Foto van Samantha⏫
Pov Samantha
We gaan een lokaal in en ik zie de jongen waar ik tegen aan botste ook in dit lokaal is. Hij is aan het praten met 2 vrienden. We gaan achterin zitten en Mason zit op de achterste rij en Bella en ik voor hem. De onbekende jongen gaat naast Mason zitten en zijn vrienden voor ons. Ja tuurlijk wat leuk.
'Oké klas aandacht graag. Ik ben jullie mentor dit jaar en we gaan ons zelf voorstellen. Je verteld je pack, je naam en achternaam, je leeftijd en je hobby's of broers en zussen.' Zegt mevrouw Moon. Als de vrienden van de onbekende zijn let ik op.
'Hoi ik ben Sander White en ik kom van de Blue Moon Pack. Ik ben 18 jaar oud. Ik ben enigst kind en ik vind voetbal leuk om te doen.' Zegt Sander dus. Zijn buurman begint nu
'Hoi ik ben Quinten Smith en ik kom ook van de Blue Moon Pack. Ik ben 18 jaar oud. Ik ben ook enigst kind en vind voetbal ook leuk.' Zegt Quinten dus.
Nu is Bella 'Hallo ik ben Bella Swan en ik kom van de Black Water Pack. Ik ben 17 jaar oud. Ik heb een tweeling broer Mason en vind het leuk om te volleyballen.' Zegt ze. Nu ben ik.
'Hallo ik ben Samantha Black Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Black Water Pack. Ik ben bijna 17 jaar oud. Ik heb een oudere broer en een jonger zusje. Hobby's heb ik niet echt. ' Zeg ik. Iedereen kijkt me aan. Laten we zeggen dat veel mensen weten hoe mijn vader was. 'Ben jij dan dat meisje dat fan is van disney.' Zegt Quinten. 'Gaat je niks aan.' Zegt Bella. Ja die roddel gaat rond.
'Hallo ik ben Mason Swan en ik kom van de Black Water Pack. Ik ben 17 jaar oud. Ik heb een tweeling zus Bella en mijn hobby is voetbal.' Zegt hij. Nu is de gene die tegen me aan botste
'Hoi ik ben Lars Blue Moon. Ik ben de zoon van de Alpha van de Blue Moon Pack. Ik ben 19 jaar oud. Ik ben enigst kind en mijn hobby's zijn voetbal en trainen.' Zegt Lars dus.
De rest stelt zich ook voor en daarna gaan we naar het veld. Daar gaan we voetballen. Niet gemeen bedoelt hoor maar ik en sport zijn vijanden. Ik ben echt slecht in sport. Laat mij maar paarden en eenhoorns tekenen.
Mijn broer is echt goed in sport zelfs Davina is beter in sport dan ik. De enige sport die ik kan ik zwemmen want ik heb me A, B, C maar daar houd het ook wel echt op.
Ook ben ik geen fan van vechten of trainen. Ik vind rennen wel leuk in wolvenvorm maar meer niet. Mijn broer en vader trainen veel en mijn moeder doet ook mee. Davina kan pas als ze 12 is transformeren.
Als je transformeert kan je je mate vinden vanaf je 16e maar na een jaar kan je je mate ook vinden als je die gene in de ogen kijkt. Dus als je 17 bent. Ik ben over 3 maanden 17 en mijn broer wordt dan 19.
We zijn namelijk op de zelfde dag jarig. Bella vind sport wel leuk samen met Mason. Dus die zijn alleen maar hyper omdat we naar buiten gaan om te voetballen. Mevrouw Moon legt uit hoe we het gaan doen qua regels. De klas van Finn gaat tegen ons.
'Zo zo Sam gaat voetballen.' Zegt Finn. 'Grappig bosbes.' Zeg ik en loop naar Bella. Finn wil wat terug zeggen over dat hij geen bosbes is maar we beginnen al. Finn heeft die naam gekregen omdat hij vroeger altijd bosbessen wilde maar nu houd hij er minder van. Toch hou Ik die naam.
Ik sta een beetje om me heen te kijken. Ik krijg de bal tegen me hoofd en val. 'Sorry, kleine.' Zegt Lars. 'Gaat het, Sam?' Zegt Finn en rent naar me toe. 'Nee, ik ben misselijk.' Zeg ik.
'Schattig mate en mate.' Zegt Lars. 'Hij is me broer.' Zeg ik. 'Niet zo dom doen Lars.' Snauwt Finn naar hem. We worden vast de beste vrienden. Op ze prinsessen best. Oké prinsen want ze zijn jongens. 'Samantha ga maar aan de kant zitten dan kan je straks weer mee doen als je je wat beter voelt' Zegt Mevrouw Moon.
Finn helpt me recht en ik loop naar de bank. Ik kijk de wedstrijd af. De stand eindigt 3-3. Na de wedstrijd gaan de rest rennen. Ik kan niet mee en ga toch maar naar de zuster. Finn staat er op dat hij mee gaat. Hij doet zijn arm om me heen een til me in bruidstijl op. De zuster kijkt naar me enkel en zegt dat hij gekneusd is.
Ze denkt dat het morgen wel weer weg is alleen moet ik met krukken lopen tot morgen. Het is nu 13.00. We bedanken haar en gaan naar de kantine voor de lunch. 'Finn waarom was je zo gemeen tegen Lars en hoe ken je hem?' Vraag ik.
'Hij is de zoon van Ryan en pap heeft een hekel aan Ryan en hij is een hele grote player. Hij gebruikt alleen meisjes. Ik wil dat hij jou met rust laat.' Zegt Finn boos. 'Finn als hij meisjes vraagt zijn huiswerk te maken is dat niet een wereld ramp.' Zeg ik. 'Nee niet zo misbruiken. Niet op mij manier maar ik bedoel doen en dumpen.' Zegt Finn.
Bij het laatste doe ik me handen op me oren. Iel gadver. Finn en zijn vrienden hadden wel vriendinnen maar voor een maand en ze lieten hun huiswerk maken door andere maar dit is echt vies wat Lars doet.
'Ik ben blij dat je er zo over denk. Maar als ik hem in je buurt zie, sla ik hem weg.' Zegt Finn en we gaan zitten. 'Wat heb je gedaan?' Zegt Jason. 'Ben gevallen met voetbal en heb me enkel gekneusd.' Zeg ik. Bella is nog vermist. 'Waar is Bella?' Vraag ik. 'Geen idee.' Zegt Mason en dan gaat de deur van de kantine open.
☆☆☆☆☆☆☆☆
Deel 3 is klaar en wie komen er door de deur.... dat kom je te weten in het volgende hoofdstuk😏
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...