Pov Emily
Vandaag komt Alpha Liam naar ons toe om te vergaderen over nu verder. Met Alla gaat het heel goed en ze werkt als verpleegster in het ziekenhuis. 'Emily, op staan.' Zegt Jayden en ploft op mijn bed. 'Jayden, ga weg.' Zeg ik en duw hem. 'Kom op, je ligt altijd bij me als je een nachtmerrie hebt.' Zegt Jayden en knuffelt me.
'Jayden, ik heb geen oppas nodig. Niemand gaat me ontvoeren.' Zeg ik. 'Kom op, dat zei je voor Alpha Xander ook.' Zegt Jayden. De flitsen schieten voorbij. Ik heb nachtmerries de afgelopen dagen over Alpha Xander. Mijn wonden zijn zo goed als genezen. 'Hij is weg. Het is al goed.' Zegt Jayden en veegt de traan weg.
Ik huil. Ik duw Jayden en sta op. 'Jayden, ga weg. Ik wil me omkleden.' Zeg ik. 'Oké, roep als er iets is.' Zegt hij en gaat weg. Ik pak een zwarte rok tot mijn knie en een leuk kante topje.
Meestal heb ik geen rok aan maar nu ben ik moe en heb geen zin om allemaal andere broeken te zoeken. Ik ga douchen en kleed me aan en doe mijn make-up. Wat eigenlijk gewoon een naturel oogenschaduw is wat je bijna niet ziet en mascara. Ik keur mezelf goed en loop naar beneden.
We ontbijten met ze alle en na de lunch arriveert Alpha Liam met zijn nieuwe beta en gamma. 'Hallo Emily, gaat het weer een beetje. Nog een keer sorry.' Zegt Liam. Ik knik. 'Het gaat.' Zeg ik. 'Alpha Ethan, mijn nieuwe beta Mike en gamma Kian.' Zegt Liam. 'Fijn dat je nieuwe mensen hebt, wil je wat te drinken?' Zegt mijn broer Ethan.
'Ja graag, mogen we bier?' Zegt Alpha Liam. 'Ja hoor, Ella wil jij het halen samen met Blake.' Zegt Ethan. Ella en Blake gaan naar de keuken. We lopen gezamenlijk naar de vergaderzaal.
Oké laten we de gebeurtenis achter ons laten en gewoon een bond houden. Je zijn beide grote packs en het is belangrijk voor de mensen van beide groepen om bondgenoten te zijn en geen vijanden die oorlog voeren.' Stelt Alpha Liam voor.
'Daar ben ik het mee eens. Ik hoef geen oorlog met je. Ik hoef daarbij ook geen beste vrienden te zijn.' Zegt Ethan. 'Dat begrijp ik.' Zegt Liam. Na veel handelen, afspraken maken ben ik best moe. Niet dat ik veel heb gezegd. Alleen dat heksen welkom moeten zijn in de roedel.
Als ze zich tegen de Alpha keren krijgen ze de zelfde straf als een weerwolf. 'Emily, liefje, wil jij Alpha Liam, Beta Mike en Gamma Kian de trainingzaal laten zien met Blake en Chris.' Zegt mijn moeder. 'Uhh, ja hoor.' Zeg ik. We lopen met z'n zessen naar de zalen.
We hebben een heel groot gebouw met allemaal soorten zalen en buiten velden. 'Mogen we anders trainen, na het schema te hebben gezien?' Vraagt Mike. 'Ik mindlink Ethan wel.' Zegt Blake. Zijn ogen worden wazig. 'Het mag.' Zegt Blake. 'Dat is fijn.' Zegt Liam. Ik vind Liam leuker als zijn broer.
De naam van die broer is verboden om uit te spreken aangezien ik dan beelden zie. 'Willen jullie mee doen?' Vraagt Kian. 'Uhh, ik niet.' Zegt Blake. 'Ik wel, Em het is was leuk als jij ook mee doet.' Zegt Chris. 'Ja, oké ik doe mee maar hou er rekening mee dat ik een half wolf ben.' Zeg ik.
We laten het schema zien en gaan dan trainen. 'Laat maar zien wat je hebt Chris.' Zegt Mike na de warming up. De jongens vechten in wolf vorm. Ik ben al moe na de warming up. Meestal kan ik dit wel maar nu slaap ik slecht en ben gewoon moe. 'Je bent moe hè.' Zegt Alpha Liam.
'Ja, heb slecht geslapen.' Zeg ik. 'Mag ik 1 keer tegen je vechten. Ik zal rustig doen.' Zegt Alpha Liam. 'Ja hoor.' Zeg ik. We transformeren en gaan tegen over elkaar staan. Ik kijk in de ogen van Liam
en dan Mate Mate Mate! Schreeuwt mijn wolf Soof (A/N Geen idee of ik het al een keer een naam heb gezegd, zeg het als het wel zo is.). Wat! Is Liam mijn mate! We veranderen terug. 'Je bent mijn mate, ik heb je gevonden.' Zegt Liam en komt naar me toe. Chris enzo hebben niks door.
'Liam, ik weet niet of wij samen wel een goed idee is. Je broer en mijn broers en die hele ruzie. Ik weet niet of ik wel met de Devil familie een band moet hebben.' Zeg ik. Ik meen het, zijn broer heeft me veel aangedaan en ik slaap daardoor niet. Misschien gaat hij dat dan ook bij me doen.
'Please geef me een kans. Ik weet dat we niet de ideale omgeving nu hebben maar je bent mijn mate. De maangodin kiest dat niet voor niks.' Zegt Liam. 'Mijn ouders, broers gaan sowieso boos worden.' Zeg ik. 'Vast niet, Emily ik wil het een kans geven.' Zegt Liam en pakt mijn hand. Er gaan rustgevende tintelingen door me heen.
'Ik geef het een kans, je hebt me nog niks gedaan dus waarom niet.' zeg ik. 'Ik ga je ook niks doen. Alleen maar leuke dingen.' Zegt Liam en grijnst. Ik sla in zijn maag. Hij lijkt er niks mee te hebben. 'Ik ga je knuffelen.' Zegt Liam en rent naar me toe. Ik gil en ren weg. Liam haalt me al snel in en knuffelt me.
Ik knuffel terug. Hij ruikt naar limoen en vanille. Het ruikt heerlijk. 'Jij ruikt ook lekker.' Zegt Liam en grijnst naar me. Shit dat zei ik hardop. Ik bloos als een gek. Stom mate bloos reactie. 'Emily, waarom knuffel je Alpha Liam.' Zegt Chris. O chips, ze zijn er natuurlijk nog. 'Uhm, Liam is heel misschien mijn soulmate.' Zeg ik. 'Je wat!' Zegt Mike.
'Mate.' Zegt Liam. 'Gefeliciteerd.' Zegt Mike en geeft Liam een knuffel. Zo'n bro hug. Kian doet het zelfde. 'Gefeliciteerd.' Zegt Chris. Ik ruik de geuren van mijn ouders en broers en Ella enzo. Na 6 seconden lopen ze de zaal in. 'Hey, alles oké?' zegt Ethan. 'Ja, mam pap de rest. Ik heb mijn mate gevonden. Het is Alpha Liam.' Zeg ik.
'Je mate is hem?' Zegt Ethan. 'Ja.' Zegt Liam. 'Beter als je broer.' Zegt Ethan want hij weet dat ik niet Liam ga afwijzen als hij dat gaat bevelen. 'Gefeliciteerd.' Zeggen de anderen en knuffelen me. 'Kwetst haar en je gaat er aan net als je broer maar dan door mij.' Zegt mijn vader dreigend tegen Liam. Hij slikt.
Mijn vader kan heel dreigend overkomen, hij heeft zo'n blik. Ethan heeft die blik ook. 'Ik zal haar nooit iets doen.' zegt Liam. 'Mooi zo, dan zijn we het eens.' Zegt mijn vader. 'Pap, we gaan wandelen en ergens eten. Tot straks.' zeg ik en trek Liam weg van iedereen die een blik heeft van kwets haar en ik dood je.
'Ik hoor je mee uit te vragen hè, niet mijn mannelijke taken overnemen hè.' zegt Liam. 'Ik kan je best uitvragen, we leven in de 21e eeuw.' Zeg ik. 'Dat is waar. Maar ik betaal anders voel ik me een slechte mate.' Zegt Liam en pakt mijn hand. We besluiten om eerst wat te eten en dan te lopen.
__________
Weer een lekker groot deel. Ik hoop dat het bevalt.
Publiceerd: 15-02-18
1230 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...