Pov Samantha
'Oké, klas vandaag gaan we trainen terwijl we in wolven vorm zijn. Ik maak de groepjes geen commentaar.' Zegt de leraar. Ik zit met een of andere fabian. Dit is gewoon niet eerlijk, hij is veel groter en sterker. 'Nou Sweetheart ik zal je geen pijn doen.' Zegt Fabian. 'Het is je geraden.' Zegt Lars. 'Meneer, ik wil graag met Samantha samen werken.' Zegt Lars. 'Lars, geen discussie.' Zegt de meneer.
'Oké dan ga ik wel naar de directeur om te klagen over je respectloze gedrag tegen over mij. Ik ben nou eenmaal de Alpha.' Zegt Lars en wil weg lopen. 'Oké oké het is goed.' Zegt de leraar. Lars grijnst en komt naar me toe. 'Nou Sammie, ben je klaar?' Zegt Lars. 'Nee, dit is gewoon niet eerlijk.' Zeg ik. 'Ik zal rustig aan doen.' Zegt Lars. Hij grijnst. Tuurlijk. Hij maakt me gewoon met plezier in.
Stomme Cupcake mompel ik en we transformeren. We moeten elkaar omstebeurt proberen op de grond te drukken. Ik moet Lars de Alpha op de grond krijgen. Dat gaat vast helemaal goed, hoor het sarcasme. 'Oké start.' Zegt de docent. Ik moet als eerst. Ik probeer Lars met de nadruk op probeer Lars te verplaatsen. 'Lars, please.' Zeg ik. Hij schud zijn hoofd. Ik geef het op.
Na 15 minuten heb ik Lars wel 30 centimeter opgeschoven. Nog geen eens om. De leraar zegt dat we mogen wisselen. O nee. We beginnen en ik besluit. Rennen, zo lang ik ren kan hij me niet zonder pijn te doen vloeren. De leraar geeft het startsein en ik ren weg. 'Sammie wat doe je.' Zegt Lars. 'Rennen.' Zeg ik en Lars rent achter me aan. 'Sam, doe niet zo kinderachtig. Ik win toch wel.' Zegt Lars.
Nee ik moet gewoon 15 minuten rennen. Ik blijf rennen en iedereen lacht. 'Oké Sam, nu moet je stoppen.' Zegt Lars. Na 10 minuten. 'Nee, ik ben aan het winnen.' Zeg ik. Dat had ik niet moeten zeggen. 'Ja dag, ik verlies niet.' Zegt Lars en tackelt me. 'Au.' Zeg ik. 'Sorry, Sweetheart. Maar ik verlies niet van je.' Zegt Lars en verandert terug. Ik verander ook terug en kijk boos naar Lars.
'Jij gemene Cupcake Alpha Mate. Hoe durf je.' Zeg ik boos. Ik ben nu sowieso bont en blauw. 'Schatje, het spijt me. Ik wilde gewoon niet verliezen.' Zegt Lars. Niet verliezen dus dan moet je mij maar hard handig tackelen. Ja dag. 'Ik ga naar de zuster.' Deel ik mee en loop weg. Lars gaat me achterna. 'Sam, wacht.' Zegt Lars.
'Nee, je bent gewoon niet te geloven. Je tackelt me omdat je niet wil verliezen. Je bent gewoon een klein kind die niet tegen zijn verlies kan. Nu ben ik bond en blauw en stond voor schut. Dus ga terug en voel je de beste maar laat me met rust.' Zeg ik en loop door. Ik loop het meisjes toilet in.ars volgt me echt niet hier in. Ik kijk ik de spiegel. Ik heb tranen over me wangen. Ik zet me handen op de was tafel.
Waarom is alles zo moeilijk soms. Ik til me shirt iets omhoog en zie dat ik een grote blauwe plek heb op mijn rug. Lekker dan. De deur gaat open. Ik zie Lars staan. Hij loop gewoon het meisjes toilet in. Hoe durft hij. 'Lars je mag hier niet komen.' Zeg ik. 'Nou en, ik wil het goed maken. Sam het spijt me ik had je niet moeten tackelen. Dat was dom en onaardig.' Zegt Lars en komt naar me toe.
'Oké, het is goed maar je moet het goed maken. We gaan op date, vanavond en jij gaat het verzinnen.' Zeg ik en grijns. Lars heeft een hekel aan dates. Hij vind het tijdverspilling. Waarom daten als je mate bent. Nou omdat het leuk is. Vind in dan. Lars zucht. 'Moet dat? We kunnen ook gewoon netflix kijken en chillen bij mij op de kamer' Zegt Lars verleidelijk en tilt me op de wastafel.
Hij probeert me gewoon om te praten door te firten. Ik schut me hoofd en zeg 'Lars, als je het goed wil maken wel en me om praten werkt niet.' 'Oké dan zo.' Zegt Lars en geeft kusjes in mijn nek. Hij kust mijn mark. Ik ril. Nee dit mag niet. Ik duw Lars weg met protest van Zoey. 'Lars, nee of een date of je kan het schudden. Als je van me houd ga je met me op date.' Zeg ik.
'Oké is goed, ik haal je om 19.00 op. Sta klaar met een jurk aan.' Zegt Lars en plaats een kus op mijn voorhoofd en loopt weg. Ik sta op kleed me om en meld me ziek. Me rug doet best wel pijn. Ik lig op bed en kijk netflix. Ik kreeg nog een appje dat ik niet moest avondeten. Om 6 uur besluit ik te gaan douchen. Ik pak kleren en spring onder de douche. Ik heb er echt zin in.
Ik weet dat Lars het wel leuk vind om met me uit te gaan. Maar als je het een date noemt vind hij het te softie of onnodig. KLEDING⏬
Na het douchen, kleed ik me aan en doe mijn make up. Ik pak mijn mascara, eyeliner en ogenschaduw. Als ik klaar ben is het 19.00 uur. Bella is naar haar ouders samen met Mason. Haar oom is overleden. Ze is daar een week en ze is net vertrokken. Er wordt geklop op mijn deur. Ik open de deur en zie Lars staan.'Hey, weet je zeker dat je wil gaan?' zegt Lars. 'Ja, je moet het met me goed maken.' zeg ik. 'Oké laten we dan maar gauw gaan.' zegt Lars. 'Oké' zeg ik en pak Lars zijn hand. We lopen hand in hand naar buiten. Lars opent zijn auto. Ik ga er in zitten. Lars maakt me gordel vast alsof ik een klein kind ben. 'Lars dat kan ik ook zelf.' zeg ik als Lars de deur ook nog dicht wil doen. 'weet ik maar ik doe het graag.' zegt Lars en stapt ook in.
----------------
Weer een deel. Ik ga eerst nu een deel schrijven voor mijn andere boek The Werewolve Mate en dan weer hier door. Ik ga het om te beurt doen.
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...