Ryan^^^
*Pov Lola*
Ik wordt wakker in de armen van Jayden. Ik draai me om en zie niet Jayden. Ryan ligt met zijn armen om me heen. Ik hef mijn knie op recht in zijn klokkenspel. Ik hoor hem kreunen. 'watte hek doe jij hier, weg jij. Ik haat jou echt.' Schreeuw ik. Hij staat verward op en loopt gauw weg. Maar veder dan de deur komt hij niet.
Jayden geef hem een vuist slag in zijn gezicht. Ryan valt op de grond. Jayden gaat veder met Ryan in elkaar meppen. Als Ryan bijna bewusteloos is komt mijn vader binnen. Ik ben al de hele tijd aan het roepen dat Jayden moet stoppen. Maar als ik in de buurt kom wordt ik op het bed gegooid met een duw. Ik haat hun alle bij.
Mijn vader trekt Jayden van Ryan af. 'ERUIT NU VAN MIJN TERRETORIUM AF. IK WIL JOU VOORLOPIG NIET MEER HIER ZIEN. EN JIJ RYAN GAAT NAAR DE PACKDOCTER EN DAN OOK NAAR HUIS. IK TOLOREER VECHTEN NIET. DUS WEG WEZEN! IK ZEG DIT MAAR 1 KEER. JULLIE KOMEN 2 MAANDEN NIET OP MIJN TERREIN OF IK LAAT JULLIE IN DE CEL GOOIEN.' Zegt mijn vader woest.
Jayden stormt het huis uit. Ryan staat ook op en loopt naar de dokter. 'waarom vochten ze?' vraagt mijn vader. 'nou, ik viel in slaap met Jayden naast me en werd wakker met Ryan naast me. Toen heb ik hem weggestuurd maar hij kwam Jayden tegen en die begon te slaan en als ik ze uit elkaar probeerde te halen werd ik weer op het bed geduwd. En toen heb jij ze van elkaar af gehaald.' Zeg ik.
Hij knikt en loopt weg. Ik kleed me aan en loop naar beneden. Het is al 12 uur. Iedereen is weg. Ik baal er van wat er vanochtend is gebeurt. Jayden is weg. Ik ben echt boos op alle bij de jongens.
*Pov Jayden*
Dit was mijn plan. Ik heb Ryan er neer gelegd. Want dan had ik een goede rede om hem in elkaar te slaan. Alleen had ik niet verwacht dat Mario me weg zou sturen voor 2 maanden. Ik praat wel met hem. Het is alleen jammer dat hij mij Lola niet wil mee geven. Ik wil haar en ik erger me aan de mensen die dat in de weg staan. Dus ruim ik die uit weg.
Je denkt vast waar is de aardige kant, nou die is er niet. Ik deed zo om haar te marken als ik het matingsproces voltooid heb is ze echt van mij. Ik ga haar net zo wreed maken. Ik wil een nog groter stuk land samen met mijn broer. Ja ik weet het hij doet mee.
Tot dat ik Lola niet heb, heb ik Caith dus nog. Dus ik kom ook aan mijn plezier. Ik ben gewoon wreed dat hoort bij Jayden Black Water. Ze moet er maar mee leven. Ze is snel en als ik haar train kan ze ook doden. Want het prinsesje kan niet doden. En dan denkt de maangodin dat dit de perfecte combi is.
Ach boeien ze is knap. Ik ben nu een paar rogue's aan het moorden. Als ik klaar ben wil ik Mario gaan bellen om te zeggen dat hij mij niet van mijn mate kan houden. Dat of ik mag langs komen of ze komt naar mijn pack of ik ontvoer haar. Ik wil de eerste oplossing helemaal niet maar als ik dan naar huis ga neem ik haar gewoon mee.
*Na het telefoon gesprek*
Hij heeft gewoon alles geweigerd. Ik mag hem dus echt niet meer. O wacht dat deed ik al niet. Dan ontvoer ik haar. Ik wil en krijg mijn mate daar heb ik recht op. Ik ga vanavond nog. Ik ga met 50 man. Ik heb mijn broer ook gebeld hij komt hier heen en dan kunnen we gaan. Mijn plan is om over de grens te gaan per vliegtuig en iedereen moorden die in de weg staat. Ik moord niet te veel hoor. Alleen als ze mij aan vallen zijn ze ten dood bestempelt. Wat ben ik gemeen. Ik hoor getoeter. Ik verander en huil om de wachters te roepen.
*Na het vliegtuig*
We stappen uit het vliegtuig en er komen al wachters onze kant op. 'u mag hier niet komen.' Zegt er 1tje. Ik lach. ' als jullie niet dood willen dan zal ik maar ons er door laten. We komen voor de Alpha. We hebben een gesprek.' Zeg ik. Ze zetten een stap op zij. Ik lach en loop door. Eenmaal bij hun huis aan gekomen hebben we al 7 wachters gedood. Hun hebben 1 van mijn wachters gedood.
Mario komt naar buiten samen met Lola's zus en haar mate, de bèta en delta en Lola zelf, o ja en de Luna. 'wat kom je hier doen. Je mag hier niet komen dus ga weg.' Zegt Mario. Ik lach. 'ik kom halen wat ik wil. Dus als Lola zo vriendelijk wil zijn en mee komen spaar ik jullie levens. Of ik dood iedereen op Lola na en ga dan weer terug. Aan u de keus' zeg ik vals. Lola kijkt me geschokt aan. 'ik ga mee, als je hun met rust laat.' Zegt Lola. Ik grijns. 'nee jij blijft hier. Jayden wat is er met je gebeurt? Waarom ben je zo anders ineen?' zegt Mario.
'ik ben niet anders. Ik ben dan wel aardig tegen Lola dat zegt niet dat ik gelijk tegen iedereen aardig ben.' Zeg ik. 'ik ga mee pap, ik kom heus nog wel een keer langs belooft.' Zegt Lola. Ze loopt naar me toe. Ik grijns. Ik draai me om en we trekken terug. Voor ik bij het vliegtuig ben heb ik nog 5 wachters moeten doden. Lola is nu boos op me. Ik snap het wel ik heb net voor haar neus 5 packleden vermoord. Ach boeien.
*Bij mij thuis.*
Ik laat Lola binnen en breng haar gelijk naar een kamer. Lola heeft nog steeds niks gezegd. Ik doe de deur achter haar op slot. In mijn kamer zit een raam, maar die kan alleen open als je lang, en sleutel hebt en die heeft ze niet. Ik moet nog wat bespreken en dan ga ik naar Lola. Ze gaat praten tegen me. Als ze me negeert krijgt ze echt straf. Ik ga haar respect leren. Na het bespreken doe ik de deur open en zie Lola slapen. Ik ga ook liggen en doe mijn armen om haar heen. En val zo in slaap.
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...