Pov Samantha
Vandaag gaan we naar mijn ouders. Ik heb ze nu al een tijdje niet gezien. Ik denk nu al 3 a 4 weken. Finn en ik zijn over 4 dagen jarig. Ik loop naar de kast en pak de koffer van mij en van Lars. 'Lars!' Gil ik. 'Wat is er?' Zegt Lars en kijkt zoekt om hem heen. 'Je moet je tas in pakken.' Zeg ik en begin aan mijn eigen tas.
'Ik schrok. Ik dacht dat je werd aangevallen.' Zegt Lars en knuffelt me. Ik knuffel terug en laat hem los en pak weer in. Lars pakt zijn eigen tas en als we klaar zijn gaan we op weg naar mijn ouders. Bella, Quinten en Sander en Claudia gaan mee. Ja Claudia is de mate van Sander. Het is zo schattig. Ze hebben elkaar 2 weken geleden ontmoet.
We rijden naar Het vliegveld en pakken een vliegtuig naar LA.
{In LA bij Sam haar ouders}
We lopen hand in hand naar de deur. Ik bel aan en mijn moeder en vader doen open. Mijn vader geeft me een knuffel en mijn moeder knuffelt Lars. Lars versteend. Lars houdt niet van knuffels. Alleen van mij, of course. 'O lieverd ik heb je gemist.' Zegt mijn moeder en knuffelt me.
Ik knuffel haar terug. Mijn vader en Lars geven elkaar een hand en de rest geven mijn ouders ook een hand. We lopen naar binnen en ik zie mijn broer met zijn rug naar me toe staan. Ik gebaar dat de rest stil moet zijn. Ik spring op zijn rug en roep 'bosbes.' Finn valt en ik val mee. 'Ook hallo Sam.' Zegt Finn. Nathan lacht. Finn gromt naar hem. Lars tilt me van Finn en heeft Finn een hand en trekt hem omhoog.
'Thanks.' Zegt Finn. 'Hey.' Zegt Julia en we geven elkaar een knuffel. We pakken uit en gaan dan eten met ze allen. Mijn tante Layla en haar kinderen zijn er en mijn oom Japser is er met zijn kinderen. Mijn vader loopt de hele dag te klagen over dat Finn even een jaar jonger moet worden. Want hij is nog veel te jong om zijn titel af te staan. Finn vindt het alleen maar leuk om mijn vader zo te zien.
Mijn moeder vindt dat papa zich aan stelt. Hij was al Alpha op zijn 18 dus hij is al heel lang Alpha. Finn heeft heel veel zin om Alpha zijn. Julia wordt ook gelijk Luna. Julia is al een tijdje het aan het leren van mijn moeder. Mijn moeder vindt het super dat haar kinderen alle bij iets van Alpha of Luna worden.
O ja en Davina, mijn moeder hoopt dat die ook Luna wordt. Morgen ga ik Lars het meer laten zien. Er is hier een meer en het is daar prachtig om te picknicken.
Ik loop samen met Lars naar de woonkamer. 'Zo Lars en hoe voelt het om Alpha te zijn?' Zegt Finn. 'Prima. Ik vind het leuk.' Zegt Lars. 'Ik heb er echt zin in.' Zegt Finn. 'Ik denk dat je echt teleurgesteld gaat zijn als je het papier werkt ziet.' Zegt Lars. Ik stoot hem aan. 'Het wat.' Zegt Finn. 'Niks.' Zeg ik. Finn knikt en trekt Julia meer naar zich toe.
'Finn, die worden je beta en delta/gamma?' Zegt mijn oom Japser. 'Nathan wordt Beta en Jason wordt delta/gamma.' Zegt Finn. Japser knikt. 'Sam, wanneer wordt je Luna.' Zegt Jade mijn nicht. Lars stikt in zijn koffie. 'Uhh weet ik nog niet.' Zeg ik. 'Ze is nog in de leer.' Zegt Lars. 'Oké.' Zegt mijn moeder en kijkt een beetje teleur gesteld.
Ze had gehoopt dat ik al snel Luna werd alleen Lars en Ryan zijn mij nog dingen aan het leren. Ik ben over een maand klaar denk ik. Dan kan ik Luna worden. Eigenlijk is dit jaar heel snel gegaan. 'Ik ga slapen denk ik.' Zeg ik en sta op. 'Ik kom zo.' Zegt Lars. Ik knik en loop naar boven.
Pov Lars
Ik heb een verrassing voor Sam alleen ik zou het leuk vinden als haar familie er bij zou zijn als ik het vraag. 'Oké jongens nu Sam weg ik wil ik even iets vragen. Kunnen jullie morgen om 12.30 bij het meer zijn. Ik heb een verrassing voor Sam en ik denk dat ze het leuk vind als jullie er bij zijn.' Zeg ik. Iedereen knikt. 'Lars wat is de verrassing.' Zegt Sam's moeder Lola. 'Dat zien jullie morgen. Ik ga nu slapen, tot morgen.' Zeg ik en loop ook naar boven. Ik zie Sam al liggen. Ik kleed me om en ga naast haar liggen. Ik trekt haar naar me toe en val ik slaap.
---------------------
Niet heel lang maar dit was een mooi moment om te stoppen vond ik. Wat zal Sam antwoorden op de verrassing en wat is de verrassing.
Hoop dat jullie het leuk vonden🤗
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...