H.8 Verliefd op hem

4.2K 165 54
                                    

Jasper ⏫

Pov Jayden

Ik ben zo blij dat ik op tijd thuis was. Nu ligt Lola in mijn armen. Ik heb geen idee waarom. Niet dat ik het erg vind. Ik denk dat we steeds dichter bij elkaar groeien. Ze heeft al een beetje gezien dat ik ook lief kan zijn.

Maar ik ben nog steeds wreed. Ik kan ook niet goed lief hebben. Maar zij heeft ook lot. En ze is echt super eigen wijs. Ze luistert echt niet.

'Jayden laat me los. Ik moet naar de wc.' Hoor ik Lola schreeuwen. Ik laat haar los. Ze rent naar de badkamer. Ik schiet in de lach. Ze komt terug. Maar draait zich weer om. Ik sta op en ren naar de badkamer.

Pov Lola

Ik loop terug maar bedenk me dat ik ook nog niet douchen. Jayden loopt of rent naar me toe. Ik ren de badkamer in en die de deur op slot. 'Lola doe open. Ik ga eerst douchen. Ik heb zo een vergadering.' Zegt Jayden boos.

'Nee pech. Je wacht maar.' Zeg ik. 'Ik trap de deur open of ik mag mee douchen.' Zegt Jayden. 'Nee. Klootzak. Ik ben zo klaar.' Zeg ik. 'Best maar je krijgt nog straf.' Zegt hij.

Shit wat gaat hij doen. Zijn gedachte zijn goor dus stop ik. Ik kleed me uit en stap onder de douch. Als ik klaar ben pak ik een grote handdoek. En als die om me heen. 'Shit.' Zeg ik. Geen kleren. 'Jayden?' Vraag ik.

' Ja sweetie. Wat is er?' Zegt Jayden. 'Ik heb geen kleren. Wil je die pakken?' Zeg ik. 'Tuurlijk.' Zegt Jayden. 'Doe open.' Zegt Jayden. Ik doe de deur open.

Ik sta nu met alleen een handdoek in me heen voor mijn mate. Ik zie zijn ogen van blauw naar zwart gaan. Ik loop achter uit. Hij loopt naar me toe. Ik denk dat hij me gaat aanranden. Hij legt de kleding neer.

'Ik doe je niks. Maar je ziet er ongelofelijk sexy uit. Maar als je badkamer uit gaat kan ik douchen. Je mag ook mee hoor.' Zegt Jayden. Hij trekt zijn wenkbrauw op. 'Nee dankje.' Zeg ik en loop de badkamer uit.

Jayden slaat op mijn kont. Hij doet snel de deur dicht. Ik kleed me aan en ga op het bed zitten.

Winter (mijn wolf) : omg hij is zo cute. Ga terug ik wil mee douchen. We moeten hem vergeven. Ik wil onze mate kunnen lief hebben.

Lola: ik denk er over na. Maar hij is ook moordlustig. Ik geef hem 1 kans. Maar we doen rustig aan.

Winter: oké ga dan naar hem. Nu!!

Lola: we gaan rustig aan doen. Jeez

De deur gaat open en Jayden komt naar buiten in alleen een broek. Ik staar naar zijn sixpack. 'Je mag best voel hoor.' Zegt hij met een grijns. Ik loop naar Jayden en ga met mijn hand over zijn sixpack. Ja wat hij is mijn mate oké. En ik hou van sixpacks

'Jayden ik wil het proberen. Je weet wel dat mate gebeuren. Maar we doen rustig aan. En je hebt 1 kans. Ik wil hier niet meer vast zitten. Ik wil mijn telefoon om mijn moeder gerust te stellen.' Zeg ik. Jayden trek me in een knuffel.

'Oké. Jij blijft vandaag hier in het huis. Ik heb vergaderen en vanavond gaan we uit eten. En hoe is je telefoon. Maar beloof me dat je hier blijft.' Zegt Jayden. Ik knik. Hij drukt zijn lippen op die van mij. Ik doe niet mee. 'Sorry, ik ging te snel.' Zegt hij. 'Nee ik laat maar.' Zeg ik.

Hij wil weg lopen. Ik geef hem een kus op zijn wang. 'Moet je geen shirt aan?' Fluister ik in zijn oor. Ik op het puntje van mijn tenen. 'O ja. Thanks sweetie.' Zegt Jayden en heeft me een kus. Hij trekt een zwart shirt aan en loopt naar beneden ik volg hem.

- na het ontbijt.-

Jayden is vergaderen. Ik verveel me echt dood. Ik hoor de klop op de deur. Belle doet open. 'Hallo, Alpha Dave, Luna Lisa en Beta Sem' Zegt Belle. 'Hoi. Waar is Alpha Jayden?' Vraagt de Alpha. 'In zijn kantoor. Wie gaan er allemaal mee?' Vraagt Belle.

'Ik en de luna. De beta wacht hier tot we klaar zijn.' Zegt Alpha Dave. 'Je kan in de woonkamer wachten. Lola ik kan je zien.' Zegt Belle. 'O ja sorry. Ik was nieuwgierig.' Zeg ik.

Ik loop naar de woonkamer en ga weer op de bank zitten. Sem komt de kamer binnen en gaat ook op de bank zitten. 'Wie ben jij?' Vraagt hij. 'Lola, mate van Jayden.' Zeg ik. Hij zit wel heel dichtbij. Ik schuif wat op en kijk Sem aan. 'Heb jij een mate?' Vraag ik.

'Nee, ik ben daar ook geen typ voor.' Zegt hij. Ik vind hem maar eng. Hij komt dichter bij. Als hij zijn lippen op die van mij wil drukken trap ik ben in zijn heilog dom. Hij heeft nog steeds zijn lippen op die van mij. ~Help Beta Sem wil me aanranden~ LOLA mind-link ik Jayden. Zijn handen gaan richting mijn shirt.

Ik hoor gegrom en zie Jayden. Hij trekt Sem van me af. Hij houd zijn hand rond Sems keel. Sem hangt tegen de muur. 'Jayden laat maar los. Ik denk dat hij het snapt' Zeg ik. Alpha Dave komt binnen rennen. Ik denk dat hij 23 is of zo. 'Alpha Jayden waarom doet u dit.' Vraagt Dave boos. 'Houd u daar buiten' sist Jayden. Hij laat Sem los en loopt achter uit.

'Wilde je dit?' Vraagt hij aan mij. Vraagt hij dit nou echt. Klootzak. 'Ja Tuurlijk, ik zal nooit aan je mate zitten als ze het niet wil.' Zegt Sem. 'Slet.' Zegt Jayden tegen mij. Ik ben gekwetst. Ik weet dat hij het niet meent. Ik geef hem een klap.

Shit wat heb ik gedaan. 'DER UIT ZO. JE BENT ECHT EEN SLET.' Schreeuwt Jayden boos. Ik ren naar buiten. Ik ren zo'n 5 km. Ik hoor geritsel achter me. Ik draai me om, Sem duwt me tegen een boom. 'Hey Schoonheid, kom we maken af waar we mee begonnen zijn.' Zegt Sem. 'Nee laat me los, klootzak.' Sis ik. Hij drukt zijn lippen op die van mij. Zijn handen komen overal. Ik geef hem een knietje.

Hij blijft door gaan. Zijn handen gaan naar mijn trui. Ik stribbel tegen. Plots voel ik niks meer. Ik open mijn ogen en zie Jasper staan. 'Lola, waar ben je mee bezig. Je hebt een mate.' Zegt Jasper. Jongens zien ook echt niks. 'Nou, ik wilde dit ook niet.' Zeg ik. 'Waarom ben je hier in mijn territorium. Ik dacht dat je bij Jayden was.' Zegt Jasper.

'Nee dit gebeurde net ook maar dan in het pack huis. Jayden heeft toen Sem van me af getrokken. Toen zei Sem dat ik vroeg of hij me wilde zoenen. Toen noemde Jayden me slet en ik heb hem toen geslagen. Hij stuurde me weg.' Zeg ik. Hij trekt me in een knuffel. 'Kom we gaan naar Jayden. Jullie moeten het goed maken.' Zegt Jasper. 'Nee, ik ga naar huis.' Zeg ik.

'Lola, je mag niet naar huis. Dan gaan we toch naar mijn huis.' Zegt Jasper. Ik geef hem een knietje en sla hem. Ik ren weg.

3 uur later in mijn eigen huis

Ik ben thuis. Mijn oudere weten niks van de ruzie. Mijn telefoon gaat. Jayden staat er. Ik neem op. 'Lola, waar ben je? Sorry ik was boos. Ik had je geen Slet mogen noemen. Het was Sem's schuld. Kom alsjeblieft weer terug?' Zegt hij. 'Nee, ik blijf thuis. Ik heb genoeg van je.' Zeg ik bot terug.

'Je kan niet zonder mij. Ik kan ook niet zonder jou. Ik kom je nu halen of je het jou leuk vind of niet. O ja en ik dood iedereen die me tegen probeert te houden.' Zegt hij. 'Wacht dood niemand ik kom er nu aan.' Zeg ik.
Ik wil niet dat mensen dood gaan. Ik hang op. 'Mam ik ga weer doei.' Schreeuw ik. Ik geef iedereen een knuffel en ga weer naar Jayden.

3 uur later bij Jayden thuis

Ik loop nu uit het vliegtuig, ik zie Jayden. Hij komt op me af gerend. Hij knuffelt me plat. 'Ik heb je zo gemist sweetie. Ik heb zo'n spijt. Ik hou van je.' Zegt hij. 'Ik ook van jou.' Zeg ik. Ik druk mijn lippen op die van hem. Hij gaat er in mee. Hij tikt tegen mijn mond. Ik open mijn mond voorzichtig.

We laten elkaar los en gaan naar zijn huis. Bij zijn huis gaan we slapen. Ik heb mijn pyjama aan en ga tegen Jayden aan liggen. Zo vallen we in slaap.

}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

1465 woorden. Lekker groot. Had ik zin in :-) ;^)

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu