik veel mee. Ik kan ook mijn eigen bed nog mee nemen maar dat lijkt me niet nodig toch.' Zeg ik. 'Nee, die heb je niet nodig. Mijn bed is groot genoeg.' Zegt Mason.
We pakken in. Ik sta op en sluit de koffer en zie Mason niet meer. 'Mason?' Zeg ik. 'In de kast.' Zegt hij. 'Mason, ik heb al kleren gepakt.' Zeg ik en open de kast. 'Maar je bent je ondergoed vergeten.' Zegt hij en houdt een bh omhoog. Ik pak de bh en duw hem de kast uit.
Hahahaha hij is uit de kast. Oké flauw. Ik pak het ondergoed en stop het in de koffer en doe hem dicht. Mason tilt mijn 2 zwaarste koffers naar beneden en ik de andere. Ik zeg gedag en stap samen met Lizz achterin de auto en Nathan en Mason voor in.
We zwaaien naar onze familie en we rijden naar de pack van Mason.
____________
Niet heel lang maar het is weer een deel. Ik hoop dat het een beetje bevalt. Ik probeer zo snel mogelijk weer een deel te schrijven.
Publiceert: 22-11-17
865 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...