3. H5 Alpha Aiden King

1.2K 66 8
                                    

Pov Loenita

Ik zit op de achterbank en kijk uit het raam. De jongens praten een beetje. 'Loena, waarom zo stil.' Zegt Evan. 'We zijn geen vrienden dus het is Loenita.' Zeg ik en blijf uit het raam kijken. 'Loena, kom op, je bent de mate van mijn beste vriend dat maakt ons gewoon vrienden.' Zegt Evan.

'Nee, ik ben hier omdat ik hem een kans geef en niet uitgehuwelijkt wil worden zo laat me gewoon met rust.' Zeg ik en blijf naar buiten kijken. 'Zo iemand hier is chagrijnig.' Zegt Christian en parkeert de auto. Aiden is stil en stapt uit en doet mijn deur open.

Ik kijk om me heen en zie een huis, nou eerder kasteel⏬

Ik kijk om me heen en zie een huis, nou eerder kasteel⏬

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zo groot. 'Groot hè.' Zegt een stem bij mijn oor. 'Ja, maar waarom.' Zeg ik en draai me om. Een beetje te dicht bij Aiden sta ik nu. Ik zet een stap naar achter. 'Omdat ik van ruimte hou en al het personeel' Zegt Aiden en pakt mijn hand. Ik voel zachte tintelingen door mijn lichaam trekken.

Evan en Christian staan al bij de voordeur met de koffers. We lopen er heen en gaan naar binnen. Ik kijk mijn ogen uit. Van buiten lijkt het oud maar van binnen is het heel erg style vol ingericht. 'Alpha je bent terug' Zegt een klein meisje en gaat aan Aiden's been hangen. 'Ook hallo Lucy laat me maar los.' Zegt Aiden. Ze ziet er schattig uit, ik denk en jaar of 7,8.

Het meisje laat de been van Aiden los. Ik kniel en steek mijn hand uit. 'Hallo ik ben Loenita, jij bent vast Lucy.' Zeg ik en ze schut mijn hand. 'Hoi ik ben Lucy en ik ben 8 jaar oud. Hou oud ben jij? Ben jij de nieuwe vriendin van Aiden?' Zegt het kleine meisje. 'Ik ben 18 jaar en een soort van.' Zeg ik. Ze glimlacht naar me.

'De vorige was echt gemeen.' Zegt ze en kijkt Aiden aan. 'Lucy, ga naar de keuken en vraag of het eten bijna klaar is.' Zegt Aiden en kijkt het meisje boos aan. 'Aiden, ze is jong.' Zeg ik en voel me toch een beetje gekwetst dat Aiden niet wacht op zijn mate. 'Wie zegt dat je me zo mag noemen.' Zegt hij nors en Lucy is al naar de keuken heen.

'Aiden, ze is je mate. Wij mogen je ook zo noemen.' Zegt Christian. 'Ik zei alleen jullie en mijn moeder.' Zegt Aiden en loopt naar boven. 'Komt wel goed' Zegt Evan en slaat zijn arm om me heen. 'Evan, blijf van haar af. Oké Loenita het mag maar niet misbruiken.' Zegt hij en gaat de hoek om. 'Kom we gaan naar de woonkamer.' Zegt Evan en laat zijn arm zakken en loopt door.

We gaan op de bank zitten en na een paar minuten komt Aiden weer binnen. Hij heeft een andere broek en geen shirt aan. Ik probeer mijn ogen van zijn buik af te houden maar het is moeilijk. 'Hebben jullie mijn sweater gezien?' Zegt hij en kijkt in de kamer rond. 'Nee, maar heb je er niet meer als 1.' Zeg ik en kijk naar de grond.

'Zenuwachtig Loena, Aiden je kan ook zo lopen hoor vindt Loena wel leuk.' Zegt Evan en grijnst naar me. 'Evan zoek die sweater gewoon.' Zegt Christian en staat ook op om te zoeken. Ik sta ook op om te zoeken. 'Loenita, wil je ook niet iets anders aan als een jurk.' Zegt Aiden en kijk naar mijn hakken, rok en shirt. 'Ja eigenlijk wel.' Zeg ik.

'Kijk me eens aan.' Zegt Aiden en doet zijn hand onder mijn kin. Ik kijk in zijn mooie ogen en smelt. Dit mate gedoe heeft zo veel invloed op je. 'Wat is er?' Zeg ik. 'Wil je je kamer zien.' Zegt Aiden en laat mijn kin los. Mijn hoofd gaat weer omlaag. Niet een van mijn beste keuzes. Ik kijk nu recht tegen zijn gespierde buik. 'Kom' Zegt Aiden en trekt me mee.

Hij pakt mijn koffer en loopt naar boven. 'Loena, Evan zegt dat je bij mij in de kamer moet slapen, maar ik weet niet wat jij er van vindt. Ik heb er natuurlijk geen problemen mee.' Zegt Aiden en opent een kamer. Hij is netjes. 'Nee Thom vermoord me als hij hoort dat ik in de logeer kamer heb geslapen.' Zeg ik en loop naar binnen.

'Oké Thom is toch de beta.' Zegt hij achterdochtig. 'Ja en jaloers?' Zeg ik en plof op zijn bed. 'Nee' Zegt hij en gaat naast me zitten. 'Aiden hij heeft zijn mate Cars al gevonden en hij is super.' Zeg ik en kijk hem aan. 'Wacht hij is homofiel.' Zegt Aiden. Ik knik. Hij zucht opgelucht. Ik lach. Dan zie ik dat zijn laat open staat. Ik loop naar de kast en loop de kast in.

Ik zie een grijze sweater en pak hem, loop terug en geef hem aan Aiden. 'Hier trek aan.' Zeg ik en leg me koffer neer op de grond en ga er bij zitten. Ik open de koffer en zoek mijn joggingbroek. Helaas ben ik hem dus vergeten. 'Wat is er?' Zegt Aiden en komt bij me zitten. 'Ik ben mijn joggingbroek vergeten.' Zeg ik en zucht. 'Wacht.' Zegt Aiden en staat op.

Even later is hij terug en geeft me een joggingbroek. 'Hij is voor mij te klein en miss voor jou te groot maar het is iets.' Zegt hij en staat op en tilt me op. 'Dank je.' Zeg ik. 'Ik ben beneden, kleed je maar om.' Zegt Aiden en druk een kus op mijn wang en verdwijnt door de deur.

Ik trek mijn kleren uit en trek de broek aan en trek een crop top trui aan.

Ik pak sokken en loop naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pak sokken en loop naar beneden. Ik ga naast Aiden zitten. Lucy komt de kamer in lopen. 'Alpha, de kok moest plots weg dus is er niemand om te koken.' Zegt Lucy. 'En waarom wordt er geen toestemming aan mij gevraagd.' Zegt hij duidelijk een beetje boos. 'Haar dochter ligt in het ziekenhuis dus moest ze gelijk gaan.' Zegt Lucy.

'Nou voor deze keer.' Zegt Aiden. 'Aiden, wat is Lucy van je?' Zeg ik en kijk hem aan. 'Mijn zusje.' Zegt hij. Ik knik. 'Korte vraag, waarom noemt ze je Alpha en geen Aiden.' Zeg ik en kijk verbaast naar Lucy. 'Omdat ik het zeg. Maar wat doen we met eten.' Zegt Aiden. ' Ik kook wel.' Zeg ik en wil opstaan. 'Nee' Zegt Aiden en houdt me tegen.

'Ja wel en Lucy wil me vast wel helpen.' Zeg ik en lach maar haar. 'Alpha ik wil Loenita wel helpen. ' Zegt Lucy. 'Oké is goed.' Zegt Aiden. 'Lucy noem hem maar Aiden hoor want je mag je broer gewoon bij de voornaam noemen.' Zeg ik en til het kleine meisje op en loop naar de keuken. 'Wat wil je maken?' Zeg ik en kijk Lucy aan.

'Pannenkoeken.' Zegt ze blij. Ik glimlach en pak alle spullen. Na een uur heb ik een hele stapel. 'Jongens eten.' Roep ik en schuif de pannenkoeken op tafel. De jongens komen naar binnen en Aiden kijkt Lucy aan. 'Lucy, wat had ik gezegd over pannenkoeken door de weeks.' Zegt Aiden.

'Aiden het was mijn idee. Sorry dat wist ik niet.' Zeg ik en Aiden gaat zitten. Iedereen eet in stilte. Verzonken in je eigen gedachten. Na het eten gaat Lucy slapen en gaan de jongens gamen. Aiden en ik gaan boven praten en elkaar leren kennen want we weten vrij weinig over elkaar.

------------

Een lekker lang deel. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en hier de foto van Lucy⏬

1279 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu