3. H1 Alle Alpha's

1.3K 66 15
                                    

Pov Loenita

Mijn zus en moeder hebben geshopd voor jurken. Ik hou niet van shoppen. Ik ga naar de winkels als ik iets nodig heb. Mijn vader Lars is druk bezig met Max die nu Alpha is. Ik sta hier in mijn kamer en pak kleren voor vandaag⏬

Ik wil mijn kamer uit lopen alleen bots tegen Thom, de dochter van Bella

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik wil mijn kamer uit lopen alleen bots tegen Thom, de dochter van Bella. Hij is nu de beta en mijn zus is Luna en haar mate Max is Alpha. Mijn vader helpt ze verlopig nog. 'Ook hallo Loenita' Zegt Thom. Thom heeft een mate. Hij heet Cars. Ja het is een man. Thom heeft een mannelijke mate. Ze zijn homofiel.

Cars is ook heel aardig. 'Goede morgen Thom.' Zeg ik. 'Loenita, de kokin wacht op je.' Zegt Thom en loopt weer door. Als ik beneden kom zie ik iedereen druk in de weer. Vanavond komen de alpha's uit de omgeving en de beruchte Alpha King. Hij is zeg maar de baas van alle wolven.

Hij is de Alpha van de alpha's en hij heeft zijn eigen pack "de Blood Moon Pack". Hij heeft geen genade en hij is pas 20 jaar. Mensen zeggen dat de maangodin zijn mate van hem heeft ontnomen. En toch blijft hij zo. Zijn achternaam is King. Best toepasselijk.

Ik groet de kokin en we beginnen met koken. Ik maak de taarten. We hebben er 2⏬ 

 We hebben er 2⏬ 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Aan het eind van de middag ben ik klaar en komt Bella, mijn moeder en zus de keuken in

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Aan het eind van de middag ben ik klaar en komt Bella, mijn moeder en zus de keuken in. 'Hoi lieverd, wat zijn de taarten mooi geworden, alleen we moeten ons klaar maken de alpha's komen zo.' Zegt mijn moeder me ik geef ze allemaal een knuffel.

We lopen naar boven en ik zie de haar styliste en zo staan. We gaan allemaal door de make-up, haar en kleding. Als we allemaal klaar zijn gaat de bel. Mijn vader doet open samen met mijn zus. Een Alpha komt binnen met zijn vrouw, kinderen en beta *rechter hand Alpha* en gamma *linkerhand Alpha*

We groeten hen en na een uur is iedereen er. Alpha King komt morgen. Iedereen praat met elkaar en na het eten gaat iedereen aan de taart. 'Wie heeft deze taart gemaakt.' Zegt Alpha Peter. Hij heeft een niet hele grote roedel maar wel is hij slim. 'Ik.' Zeg ik stil. 'Hij is fantastisch mooi en lekker.' Zegt hij en glimlach lief naar me. 'Dank u wel.' Zeg ik. Hij knikt naar me.

Ik glimlach verlegen. Na het eten gaan we naar de balzaal. Ik loop op de hakken naar de zaal. 'Hey Loenita, wil je dansen met me?' Zegt Max. Max is de mate van mijn zus. 'Ja hoor.' Zeg ik. Lilly mijn zus kan niet dansen want ze is zwanger en heel moe. Ja ik wordt tante. We dansen sierlijk op de muziek. Ja we moeten op dansles. Mijn zus vindt dat als je Alphabloed bent dat je moet kunnen dansen.

Zo is onze hele familie op dans les gegaan. Na een tijdje klappen de deuren open. Daar komen de 3 mannen binnen. Ik durf niet te kijken. Ik ben alleen me zelf en val. Max wil me vangen maar is te laat. Ik val voor de voeten van een persoon. Hij is net binnen gekomen. 'Zo ze valt nu al voor je voeten.' Zegt de ander. Ik sta beschaamd op en loop terug naar Max. 'Alpha King en beta en gamma er van. Welkom.' Zegt Max beleefd.

Ik voel voor de voeten van de beta van de Alpha King. O help. 'Het is Beta Evan en Gamma Christian voor iedereen.' Zegt een zware donkere stem. Hij hoort bij de Alpha King. 'Sorry Alpha.' Zegt Max. Ik kijk naar de grond. Te bang om omhoog te kijken. 'Fijn dat u er bent met u beta en gamma.' Zegt mijn vader Lars. 'Dank u dat ik hier mag zijn.' Zegt Alpha King.

Ik weet eigenlijk zijn voornaam niet. 'Loenita, haal jij even taart voor de Alpha en zijn mensen.' Zegt mijn moeder. Ik knik en loop naar de keuken. Ik hoor de deur open gaan. 'Hey jij, mogen we wat te drinken?' Zegt de stem van de bèta van Alpha King. Evan was het. 'Slecht dienstmeisje trouwens.' Zegt de Alpha. 'Ik ben geen dienstmeisje en ja jullie mogen wat te drinken.' Zeg ik en leg de taart op de bordjes.

'Niet zo brutaal. Plus het maakt me niet uit of je dienstmeisje bent of niet, ik wil drinken. 3 glazen bier.' Zegt de Alpha King weer. Ik knik en kijk hun niet aan. Ik pak het bier en geef het aan. De Alpha pakt het aan en wil weg lopen. 'Vindt je het normaal om niemand aan te kijken.' Zegt gamma Christian. 'Ik hou niet van mensen aan kijken.' Zeg ik en kijk op. 'Zijn we zo eng?' Zegt Evan en grijnst naar me.

De Alpha is al weer weg gelopen. Evan ziet er uit alsof hij blij van wordt dat ik een beetje bang voor hen ben. ' Ik vindt jullie niet eng.' Zeg ik. 'Nou dan wil je vast met me dansen.' Zegt Evan. 'Ik ik...' Zeg ik. 'Loenita dans gezellig met beta Evan. Kan geen kwaad.' Zegt mijn vader. 'Oké pap, ja ik wil wel dansen.' Zeg ik. We lopen met ze 4re naar de zaal. Evan pakt mijn heup en hand en ik leg mijn handen in zijn taille en nek.

'Zo zo de dochter van de Alpha.' Zegt Evan. 'Ja' Zeg ik. 'Niet verwacht. Maar wat doe je dan in de keuken?' Zegt hij. Zo lijkt hij een stuk minder eng. 'Ik vindt koken en bakken leuk.' Zeg ik en kijk hem niet aan. Ik wil zijn reactie niet zien. 'Kijk me aan, ik bijt je niet.' Zegt Evan en grijnst. Ik kijk langzaam naar boven. Eigenlijk is Evan best knap, ook zijn Christian en de Alpha King best knap.

Ik vindt de Alpha het knapste en het engste daarna Evan het een na knapst en Christian het een na engst. Ze komen van de Blood Moon Pack. Die naam krijg of kies je niet zomaar. Na de dans loopt Evan naar zijn vrienden. Ik besluit te gaan slapen. Ik loop naar mijn kamer en douche en kruip dan in bed.

--------------

Hoofdstuk 1 zit er op. Ik hoop dat jullie blij er mee zijn en het idee leuk vinden. Ik heb heel veel aan jullie ideeën gehad. Ook wil je jullie bedanken. Ik sta op plek 3 bij weerwolven en ben heel blij.

1082 woorden.

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu