Pov Emily
We lopen de club in. Het is hier warm en druk. Je ruikt de alcohol en zweet en parfum. 'Het is hier warm.' Zeg ik in Liam zijn oor. 'Ja je hebt gelijk.' Zegt Liam. Ik knoop mijn blouse op, zodat het een croptop word. 'Ga je strippen voor me?' Zegt Liam en geeft me een beker met drinken.
'Nee.' Zeg ik en ruik aan de vloeistof. 'Liam, wat is dit?' Zeg ik. 'Alcohol.' Zegt Liam droog. Ik neem een slok. Ik ben niet echt een drinker. 'Ga 1 keer los.' Zegt Liam en ik gooi het glas achter over. Ik trek een raar gezicht en Maya neemt me mee de dansvloer en we dansen. 'Mag ik haar lenen.' Zegt Mike van Ethan.
'Ja hoor, ik ga wel naar Liam.' Zeg ik en zoek Liam met zijn ogen. Ik zie hem praten met Blake. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. Heb ik al vertelt dat Maya me net een beetje veel alcohol heeft gegeven. 'Ik zie dat je bent los gegaan. Geen alcohol meer voor je.' Zegt Liam. 'Maar Liam, jij zei dat ik moest los gaan.' Zeg ik aangeschoten.
'Ja, thuis met vrienden. Niet midden in een club.' Zegt Liam. 'Succes hè.' Zegt Blake en klopt op de schouder van Liam en loopt naar zijn mate. 'Kom we gaan dansen.' Zeg ik vrolijk en trek Liam mee. 'Emily, rustig.' Zegt Liam en stopt me met springen. 'Kom Liam. Doe niet zo serieus.' Zeg ik en begin met dansen.
Liam zucht en danst met me mee. Mijn wolf neemt het over en danst tegen Liam aan. Ik laat het gewoon gebeuren. 'Emily, als Maya er is, doe alsjeblieft rustig dan. Ik hou niet van drukte.' Zegt Liam. Ik draai me om en neem de controle terug. 'Oké.' Zeg ik en druk mijn lippen op die van Liam.
Liam gaat er in mee en na een tijdje je zoenen en nog wat dansen gaan we naar huis.
~Maya komt vandaag bij Emily en Liam~
Ik sta op en kleed me aan. Ik heb Maya belooft om een rok of jurk aan doen dus zoek door mijn kast.
Ik pak een rok en croptop en ga douchen. Lotte en Rihanna komen ook logeren. Liam heeft Mike en Kian ook uitgenodigd. Na het douchen, doe ik mascara en loop naar beneden. 'Hey.' Zeg ik en druk een kus op Liam zijn lippen.
'Hoi. Zo mag je me altijd begroeten.' Zegt Liam en geeft me een broodje met jam. Na ons ontbijt gaat de deurbel. Ik loop naar de deur en open die. Maya vliegt me om de hals. 'Straks, was het Liam en dan had je die geknuffeld.' Zeg ik.
'Nou en.' Zegt Maya en legt haar koffer neer. 'Damn, zo mooi huis.' Zegt Maya. 'Ja, inderdaad.' Zeg ik. 'Hallo Maya.' Zegt Liam en wil haar een hand geven. Alleen had Maya een ander idee en geeft Liam een knuffel. Liam doet met zijn mond zonder geluid Help. Ik lach. 'Nou Maya, ik zal je je kamer laten zien.' Zeg ik en trek Maya mee.
'Leuke kleren trouwens.' Zegt Maya. 'Thanks.' Zeg ik en open de slaapkamer deur. 'Je komt wel hier slapen. Ik hoef niet jou en Liam te horen als ik hier ben.' Zegt Maya en polft op bed. 'Oké maar Liam gaat het niet leuk vinden.' Zeg ik en ga naast haar liggen. 'Dus wanneer komen Lotte en Rihanna. Ik kijk er naar uit om ze te ontmoeten.' Zegt Maya.
'Over een half uur. Samen met hun mates. Die de beta en gamma zijn van hier.' Zeg ik. 'Oké, weet je dat we best geluk hebben. Ik word bèta vrouw en jij wordt Luna. We hebben schatjes als mates en ze zijn knap.' Zegt Maya. 'Ja dat is zeker waar. We hebben het wel getroven.' Zeg ik.
'Wist je dat de mate van Jayden, echt een kreng is. Ze duwt me gewoon weg als ze me tegen komt en zegt gemene dingen.' Zegt Maya. 'Ik hoor alleen leuke dingen van Jayden. Ik ken haar niet heel goed ofzo.' Zeg ik. 'Oké maar ze is gemeen.' Zegt Maya. De deur gaat open en Lotte en Rihanna komen binnen.
Ik stel Maya voor en geef hun een knuffel. 'Zullen we een film kijken?' Zegt Lotte en we gaan met z'n alle op bed liggen. 'Ja hoor.' Stemt iedereen er mee in. We zoeken Mean Girls op en zetten de film. 'Hebben jij en Liam eigenlijk al seks gehad?' Zegt Lotte. Ik word rood. 'Nee, we willen beide wachten.' Zeg ik.
'Liam wil wachten, nou dan ben je heel speciaal. Hij wil je laten zien dat hij bij je wil blijven.' Zegt Rihanna. 'Ja ik weet het.' Zeg ik. 'Maya, heb jij een mate?' Zegt Lotte. 'Ja, ik ben de mate van Mike. Hij is beta bij de oude groep van Emily.' Zegt Maya. 'Mijn mate heet ook Mike. Hij is hier de beta.' Zegt Lotte. 'Grappig.' Zegt Maya.
De dag is best gezellig. De jongens doen Alpha werk en gamen en wij praten en kijken films. 'Zullen we naar beneden.' Zeg ik. 'Ja, ik heb honger.' Zegt Maya. 'Jij hebt altijd honger.' Zeg ik lachend. 'Ja duh. Eten is bæ.' Zegt Maya. We lachen en lopen de trap af. De jongens kijken tv en hebben een biertje in hun hand.
Ik haal drinken voor de meiden en 2 chips zakken. Ik zie iedereen op de bank zitten en ik ga naast Maya en Liam zitten. 'Nou, hoe is het met jullie meiden dag.' Zegt Liam. 'Gezellig.' Zegt Rihanna en Lotte te gelijk. Ik en Maya schieten in de lach en Lotte en Rihanna ook. 'Waarom lachen ze?' Zegt Kian. 'Geen idee.' Zegt Mike.
'Meiden lachen vaak zonder reden.' Zegt Liam. 'Niet.' Zeg ik en probeer te stoppen. 'Ja waarom lach je dan.' Zegt Liam. 'Ze zei...zeideee...zeidennn te gelijk gezellig.' Zegt ik hikkend van het lachen. 'Ooo.' Zegt Kian. 'Is dat het?' Zegt Mike. 'Serieus?' Zegt Liam.
Ze snappen er ook niks van hè, jongens.
________
Weer een deel, ik hoop dat het bevalt. In het volgende deel is Maya er nog.
Publiceerd: 22-03-18
1035 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...