Kleine aanpassing aan de cover⬇️
Pov Ethan
Ik word wakker met de mooiste vrouw van de wereld in mijn armen. Ze heet Ella en we zijn mates. We hebben elkaar 3 jaar geleden ontmoet. Ik was 17 en zij was 16. Ze word mijn Luna. Ik druk kusjes over haar hele gezicht. Ze is zo mooi. Ella word wakker en glimlacht naar me.
'Zo kan ik wel vaker wakker worden.' Zegt Ella en zoent me. Ik grijns en zoen haar terug. 'Ik ook. Moeten we vaker doen.' Zeg ik. Ella bloost en lacht. Er word op de deur geklopt. Ik zucht en sta op. Ik doe de deur open en zie mijn 2 broertjes. Ze zijn 18 jaar sinds november en ze zijn tweeling.
'We gaan shoppen voor een cadeau voor Em, ga je mee?' Zegt Blake. Mijn kleine zusje is morgen jarig, ze word 17 jaar. 'Ja, Ella ga je ook mee?' Zeg ik en Ella knikt. We kleden ons om en gaan dan naar de stad. 'Wat zou ze leuk vinden?' Zegt Jayden en kijkt rond. 'Geen make-up.' Zegt Blake. 'Ja inderdaad.' Zeg ik.
'Misschien een nieuwe voetbal.' Zegt Ella. 'Dat doe ik!' Zegt Jayden. Jayden gaat naar de sportwinkel. Ella en ik gaan een leuk boek zoeken en Blake gaat de schoenen die ze al heel lang wil halen. Emily houd van make-up. Jurken en rokken kan wel maar liever niet. Ze is niet echt zo'n tutje.
Als we alles hebben gaan we naar huis. 'Hey, je zus is bij Maya. Is alles geluk?' Zegt mijn moeder Charlotte. 'Ja, we hebben het. Ik ga naar Mike oké.' Zeg ik. 'Ja, is goed.' Zegt mijn moeder. Mike is mijn beste vriend. Hij wordt ook de beta als ik Alpha word. Jayden wordt de gamma en Blake is de toekomstige packdokter.
Hij studeert nu geneeskunde en dan kan hij gaan werken. Mijn zusje heeft nog niet echt een vaste rol. Ze ook nog jong.
Ik bel aan bij Mike en hij doet open. We gamen wat en eten pizza. Om half 11 ga ik naar huis.
Pov Emily
Nou ik ben Emily. Het jongste en leukste kind van Charlotte en Mason. Nee hoor, grapje. Ik ben het enige meisje. Morgen word ik 17 jaar en ik heb nog geen mate. Blake heeft zijn mate al en Blake is homofiel.
Jayden en ik hebben nog geen mate en mijn oudere broer is Ethan en die heeft wel al een mate. Ze is heel aardig. Nu ben ik onderweg naar Maya. Maya is een vriendin van me en ze is een soort van nichtje. Ze is de dochter van Lizz en Nathan. Ze heeft een tweeling broer Sean.
Ik bel aan en Lizz doet open. 'Hey Emily, kom binnen. Ze is boven.' Zegt Lizz en ik loop naar de kamer van Maya. 'Hey.' Zeg ik en we geven elkaar een knuffel. 'Je bent bijna 17 jaar. Heb je er zin in?' Zegt Maya enthousiast. 'Ja, zeker. We houden een groot feest.' Zeg ik. Ik vind feesten heel leuk.
Ook ben ik fan van voetbal. Ik speel zelf in een meisjes team. Ik ben sinds dit seizoen aanvoerder. 'We moeten shoppen.' Zegt Maya en loopt haar kast in. Maya is een echt modepopje. Ze houd van jurken en rokjes en make-up. Ik ben zeg maar het omgekeerde. Ik heb altijd een broek en shirt aan met een staart in mijn haar.
Ik heb haar dat echt heel erg krult. Ik heb paarse ogen en mijn wolf is wit met paarse ogen. 'Maya, ik al kleren. Jij hebt ook genoeg in je kast.' Zeg ik en wijs naar haar kast. 'Maar wat moet ik dan aan.' Zegt ze en gaat zitten.
Ik loop haar kast door. 'Deze.' Zeg ik en geef haar een blauwe jurk. 'Ja die is leuk.' Zegt ze.
Maya staat op en zoekt door haar kast. Ze pakt een jumpsuit. 'Hier, die moet jij aan en hou hem. Ik weet dat je hem mooi vind.' Zegt Maya. De jumpsuit is wit met kant. Ze heeft gelijk, ik vind hem heel mooi.
Nadat we Netflix hebben gekeken en ik ben blijven eten, haalt Blake me op. Ik mag namelijk om 11 uur 's avonds op de fiets alleen terug. 'Was het leuk bij Maya?' Zegt Blake. 'Ja, ik heb nu de perfecte outfit voor morgen.' Zeg ik. 'Doe ga je zo wel showen hè.' Zegt Blake en we parkeren de fietsen in de garage.
'Ja ja.' Zeg ik en kleed me om en loop de woonkamer in. Blake, Ethan, Jayden, Chris ( mate Blake), Ella en mijn ouders zijn er. 'Je ziet er heel mooi uit.' Zegt Ethan. Ik glimlach en draai een rondje. Mijn vader is verrassend stil. 'Nu moet ik alle jongens van je af slaan.' Zegt mijn vader.
'Nee echt niet.' Zeg ik. Ik vind me zelf niet echt mooi. Dat komt door mijn oogkleur. Ik heb die kleur omdat ik witte magie bezit. 'Liefje, je bent heel mooi. Niet zo onzeker.' Zegt mijn moeder. 'Ik ga slapen.' Zeg ik en kleed me boven om in mijn pyjama. Ik poets me tanden en kijk op mijn telefoon.
Ik zie dat Maya me belt. 'IK HEB MIJN MATE GEVONDEN!' Gilt Maya in de telefoon. 'Wat, wanneer.' Zeg ik blij. Ik ben echt heel blij voor haar. 'Net, hij kwam hier nieuw wonen en ging zich voorstellen en toen Boem. Mate! Hij heet Mike. Hij is een vriend van Ethan.' Zegt Maya.
Die Mike. Mike is echt heel aardig en word beta van deze pack. 'Dat is super.' Zeg ik. 'Ja, ik zie je morgen en dan stel ik je voor aan Mike.' Zegt Maya enthousiast. Ik ken Mike al vanaf mijn 1e jaar dus het is wel leuk dat Maya me echt gaat voorstellen. Ik sta op en ren naar beneden.
Ik zie Mike staan in de gang en Ethan doet de deur net dicht. 'Ethan! Weet je het al.' Zeg ik blij. 'Huh, wat?' Zegt Ethan en Mike kijkt mij aan. 'Ethan, ik heb mijn mate gevonden. Het is Maya van de dochter van Lizz en Nathan.' Zegt Mike. 'Gefeliciteerd, gast.' Zegt Ethan en ze geven elkaar een bro hug.
'Daarom ben jij zo blij. Mike, Maya is de beste vriendin van Emily.' Zegt Ethan. 'Oooo.' Zegt Mike. 'Mike, breek haar en ik breek jou.' Zeg ik dreigend. 'Wat wil je gaan doen. Ik ben heel weerwolf en jij half.' Zegt Mike.
'Ik bezit genoeg magie om je te doden in 1 vingerknip dus ik zal haar maar niet breken.' Zeg ik en ga weer naar boven. Ethan ligt in een deuk van het lachen. Ik ga liggen in mijn bed en val in slaap.
______________
Het eerste hoofdstuk, yes het is af. Ook een groot deel met 2 pov's. Ik ben echt heel blij met het begin. Ik hoop dat jullie het ook wat vinden.
Publiceerd: 15-01-18
1157 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...