H.15 De deal

3.5K 146 2
                                    

Kleding lola

Pov Jayden

Ik wordt wakker met mijn mate in mijn armen. Ik heb echt slecht geslapen vannacht.

Ik zit me de hele tijd te denken over die deal die mijn broer wilde sluiten met de rogue's. Sofia kan natuurlijk ook liegen alleen dan zal ze wel boos op me zijn.

Haar vader is nu dood en ze heeft alleen nog Dylan. Jasper is hier een tijdje komen tot dat Rowan klaar is. Caith houden we hier. Ook al is ze een b*tch, ze is deel van de roedel.

'Goedemorgen.' Hoor ik naast me. Ik schrik op uit me gedachten. Ik heb mijn armen strak om haar heen. Ik laat haar los. 'Goed geslapen?' vraagt ze. 'beetje, jij?' vraag ik terug.

'super.' Zegt ze. Ik lach. 'Jayden je ziet er moe uit. Ga nog even slapen. Ik ga gewoon naar beneden.' Zegt ze. Wat is ze toch lief. Ik knik en ze loopt naar beneden.

Ik val nu wel in slaap. Als ik wakker wordt zie ik dat het al 13.00 is. Ik sta op doe kleren aan en ga maar eens eten. Als ik beneden kom is er niemand. Waar is iedereen?

Ik loop naar de keuken en pak eten en ga in de tuin kijken. In de tuin zitten Lola, Dylan, Sofia, Jasper, Olivia, Jackson, Claire, Tim, Liv, Daniël en Amber.

Ik ga naast Lola zitten. 'Jayden wat ga je doen met Rowan? Die komt verhaal halen. Hij zal vandaag naar ons komen.' Zegt Sofia. 'Geen idee, Jasper nog ideeën?' Vraag ik aan mij broer.

'Misschien kunnen we hem op wachten waar jullie hem gingen ontmoeten.' Zegt Jasper. 'Dat kan. Ik zal jullie brengen. Wie gaan er dan mee?' Zegt Sofia.

'Daniël, Lola, Jackson en de rest van de mates blijven hier. Wij gaan met Dylan, Tim, Jasper, Sofia, ik en de wachters.' Zeg ik. 'Jayden ik ga ook mee.' Zegt Lola.

'Nee jij blijft hier. Je kan hier helpen als er wat gebeurd.' Zeg ik terug. Ik snap dat ze mee wil naar stal voor dat we worden aangevallen dan is Lola enzo nog hier.

In de rest te beschermen. 'Best.' Zegt Lola. De mensen die mee gaan staan op en we gaan op pad. Sofia rent voor op. Ze wonen gewoon op mijn land. Dat we ze nog nooit hebben ontdekt.

Daar moet ik wat aan doen. Ik zie ik de verte Rowan staan. 'Rowan.' Zeg ik. Hij draai zich om. 'A Alpha Jayden en Alpha Jasper leuk om jullie te zien. Ik zoek iemand en dan ben ik weg.' Zegt hij.

'Rowan mijn vader is dood. Ik bepaal dus nu de deal en die gaat niet door.' Zegt Sofia. 'Och Sofia heeft zich aan gesloten bij de alpha's. Wat zal je vader teleurgesteld zijn.

Maar waarom kan de deal niet door?' Vraagt hij. Sofia krijgt tranen in haar ogen. 'Rowan ga ons terein af. Maar voor je gaat wil ik iets weten.' Zegt Jasper tegen Rowan. ' Vraag maar.' Zegt Rowan.

'Wat is de deal?' Zegt Jasper. Dat vraag ik me ook af. 'Nou dat was een verbond tussen de regio's van hier met mijn roedel. We wilde bijde jullie twee dood zo dat we een groot territorium hebben.' Zegt hij simpel.

'Wachter pak Sofia vast. Ze wilde mij en mijn broer doden.' Zegt Jasper. Dylan is haar aan het beschermen. 'Dylan stop met de wachter slaan.' Zegt Sofia. Hij stopt en wordt ook vast gepakt. Jasper gaat voor hem staan en zegt

'dylan we houden haar alleen vast. We weten nog niet wat we gaan doen. Dat kijken we wel als we thuis zijn.' 'Ze heeft niks gedaan.' Zegt hij. We negeren hem en gaan veder met Rowan.

'Ik ga maar eens.' Zegt hij en rent weg. ' Het heeft geen zin om achter hem aan te gaan.' Zeg ik. De wachters stoppen. 'Er gaan naar huis. Dylan mee komen.' Zegt Jasper en loopt veder op om een gesprek te houden met zijn beta.

Wij beginnen al te rennen. Ik hou Sofia in de gaten terwijl we terug rennen. Na een uur zijn we bij mijn roedelhuis. Ik breng Sofia naar mijn kantoor. Jasper komt een kwartier later mijn kantoor binnen.

Pov Lola

Jayden en de rest komen thuis. Jayden is niet echt vrolijk. Hij duwt Sofia het kantoor in. Een kwartier later komen Dylan en Jasper terug. Jasper loopt ook het kantoor in. Ik vraag me af wat er is gebeurd.

Dylan komt de woonkamer in. 'Wat is er gebeurd? De alpha's lijken nog al boos.' Vraagt Tim aan Dylan.

'Nou Rowan was daar en die zei dat alle rogue's Jasper en Jayden door wilde en toen werden ze boos op Sofia en toen werd ik boos want ze heeft niks gedaan. Ze deed er niet aan mee en is daardoor bij na vermoord. Toen we werden aangevallen heeft ze niks gedaan. Ze is onschuldig.' Zegt Dylan.

Ik geloof hem. Ik sta boos op en loop het kantoor in. Jayden en Jasper kijken me voor aan. 'Lola, je hoort te kloppen en ik ben bezig ik kom zo bij jou.' Zegt Jayden. 'Nee ze heeft niks gedaan. Dat zijn leugens van Rowan.' Zeg ik en zie dat Sofia huilt.

Ik kijk boos naar de jongens. Ik ga bij haar zitten. 'Waarom is ze schuldig volgens jullie?' Vraag ik aan ze. De jongens geven het op dat ik weg ga. ' Ze wilde ons dood hebben.' Zeggen ze tegelijker tijd. Ik lach.

'Nee haar vader en Rowan willen dat. Zij niet. Het was of aanvallen en mee gaan of zij zelf dood. ' Zeg ik. De jongens lijken al minder boos. 'Oke je mag blijven maar ik wil niks verkeerd van je horen.' Zegt Jasper. Ik lach. Ik wist dat ze gewoon voor waren.

Ik knuffel Sofia en we lopen met ze alle naar buiten. Dylan geeft Sofia een knuffel na dat hij het heeft gehoord. De rest van de dag gaat veder met films kijken. De meiden en ik willen Bring It On kijken en de jongens gaan gamen in de gamekamer.

Jep die heeft Jayden. Na alle 3 de films en pizza te hebben gegeten gaan we slapen. De jongens hebben de 3 de film mee gekeken. Ze hebben zich niet echt op de film geconcentreerd. Ze wilde heel graag een andere film. Maar de meiden keken film dus wij mochten bepalen.

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu