3. H14 De man Aiden

1K 65 18
                                    

Pov Loenita

Aiden die wilde uithalen naar Caleb raakt mij. Ik voel de pijn en duizeligheid. Ik zie zwarte vlekken. 'Haal de dokter.' Zegt een alpha stem. Ik voel iemand die mijn hand vast neemt. 'Loena, blijf bij me.' Zegt de stem. Ik zak weg en het wordt zwart.

Pov Aiden

Ik ben aan het vechten met Caleb. Ik ben aan het winnen. Eigenlijk had ik dat verwacht. Caleb die denkt te weinig na en doet gewoon. Ik heb een strategie en die gebruik ik ook. Na een hele tijd vechten valt Caleb. Ik wil hem nog 1 klap geven maar iemand springt er voor. Ik raak een meisjes wolf.

Dan merk ik dat het Loena is. Ik verander terug en val naast haar neer. Heeft ze dan nooit geleerd om niet tussen een gevecht van alpha's moet komen. 'Haal de dokter!' Roep ik. 'Loena, blijf bij me.' Zeg ik en houd haar hand vast. Ze zak weg. De dokter komt en brengt haar naar het ziekenhuis. Ik blijf de hele tijd bij haar. Dit is mijn schuld.

Ik heb haar dit aan gedaan. Ik ben echt een slechte mate. 'Aiden, je kon er niks aan doen.' Zegt Christian. 'Ja wel, ik had moeten zien dat er iemand tussen kwam. Ik ben echt een slechte mate.' Zeg ik en zak naast Christian op de wachtstoelen. 'Aiden, je had niet kunnen stoppen en dit is niet jou fout. Evan en ik hadden moeten letten op dat Loena er niet tussen ging springen.' Zegt Christian.

Ik ben echt stom geweest. 'Het is niet jullie schuld. Het is de mijne en praat me er niet uit.' Zeg ik boos. 'Oké dan niet, ik ben terug naar ons huis. Ik zal je familie naar huis sturen.' Zegt Christian en loopt weg. Na een tijdje mag ik bij mijn mate. De dokter zegt dat ze een harde klap heeft gehad maar het overleeft.

Hij zegt dat er een kans is dat ze geheugenverlies heeft. Ik ga naast haar bed zitten en neem haar hand in de mijne. 'Aiden, ik vindt het erg voor je. Ik hoop dat ze snel beter wordt. Ik vond en vind haar heel aardig.' Zegt mijn oma en die komt naast me zitten. Mijn oma mag ik. Ze is zo zorgzaam. Mijn moeder mag ik ook maar van de rest moet ik niks hebben.

Oké mijn opa kan er ook wel mee door. Maar soms is geen familie beter. Je hoort altijd in dit soort verhalen van de koning krijgt alsnog een mate, hij is zo wreed omdat hij geen ouders en zo meer heeft. Nu is het anders om. Ik heb ze nog en hun hebben me dit geleerd. 'Oma, het is mijn schuld.' Zeg ik.

'Nee, Aiden. Je kan je zelf niet de schuld geven. Als je vader je niet tot dit gevecht had gedwongen dan hoefte je je broer niks aan te doen en dan was Loena er niet tussen gesprongen. Je moet niet kijken naar wie schuld heeft. Want dat hebben we allemaal. Ik ook. Iedereen. Dus focus je op het herstel van je mate. Van je toekomstige vrouw. Niet op schuld.' Zegt mijn oma.

Mijn oma is een wijze vrouw. 'Oké ik snap het. Oma, hoe lang blijf je nog?' Zeg ik. 'Zo lang als jij wil.' Zegt mijn oma en geeft me een knuffel. Ik heb de hekel aan knuffels maar nu even niet. Mijn oma gaat na de knuffel ook even kijken bij Caleb.

Na 4 uur wachten opent Loena haar ogen. Ze was wel 5 uur bewusteloos.

Pov Loena

Ik open voorzichtig mijn ogen. Ik zie veel wit. Wit van een ziekenhuiskamer. 'Je bent wakker.' Zegt een stem. Ik kijk om me heen en zie een jonge man zitten. 'Wie ben jij?' Zeg ik. Ik zie dat hij gekwetst is door dat ik dat vraag. Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ik thuis was en dat ik een tweeling broer heb en dat ik 18 jaar ben en de dochter van Lars en Samantha.

'Loena, ik ben Aiden King. Ik ben je mate.' Zegt de man. Ik kijk hem raar aan. Mate. Ik heb geen mate. ' dat kan niet, ik heb geen mate.' Zeg ik. Hij kijkt me pijnlijk aan. Dan komen de dokters binnen. 'Luna King je bent wakker.' Zegt de dokter en doet allemaal testjes. 'Ik heet Loena Blue Loon.' Zeg ik. 'Sorry, Luna.' Zegt de dokter. 'Ze is nog geen Luna.' Zegt de man Aiden weer.

'O sorry Alpha. Loena jij bent oke. Wat is het laatste wat je je herinnert?' Vraagt de dokter. 'Ik ben 18 e  heb een tweeling broer sinds kort en ik heb geen mate en ben de dochter van de Alpha en Luna van de Blue Moon pack en mijn zus is zwanger.' Zeg ik.

'Alpha, ze herinnert zich de afgelopen 3 à 4 weken niet. Het is van belang dat ze rust houdt en dat u de herinneringen gaat op halen. Doe dit stap voor stap. Als het over een week nog niet terug is dan komt u terug. Ook als ze last krijgt van hoofdpijn, duizeligheid of andere kwalen kom dan terug.' Zegt de dokter en de man Aiden knikt. 'Kom we gaan naar huis.' Zegt de man Aiden.

'Ik wil met mijn ouders mee en niet met de man die zegt dat ik zijn mate ben.' Zeg ik star. Ik mag niet met vreemden mee naar huis en aangezien hij ook nog eens de beruchte Alpha King is wil ik geen risico lopen. 'Best.' Zegt de man Aiden en belt iemand. 'Liam, je zus heeft geheugen verlies en ze wil niet mee. Kom nu.' Zegt de man Aiden en hangt op.

'Je tweeling broer komt je ophalen.' Zegt de man Aiden en loopt de kamer uit. Na een uur komt er een jongen binnen en ik herken hem als mijn tweeling broer. 'O zusje toch, je hebt de Alpha niet zo vrolijk gemaakt.' Zegt Liam. 'Ik ga niet met vreemden mee.' Zeg ik.

'Hij is niet een vreemde. Maar daar kom je nog wel achter. Je leidt aan geheugenverlies. Maar kom we gaan naar huis.' Zegt Liam mijn tweeling broer en hij tilt me op. Zet me in een auto en rijdt naar een soort van kasteel. 'Woon ik hier?' Zeg ik. 'Ja.' Zegt Liam. 'Wow.' Zeg ik en kijk mijn ogen uit.

-----------------

Weer een deel. Hoe gaat het verder. Krijgt ze haar geheugen terug of blijft het zo. Accepteert ze Aiden of niet.

1087 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu