3. H11 De familie King

1.1K 66 17
                                    

Pov Loenita

Ik wordt wakker in de warme arme van Aiden. Aiden slaapt nog. Aiden ziet er heel lief uit als hij slaapt. Normaal is hij ook lief hoor maar dan is zijn uitdrukking iets meer zakelijk. Ook zegt Lila altijd dat we zo'n knappe mate hebben en ik ben het er mee eens maar soms is mijn wolf zo anders en soms zo het zelfde.

'Ben ik zo knap' Zegt Aiden. Ik schrik en stop met staren. 'Ik keek niet naar je.' Lieg ik. 'Nee tuurlijk, ik voelde dat je staarde' Zegt Aiden en opent zijn mooie bruine ogen. 'Waarom zou ik naar jou staren' Zeg ik. 'Omdat jij Loena me knap vindt.' Zegt Aiden en kijkt me aan met een grijns. 'Nee, niet.' Zeg ik. O ik ben echt slecht in liegen. 'O nee' Zegt Aiden en begint me te kietelen.

Ik lach me bijna dood. 'Aiden....st....oooopppp' Zeg ik. 'Alleen als je toe geeft dat ik heel knap en aantrekkelijk ben.' Zegt hij en gaat door met kietelen. 'Oké oké oké. Aiden, je bent heel knap en aantrekkelijk.' Zeg ik en hij stopt. 'Nou jij ook hoor Loena.' Zegt Aiden in mijn oor. Hij kijkt in mijn ogen.

Lila neemt mijn controle over en drukt mijn nou ja onze lippen op die van hem. Aiden die dit niet had verwacht gaat er wel in mee. Na een tijdje stoppen we. 'Loena, mag ik je marken?' Zegt Aiden. Zijn ogen zijn goud. 'Ik weet het niet.' Zeg ik. Lila zit in mijn hoofd te bleren van ja ja ja. 'Waarom niet' Zegt Aiden. 'Ik wil niet al verder als marken.' Zeg ik eerlijk.

'Dat is niet erg, ik wil je gewoon marken en de rest komt later.' Zegt Aiden en drukt een kus op mijn wang. 'Oké ik vertrouw je.' Zeg ik en hij kijkt m blij aan. Hij drukt kusjes in mijn nek op zoek naar de plek van de mark. Dan vliegt de deur open. 'Aiden er....stoor ik.' Zegt Evan en grijnst. 'Ja je stoort.' Zegt Aiden en gaat van me af en gaat zitten. Ik besluit ook te gaan zitten.

'Wat is er Evan.' Zegt Aiden. 'Nou je krijgt bezoek vandaag en ze zijn hier over een half uur.' Zegt Evan. 'Nee, sluit de grens.' Zegt Aiden. Duidelijk chagrijnig. 'Ze zijn er al over. Dus maak je klaar.' Zegt Evan en loopt weg. 'Oké trekt wat netjes aan.' Zegt Aiden en staat op en pakt een broek en een overhemd. 'Wat, Aiden wie komen er?' Zeg ik.

'Mijn familie.' Zegt hij nors en kleed zich aan. Ik sta op en zoek een jurk uit. Ik kies voor een donker blauwe jurk en hakken.

 Ik kies voor een donker blauwe jurk en hakken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kleed me om in de badkamer en die mijn make up

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kleed me om in de badkamer en die mijn make up. Gewoon mascara en bruine ogen schaduw en een beetje lippen stift. Ik snap niet dat we er netjes moeten uit zien. Als mijn ouders komen dos ik me nooit zo op. 'Aiden, is dit goed.' Zeg ik als ik onze kamer ik kom lopen. 'Je ziet en schitterend uit.' Zegt Aiden en bekijkt me van top tot teen.

Ik glimlach en bekijk hem ook. Hij heeft een donker blauwe jongens strakke spijkerbroek aan met een wit shirt en een donker blauw colbert. 'Jij ziet er ook mooi uit.' Zeg ik zacht. 'Weet ik.' Hoor ik. Ik kijk hem aan. 'Knap en heel bescheiden.' Zeg ik het laatste sarcastisch. 'Altijd altijd.' Zegt hij en loopt naar me toe.

Hij drukt een kort kusje op mijn lippen en loopt dan naar beneden. Ik loop hem achterna. Beneden aan gekomen zie ik dat Evan en Christian ook netjes gekleed zijn. Ik snap niet dat iedereen zo aan het stressen is. De bel gaat en Aiden doet open. Er staan allemaal mensen voor de deur, ik denk een stuk of 10.

'Aiden lang geleden.' Zegt een vrouw die op Lucy lijkt. Ze trekt Aiden in een knuffel. 'Mam, laat me los, ik haat knuffels.' Zegt Aiden. Lucy komt aan lopen in een schattig roze jurk. 'Mam' Zegt Lucy. De vrouw heeft de kleine meid een knuffel. Evan en Christian zeggen iedereen gedag. Ik hou me een beetje afzijdig. Aiden loopt naar me toe.

'Loena, dit zijn mijn ouders Monica en Bas, tante Sofie en oom Peter, neven West en Jason en nicht Nicky, broer Caleb en mijn grootouders Elizabeth en Harold. Familie dit is Loenita, mijn mate.' Zegt Aiden en pakt mijn hand. Iedereen kijk me aan. 'O je hebt al een nieuwe. Wat was er mis met de oude.' Zegt zijn oom. Ik kijk de man raar aan.

Andere mate, waar is die, wacht even. Waarom weet ik dit niet. 'Peter, daag hem niet uit.' Zegt Evan. 'Je had een andere, vandaar dat je niet op mij zat te wachten.' Zeg ik en ren naar boven. 'Loena, wacht' Zegt Christian. Ik doe de deur dicht van de logeer kamer. Ik lig huilend op bed. Wacht waarom zal ik huilen om hem.

Hij die eerst een ander had en niet dacht om dat met mij te bespreken. 'Loena, ik heb geen andere mate gehad. Mijn oom dacht altijd dat mijn ex mijn mate was.' Zegt Aiden en loopt binnen.

'Ik begrijp het al. Jij deelt niks met mij. Over je familie, over je andere mate, je broer. Wat dan ook. Niks. Ik ben je mate en als je me meer ziet als een persoon waarbij je alleen het weer mee deelt dan ga ik naar huis. Ik wil dat jij, met je Alpha kont moeite voor mij, je mate doet.' Zeg ik boos.

'Loena, het spijt me. Ik ben hier gewoon slecht in. Met mijn ex was het anders. Ik hoefde niks te doen. Maar bij jou werkt alles anders en mijn familie is niet warm hartig net als die van jou. Nee ze zeggen de hele tijd onaardige dingen en kwetsen je.

Te zeggen dat ik een mate had was alleen zo dat ze niks daarover zegde. Ze proberen je tegen me op te zetten, zodat ik naar hun luister maar ik wil je niet kwijt. Ik zal proberen opener te zijn.' Zegt Aiden en legt zijn hand op mijn wang.

Hij maakt mijn wangen droog. 'Kom fris je op, dan gaan we ze laten zien dat wij bij elkaar passen en dat we ons niet op de kop laten zitten.' Zegt hij en ik knik. Ik fris me op en we lopen naar beneden. 'O daar zijn jullie.' Zegt zijn vader. We gaan ook aan tafel zitten en de mensen kijken me aan. 'Loenita, je bent wel gevoelig hè, heel anders als je ex Aiden.' Zegt zijn broer Caleb volgens mij.

'Caleb, niet zeiken op mij. Ik ben hier de Alpha en ik kan je in een vinger knip je in de kerker zetten.' Zegt Aiden. 'Ik was hier Alpha dus kijk maar uit broertje.' Zegt Caleb. 'Caleb jij bent Alpha af door je daden. Dus Aiden is Alpha en jij hebt geen rang meer dus nog een keer niet uitdagen.' Zegt Evan. Er hangt een gespannen sfeer. Iedereen praat een beetje je ik speel met Lucy een spelletje.

'Aiden aangezien je morgen jarig bent, dachten we we houden een feest. Hier in de pack.' Zegt zijn opa. Aiden lijkt qua uiterlijk veel op zijn vader maar qua innerlijk op zijn moeder. Caleb lijkt ook op zijn vader maar dan qua allebei de kanten. Lucy woont bij Aiden omdat zijn ouders veel reizen en Lucy niet mee kan. Ik wist dat Aiden jarig was en dat hij het niet wilde vieren.

'Ik vier mijn verjaardag niet.' Zegt hij. 'Ja wel, we hebben een groot bal georganiseerd en jullie komen gewoon en Lucy blijft bij de kokkin.' Zegt zijn vader. Hij grijnst vals naar zijn zoon. De hele familie wil elkaar de hele tijd uitdagen. 'Aiden we gaan gewoon gezellig.' Zeg ik. Ik ga me niet laten uitdagen. 'Best' Zegt hij.

'Mooi, Aiden het wordt leuk echt waar.' Zegt zijn moeder. Zijn moeder, nicht en oma zijn aardig maar al die mannen. Veel te veel hormonen van Alpha's bij elkaar. 'We hebben al een jurk voor je vriendin mee genomen. Ik hoopte al dat je een mate had.' Zegt zijn oma Elizabeth. 'O bedankt.' Zeg ik en glimlach naar haar. 'Ik zal hem even pakken. Loop je mee.' Zegt zijn oma.

Ik knik en loop mee met de vrouw van bijna 77 jaar. Ze pakt een jurk en geeft hem aan mij. 'Loena ik en iedereen zijn blij dat je er bent en trek je niks aan van mijn zonen Peter en Bas en mijn kleinzoon Caleb. De rest is echt blij met je.' Zegt ze en geeft me een knuffel.

'Dank u. Ik ben ook blij dat ik er ben.' Zeg ik. Als het laat is gaat iedereen slapen.

------------

Lekker lang omdat het vorige stuk zo kort was. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ook ben ik over de 62k heen🤗 nou dat was het wel weer.

1502 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu