pov Lola
Ik wordt wakker en bedenk me dat ik niet in deze kleren ben gaan slapen. Ik duw Jayden uit bed. Dat was dom. 'Lola waar was dat voor.' Zegt Jayden boos. 'Je hebt me om gekleed.' Zeg ik boos. Ik sta op uit het bed. Jayden drukt me tegen de muur. 'Heb ik niet.' Sist Jayden.
Je merkt dat zijn wolf het over genomen heeft. 'Tuurlijk.' Zeg ik. Ik probeer met na druk op probeer hem weg te duwen. 'Ik heb je niet omgekleed.' Zegt Jayden. Hij lijkt heel serieus. Maar ik bedenk me dat mijn mate me al te graag omkleed dus ik geloof hem nog niet. Ik kijk naar beneden.
'Kijk me aan als ik tegen je praat.' Sist Jayden. Ik luister niet. Ik ben aan het nadenken of ik hem moet geloven. Jayden is nu toch al boos. Hij duwt ruw mijn gezicht omhoog. Dat deed pijn. 'Au!' Schreeuw ik. Zijn wolf is nu weer weg.
'Sorry Lola, gaat het?' Zegt Jayden. 'Nee, ik dacht dat je anders was.' Zeg ik. Ik kijk recht in zijn ogen. 'Lola ik heb je niet omgekleed dat deed Claire. Ik wist dat je dat niet wilde dus heb ik haar gevraagd.' Zegt Jayden. 'Sorry dat ik je niet geloofde en uit het bed heb geduwd.' Zeg ik.
Hij grijnst. O nee hij is dat van plan. Hij heeft me nog steeds tussen hem en de muur opgesloten. 'Ik weet wel hoe je het kan goed maken.' Zegt Jayden met een zware stem. Dat is echt heel sexy. Hij drukt lief zijn lippen op die van mij. Ik ga er in mee. Hij tilt me op en legt me op het bed. Als hij klaar is gaan we naar beneden.
Ik loop de trap af maar Jayden vind dat hij me moet tillen dus hang ik over zijn schouder. Als we de eetzaal in komen is Jasper, Olivia, Daniël, Dylan en 1 onbekende meisje die bij Daniël zitten. Iedereen kijkt ons aan. 'Hoi.' Zegt Jayden. 'Hey' Zegt iedereen. Jayden zet me neer. 'Hoi allemaal. Ik heb 1 vraag wie is dat' Zeg ik en wijs naar haar.
'Ik ben Amber de mate van Daniël.' Zegt Amber. 'Hoi ik ben Lola en ik ben de mate van die sukkel.' Zeg ik en wijs naar Jayden. Ik ren door de zaal met Jayden achter me aan. Helaas voor hem ik ben sneller. 'Hoe kan ze zo snel zijn?' Vraagt Amber. 'Nou ze is half vampier.' Zegt Daniël. Ze knikt. Ik ga op de stoel naast Jasper zitten.
Jayden is uit geput en gaat naast me zitten. Iedereen lacht om Jayden. 'Beetje moe?' Vraagt Jasper. Jayden gromt en gaat door met zijn ontbijt.
Na het ontbijt
We hebben besloten om met ze alle wat te doen. We gaan naar het strand. Jayden wil niet mee. Hij heeft een gesprek met een belangrijk persoon. Ik vroeg of ik mee mocht maar dat mocht niet. We gaan naar het strand met Jasper, Daniël, Tim, Dylan, Claire, Amber, Jackson, Liv, Olivia en ik.
Op het strand
Het uitzicht is prachtig. We rennen met ze alle de zee in. We blijven hier nog een paar uur.
Pov Jayden
Ik moet nu naar een gesprek van de Alpha die ik haat. Ik heb het over Rowan. Ik haat hem nog meer als Sem. Rowan is mijn andere broer niemand weet dat op Jasper na. Maar dat is logies want het is ook zijn broer. Hij woont in Afrika de Golden Water Pack. Alleen hij wil mijn teritorium. Hij valt steeds aan en dat is nog al irritant dus als hij niet stopt dan moord ik zijn roedel uit.
Ja ik weet het het is wreed maar hij heeft zijn eigen mate vermoord en nu wil hij een nieuwe. Hij ontvoerd mensen die het kunnen zijn. Ik ben al 3 meisjes kwijt uit mijn roedel. Ik wil dat hij stopt met dit gedrag. Straks vangt hij Lola of Claire of Amber of Olivia of Liv. Caith mag die hebben. Hey dat is een goed idee ik geef Caith weg in ruil voor geen aanvallen. Maar goed hij komt nu hier heen en daarom is Lola dus weg. Ik wil niet dat hij weet hoe mijn mate er uit ziet.
Sem is door Alpha Dave uit de pack gezet. Nu is hij dus de beta van Rowan. Alleen Alpha Dave heeft Sems geheugen gewist van die dag. Dus die kan het ook niet zeggen. Morgen komen lola's ouders eten alleen weet Lola dat nog niet. Ik heb dan haar ouders, Layla, Max, Anna, Justin, Marco, Anouk zijn mate uitgenodigd en mijn ouders komen ook. Dit wordt wat. Mijn ouder en die van Lola. We gaan zo dood.
Ik zit nu met Rowan in mijn kantoor. Ik heb de deur op slot voor als Lola thuis komt. ' Zo broertje hoe gaat het?' Zegt Rowan. Ugh ik haat hem. 'Goed Rowan' Zeg ik maar spuug zijn naam uit. ' Ik wil dat je mijn roedel niet meer aanval. Als ik nog 1 aanval van af jou kant zie dan moord ik je roedel uit.' Zeg ik dreigend. ' Ik ben niet bang voor je Jayden.' Zegt Rowan.
O ik weet dat hij bang is als ik daar sta mijn mijn roedel. ' Ik wil een deal sluiten als jij van mij 1 meisje mee krijgt als je mate dan laat je mijn roedel met rust en die van Jasper.' Zeg ik. 'Deal.' Zegt Rowan. Ik hoor Lola terug komen. Ze klopt op de deur. 'Jayden laat me er in.' Zegt ze. 'Wie is dat broertje?' Vraagt Rowan vals. 'Niemand een nieuwe dienst meid.' Zeg ik. 'Nee nu niet.' Zeg ik er nog achteraan.
'Jayden doe open. ' Zegt Lola weer. ' Ik denk dat ik die dienst meid mee wil.' Zegt Rowan. 'Nee ze is van mij.' Zeg ik. 'Gast je hebt nog geen eens een mate.' Zegt Rowan. Lola is nog steeds op de deur aan het kloppen. 'Jasper haal haar weg.' Zeg ik. Het geklop stopt. 'Jasper laat me los.' Hoor ik Lola schreeuwen. 'Rowan ik vind dat je moet gaan. NU!' Zeg ik. Hij knikt en zegt ' ik kom haar nog halen.' Shit waarom moesten ze al terug zijn. Rowan is weg en nu zoek ik Lola.
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...