3. H10 De belofte

1K 67 2
                                    

Pov Loenita

De 3 dagen gaan snel voorbij. Ik heb tijd door gebracht met mijn familie en vrienden. Nu ben ik weer soort van thuis. Bij Aiden en ik moet vandaag trainen. Om het nog erger te maken gaan Christian en Evan mee doen en gaat Evan mij trainen en Aiden Christian gewoon samen.

Jammer want Evan maakt nog al veel opmerkingen. Letterlijk over alles. Ik pak mijn sport kleren en kleed me om in de badkamer.

Ik loop naar beneden en eet een appel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en eet een appel. 'Goede morgen Keukenprinses, kom je' Zegt Evan. Ik knik. 'Evan waar is Aiden?' Zeg ik. 'Trainen' Zegt hij en trekt me mee naar de zaal. 'Waar dan?' Zeg ik. Als ik zie dat de zaal leeg is. 'In een andere zaal, je zal alleen maar afgeleid zijn door hem en hij door jou. Dus hup 3 rondjes zaal.' Zegt Evan. Ik begin met rennen.

Thom en Cars trainen me normaal. Ik kan me een soort van verdedigen maar aanvallen nee absoluut niet. Na de rondje ben ik al moe. 'Nu al moe, kom op Loena.' Zegt Evan. 'Oké verdedigen in mensen vorm.' Zegt hij. Hij slaat me. Ik die het niet had verwacht voel ik de klap in mijn buik. 'Au, Evan.' Zeg ik.

'Sneller reageren.' Zegt Evan. Hij wil weer slaan maar ik stop hem. Hij knikt goed keurend. Na een uur val ik moe op de grond. Evan mat me helemaal af. 'Oké op staan, nu in wolven vorm.' Zegt Evan en grijnst naar me. 'Evan alsjeblieft een andere keer. Ik kan niet meer.' Zeg ik.

'Nee hup' Zegt hij en vindt dit alleen maar leuk. Hij verandert en ik ook. Mijn wolf is wit (geen idee of ik dat al eerder had gezegd in andere hoofdstukken, zo wel zeg het dan even😄) en heet Lila. Ik sta tegen over Evan. Hij is een kop groter dan dat ik ben. Ik ben klein en hij is gewoon groot.

Lekker dan. Na een tijdje wint Evan natuurlijk. Dan gaat de deur open en komen Christian en Aiden binnen. 'Hey, hoe gaat het met jullie?' Zegt Aiden. 'Slecht, Evan mat me af.' Zeg ik hopend dat Aiden zegt dat het genoeg is. 'Oké ik wil wel tegen je.' Zegt Aiden.

Dit ga je niet menen. Ik transformeer weer en Aiden ook. Je merkt dat hij me geen pijn wil doen. Ik geef hem een duw en sta over hem heen. 'Ja gewonnen, gewonnen van de Alpha King.' Zeg ik blij. 'Ja dag.' Zegt Aiden en draait ons om. Hij staat nu over mij heen. 'Ik had gewonnen.' Zeg ik zielig.

'Je gaat nooit van me winnen schatje.' Zegt Aiden en transformeert terug. Ik transformeer ook terug. 'Je bent wel klein, voor Alpha bloed.' Zegt Christian. 'Hahaha leuk weer. Nou ik ben wel klaar met trainen en doe dit nooit meer.' Zeg ik en loop de zaal uit. De jongens lachen en Aiden rent me achter na.

'Liefje, kom nou. We hadden een deal. Ik ging mee en jij ging trainen. Dat je kleiner bent maakt niks uit. Ik vindt dat wel aantrekkelijk.' Zegt Aiden en pakt me vast. Hij trekt me in een knuffel. 'Ik ga douchen' Zeg ik en loop naar de badkamer met mijn kleren.⏬

Als ik klaar ben, doucht Aiden en is het al tijd om avond te eten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik klaar ben, doucht Aiden en is het al tijd om avond te eten. Na het eten kijken we tv en gaan dan slapen.

-------------------

Kort deel maar ik wilde graag updaten. Alleen had een beetje weinig inspiratie. Ik hoop dat jullie misschien wat ideeën hebben. Ik vindt het leuk als jullie dingen insturen.

599 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu