Pov Lars
Ik had nooit verwacht dat Sam zo ging reageren. Tuurlijk vind ik het naar wat haar vader en broer doen. Maar dat ik haar niet mag aanraken en steunen of zien is echt te gek voor woorden. Nu nu is ze hier bij mij thuis. Haar gezicht toen mijn vader aardig was. Kijk mijn vader lijkt wel kil maar dat heb ik ook maar als je hem kent is hij de beste.
Hij heeft helemaal niks tegen Jayden of Lola maar Jayden iets tegen hem dus gaat hij echt niet aardig doen. Maar dat betekend niet dat hij ook zo doet tegen Finn of Samantha. Ik weet dat ik een niet al te best verleden heb, ik ben een player geweest maar nu niet meer. Ik heb nu Sam. Ik hou van haar en zal haar nooit verraden of bedriegen.
Ik ben nu met Sam in mijn kamer. We zijn onze koffers aan het uitpakken. Als we klaar zijn is het bijna 7 uur. 'Pizza.' Roept mijn vader en Sam sprint naar beneden. Ik hoor mijn vader lachen en gelijk heeft hij. Het zag er grappig uit. Ze is bijna aan het eind van de trap en ik ook. Ze valt en ik pak haar heupen en vang haar.
'Dank je.' Zegt ze en staat op. We kijken tv en eten pizza. Mijn vader zit in zijn kantoor. 'Lars, waarom is je vader zo aardig tegen me.' Zegt Samantha. 'Hij is altijd zo. Als je hem mag, mag hij jou. Hij lijkt wreed aan de buitenkant maar hij is echt een goede man. Dus maak hem niet boos of mij. We zijn heel anders als we boos zijn.' Zeg ik en kijk naar Sam.
'Oké.' Zegt Sam en stopt een hap pizza in haar mond. Hoe kan het dat ze zo dun is. Je eet echt veel. 'Sammie het zit op je neus.' Zeg ik en veeg het van haar neus af. Ik geef een kusje op haar neus en eet verder. Als de pizza op is en ze haar serie heeft gekeken. Ze kijkt Teen Wolf. Die weerwolven zijn echt raar. Ze veranderen niet in een hele wolf.
Ik kan ook klauwen te voor schijn halen maar krijg geen bakkebaarden of zo. Samantha vind het helemaal geweldig. Samantha gaapt. 'Moe.' Zeg ik. Ze knikt. 'Kom.' Zeg ik en til haar op. 'Ik kan zelf lopen.' Zegt ze gapend en valt in slaap. Ja tuurlijk. Ik breng haar naar mijn bed en leg haar neer. 'Hey' Zegt Sam. 'Sam je moet nog even een pyjama aan.' Zeg ik.
'Ik ben een pyjama vergeten.' Zegt ze en draait zich om. 'Sweetheart je mag ook een shirt van mij aan.' Zeg ik. Ze mompelt ja. Ik pak een zwart shirt en geef het aan haar. 'Ik ben in de badkamer.' Zeg ik en laat Sam. Dan kan ze zich omkleden.
Als ik me heb omgekleed en tanden gepoetst, ik slaap meestal in me boxer maar niet nu. Ik heb gewoon een sport broekje aan. Ik zie Sam liggen en ze slaapt al. Ik ga er rustig naast liggen en val ik slaap naast Samantha.
Pov Samantha
Ik wordt wakker op een warme borstkast van iemand. Ik kijk op en zie Lars op zijn telefoon. Hij is zo perfect. Zegt me wolf Zoey. Ik lach en ga weer liggen en vouw me arm om hem heen. 'Hou je zo erg van me sixpack.' Zegt Lars. 'Nee, je buik is lekker warm en een perfect kussen.' Zeg ik.
'Hé ik ben geen kussen.' Zegt Lars en haalt me van zijn buik. 'Ben je nu beledigd om dat ik je buik lekker vind liggen.' Zeg ik. Best wel grappig. Je bent een Cupcake of niet. Ja ik heb zijn naam van aardappel naar Cupcake gedaan. Vond ik wat aardiger.
'Nee maar ik ben geen kussen. Kussen zijn dik en zacht en mijn buik is niet dik en wel gespierd.' Zegt Lars. 'Oké oké. Je buik is geen kussen.' Zeg ik. Hij legt zijn telefoon weg en kijkt me aan. 'Sweetheart, ik heb nog geen goede morgen kus gehad.' Zegt hij en komt dichter bij.
Als hij bijna bij me is, vliegt de deur open en komen 4 mensen binnen rennen als gekken. 'Je hebt een mate.' Zegt eentje die ik niet ken. Sander en Quinten staan te grijnzen in de deur opening. 'En je verteld ons niks.' Zegt de andere. Sander springt bij ons op bed.
'Hallo Lars en Sam. Storen we.' Zegt Sander. 'Bommetje.' Zeggen Quinten en de andere 2. Ik kruip naar Lars. Ook hun springen op het bed. 'Ook hallo Sander, Quinten, Tyler en Caleb.' Zegt Lars en duwt Quinten van bed. 'Is ze stomdoof.' Zegt of Tyler of Caleb. 'Nee ze is geshokt over onze knapheid.' Zegt Sander.
'Jullie zijn raar.' Zeg ik en kruip tegen Lars aan. Lars heeft een heel groot bed dus liggen we met ze alle tegen elkaar. Maar jet past net. 'Ze kan praten. Ik ben Caleb en dat is Tyler.' Zegt Caleb. 'Ik ben Samantha.' Zeg ik. 'Ze is wel knap. Dus heb je geluk.' Zegt Tyler. Ik bloos. 'Tyler zoek je eigen.' Zegt Lars. 'Waarom zijn jullie hier.' Zegt Lars.
'Nou Lars we kwamen je halen voor mannendag maar Sam kan wel mee.' Zegt Quinten. Mannendag. 'Weet niet of Sam dat wil.' Zegt Sander. 'Wat houd het in.' Zeg ik. 'We gaan rennen door het bos en klifduiken.' Zegt Caleb. 'Ik wil wel mee rennen maar niet klifduiken.' Zeg ik. 'Je hoeft niet te springen.' Zegt Lars.
Ik knik. 'Maar nu weg, we kleren ons aan en komen naar beneden.' Zegt Lars. Ze vrienden grijnzen en knip ogen naar Lars en vertrekken. 'Leuke vrienden.' Zeg ik. 'Ja ze zijn raar. Tyler en Sander moeten nog een mate vinden en de rest heeft er al 1.' Zegt Lars en drukt een kus op me lippen. 'Ga je aan kleden.' Zegt Lars en pakt kleren.
Ik pak mijn bikini van het zelfde zwemmen van een paar weken geleden en kleren voor daar over. Ik douche me en loop naar beneden. De jongens staan te praten en het gesprek valt stil als ik daar kom. 'We kunnen.' Zegt Quinten.
-----------------------------
Weer een hoofdstuk. Hoop dat het leuk was. Het volgende hoofdstuk wordt spannender.
1049 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...