5. H2 17 jaar

830 50 20
                                    

Pov Emily

Datum: 16 december

Ik word wakker door gezang. Ik open mijn ogen en ik zie Blake, Chris, Jayden, Ella, Maya, Mike, Ethan, mijn moeder en vader staan. Ze zingen happy birthday. 'Gefeliciteerd zussie.' Zegt Jayden en ik geef iedereen een knuffel. 'Ga je naar douchen enzo. Dan ontbijten we zo met z'n allen.' Zegt mijn moeder en ik sta op.

Ik pak de jumpsuit van Maya en pak een handdoek. Ik douche, föhn mijn haar, doe mijn mascara en kleed me aan. Ik kijk tevreden in de spiegel. Ik heb mijn gevlochten. Ik loop naar beneden. 'Em, doe die vlecht uit.' Zegt Ethan en rent naar me toe. 'Nee, ik hou mijn vlecht.' Zeg ik.

Ik probeer Ethan zijn handen weg van mijn haar te houden maar Jayden houd mijn handen vast. Ethan haalt het elastiekje weg en mijn haar krult los. Mijn haar is nu los. 'Laat het zo, het staat je leuk.' Zegt Maya. Ik zucht en geef het dan maar op. 'Emily, je moet wel nog je schoenen aan.' Zegt Ella.

'Ja ja, ik pak straks mijn gympen.' Zeg ik en ga aan tafel witte. Maya en Ella kijken me geschokt aan. 'Dacht het niet. Je gaat op hakken.' Zegt Maya. 'Maya, ik hou niet van hakken.' Zeg ik. Ik vind hakken prima maar soms. Maya draagt vaak hakken. 'Kom kinderen, we gaan eten.' Zegt mijn vader.

'Pap, ik ben geen kind meer.' Zegt Ethan. 'Ja wel, je blijft mijn kind.' Zegt mijn vader. Ethan zucht. Na het ontbijt, gaan we in de woonkamer zitten. 'Kom we doen de cadeautjes.' Zegt mijn moeder. 'Ik begin.' Zegt Jayden. Jayden geeft me een rond pakketje. Ik pak het uit en er zit een mooi voetbal in. 'Dank je, Jay.' Zeg ik en druk een kus op zijn wang.

'Nu ik.' Zegt Blake. Ik krijg een vierkanten doos van Blake. Ik maak hem open en zie de Calvin Klein schoenen/hakken die ik graag wilde er in liggen. 'Dank je Blake.' Zeg ik en druk een kus op zijn wang. 'Nu ik.' Zegt Ethan en Ella geeft het cadeau. Ik open het en zie het boek Divergent liggen.

'Dank je.' Zeg ik en druk een kus op Ethan zijn wang en geef Ella een knuffel. 'Oké, nu je best friend.' Zegt Maya en geeft me een doos. Ik open het en zie een lamp er in. De lamp lijkt op een maan. Hij is echt schitterend. 'Thanks Maya.' Zeg ik een geef haar ook een knuffel.

'Oké nu het laatste en beste cadeau.' Zegt mijn vader en pakt mijn hand. 'Het staat in de balzaal.' Zegt hij en we lopen allemaal naar de balzaal. We openen de deur en ik zie in het midden een mandje staan. Ik loop er naar toe en zie een klein lieve kitten erin liggen. Zo cute.

'Dank je pap mam.' Zeg ik en geef hun ook een knuffel. Alle cadeaus⬇️

'Ik ben echt heel blij met alle cadeaus

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Ik ben echt heel blij met alle cadeaus.' Zeg ik. 'Mooi zo.' Zegt mijn moeder. Ik doe mijn nieuwe schoenen aan. 'Zo ben je eindelijk iets langer.' Zegt Jayden lachend. Ik kijk hem boos aan.

Ik ben namelijk 1.69m. Niet heel groot dus. Jayden is 1.87m. Lang dus. Ethan is 1.90m en Blake 1.85m. En dan kom ik aan zetten met mijn 1.69m. Lekker dan. 'De kitten heet Lola.' Zegt mijn moeder. 'Echt een leuke naam.' Zeg ik blij en knuffel de kitten. Ze is zo zacht en schattig.

Later in de middag komen de gasten voor mijn verjaardag. 'Gefeliciteerd.' Zeggen ze allemaal en ik zeg alle gasten gedag. Als iedereen er is barst het feest weer los. Er word gedronken, gedanst en gezongen. Ik zie Maya en Mike dicht op elkaar dansen.

Ze zijn echt schattig samen. 'Zusje.' Zegt Jayden en slaat op mijn kont. Jayden is dronken. 'Jayden, je hebt te veel op.' Zeg ik. 'Niet! Relax zusje, geniet.' Zegt Jayden en wankelt. Ik tik Blake aan. 'Ik help wel.' Zegt hij en we lopen met Jayden naar boven.

Blake kleed hem uit en ik sla de deken over hem heen. 'Welterusten grote broer.' Zeg ik en druk een kus op zijn wang. 'Weltvresten.' Zegt Jayden met een dubbele tong en valt in slaap. Na een uur vertrekt iedereen een beetje.

Ik slaap op zolder, dus ik vertrek naar mijn kamer en kleed me om in mijn pyjama. Ik doe het licht uit en ga liggen en slapen. Het was een geslaagde verjaardag.

Ik zal even mijn slaapkamer omschrijven. Ik heb een 2 persoonsbed, een schommel, zo'n stoel de hangt, een bank, tv, bureau en eigen inloopkast en badkamer. Aan de ene kant heb ik een groot raam en ik kijk uit op de achtertuin en het bos. Ik heb echt een super kamer.

Ik heb deze kamer gekregen omdat ik de jongste was en ze hadden niet nog 1 kind verwacht en hebben een kamer gemaakt op de zolder en die heb ik gekregen. Ik was wel gewenst toen ze wisten dat ik kwam maar niet echt gepland.

 Ik was wel gewenst toen ze wisten dat ik kwam maar niet echt gepland

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Babywieg moet je weg denken.

Babywieg moet je weg denken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

_____________

Weer een deel, sorry dat het niet een heel lang deel is maar dit is gewoon een mooi eind. Het volgende deel word als het goed is langer. Ik hoop dat deel 5 jullie tot nu bevalt. Ik ben tevreden. Nou tot snel!

Publiceerd: 22-01-18

895 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu