3. H6 Je bent nooit te oud voor...

1.2K 68 9
                                    

Pov Loenita

Aiden gaat op zijn bed zitten en trek me mee. Ik ga naast hem zitten en hij kijkt mij aan. 'Vertel eens wat over je zelf.' Zegt Aiden. 'Nou ik ben Loenita Olivia Blue Moon. Ik heb een zus Lilly en een tweeling broer Liam en 2 ouders. Ik ben 18 jaar oud en mijn wolf heet Lila en mijn hobby's zijn tekenen en Netflixen, wat wil je nog meer weten?' Zeg ik en kijk Aiden aan.

'Heb je nog meer familie?' Zegt hij. 'Ik heb nog een oom Alpha Finn en zijn vrouw Julia en zijn kinderen en nog wat neven en nichten en ooms en tantes in de andere packs aan mijn moeders kant. Nu vertel jij eens wat' zeg in en ga er goed voor zitten.

'Nou ik ben Aiden King en ik heb een klein zusje en een moeder. Mijn hobby's... o dit klinkt kinderachtig ...zijn trainen en Alpha zijn.' Zegt Aiden. 'Waarom kinderachtig?' Zeg ik en kijk hem vragend aan. 'Nou dat zei je vroeger altijd als je je ging voorstellen op de basisschool.' Zegt hij en kijk me lachend aan.

Zijn ogen worden een beetje wazig. 'Sorry iemand mindlinkte me. Ik moest van hem dit doen omdat hij dat niet deed bij zijn mate en die werdt boos.' Zegt Aiden en komt dichter naar me toe. Zijn hand gaat naar mijn wang. Ik kijk hem met grote ogen aan. Ik heb nog nooit gezoend of wat dan ook dus ik heb geen idee wat ik moet doen.

Hij drukt zijn zachte lippen op die van mij. Ik verstar even en dan neemt Lila het een beetje over. Ze zegt wat ik moet doen of anders neemt zij de controle. Soms is ze echt een bitch. Ik voel zijn tong tegen mijn lip. Ik trek geschrokken terug. 'Loena deed ik iets fout?' Zegt hij bezorgd. 'Nee ik ik heb...' zeg ik en stop met mijn woorden.

O wat gênant dit. 'O serieus' Zegt hij en kijkt verbaasd. Maar dan grijnst hij. 'Wat?' Zeg ik een beetje bang. Ik bedoel het blijft de Alpha King. ' Nee niks.' Zegt hij en trekt me op zijn schoot. Ik kijk hem nog steeds aan van vertel. 'Dan ben ik he enige die je gaat zoenen.' Zegt hij met een grijns. Ik voel mijn wangen rood worden.

'Het is schattig als je bloost.' Zegt Aiden in mijn oor. Ik krijg kippenvel. Hij lacht. 'Ik heb er echt lol in om te zien welk ik effect ik op jou heb.' Zegt Aiden en gaat liggen op zijn bed en zet de tv aan. Hij trekt me mee. 'Aiden, waarom ben jij zo wreed.' Zeg ik en kijk hem aan. 'Gaat je niks aan en hij staat op en loopt richting de deur. 'Wacht' Zeg ik en pak zijn arm.

'Loenita je kan dan wel mijn mate zijn en me veranderen met mijn zusje maar ik blijf me zelf. Ik kan lief tegen je doen maar de rest krijgt de zelfde behandeling als de rest dus vraag dat nooit meer.' Zegt hij en kijkt me in dringend aan. Zijn ogen flitsen van kleur naar kleur. Dan neemt Lila de controle en drukt mijn nou ja onze lippen om die van Aiden.

Aiden herstelt zich snel en gaat er in mee. Ik voel zijn tong en Lila opent mijn onze mond. Dan doet ze iets gemeen. Ze geeft de controle terug. Ik zelf had dit niet verwacht en klap mijn mond dicht. Hier bij bijt ik op zijn tong. 'Loenita watte hel.' Zegt hij en trekt zich terug als een gestoken wesp. 'Sorry, ik ben niet geschrikt hier voor. Ik ga maar naar huis.' Zeg ik en draai me om.

Op weg naar de deur. 'Loena, je moet gewoon niet nadenken en doen. Mijn eerste kus was ook niet vlekkeloos.' Zegt hij en kijkt me aan. Ik knik. 'Zullen we film kijken?' Zegt Aiden en gaat op bed liggen. Ik plof naast hem neer en Aiden zoekt een film. Hij zet een horror film op. Lekker cliché. Ik schrik de hele tijd en lig ongeveer boven op Aiden.

Mijn hoofd ligt in zijn trui en dan vliegt de deur open. Ik schrik me dood en ligt nu volledig op Aiden. 'Wij gaan slapen en doe het veilig.' Zegt Evan en sluit de deur weer. Aiden zet de film uit en kijk me aan. Ik ga zitten en zit nu op zijn schoot. Aiden gaat ook zitten en kijkt me aan. 'Zullen we maar een andere film kijken.' Zegt hij en strijkt een pluk haar achter me oor.

Ik voel de warmte van zijn hand. Mijn hoofd gaat iets naar zijn hand. Hij grinnikt. 'Heb je het koud.' Zegt Aiden. Ik knik. Hij trekt zijn trui uit en doet die over mijn hoofd. 'Aiden, nu krijg jij het koud.' Zeg ik en kijk hem aan. 'Liefje ik ben Alpha ik heb het niet koud. Plus jij komt gewoon tegen me liggen en dan ben je mijn kachel. ' Zegt Aiden.

We gaan liggen en ik ben een film aan het zoeken. Ik zie dat Vaiana er op staat en klik het aan. Voor Disneyfilms ben je nooit te oud. 'Nee ik ga echt geen kinderfilm kijken.' Zegt Aiden. 'Waarom niet, je bent nooit te oud voor Disney.' Zeg ik en kijk hem aan. 'Nee ik ben de Alpha van de wereld en ik kijk geen Disney-film.' Zegt Aiden. 'Please voor 1 keer.' Zeg ik en kijk hem zielig aan.

'Oké maar als ik er klaar me ben gaat hij uit en ik wil een beloning.' Zegt Aiden en ik klap blij in mijn handen maar ben wel een beetje bang voor zijn "beloning" Het blijft Aiden. 'Wat is de..' Zeg ik maar wordt afgekapt. 'Zie je straks.' Zegt Aiden en trekt me tegen hem aan en ik klik op play. Tijdens de film zit Aiden aan me haar en kijkt voornamelijk naar mij en niet naar de film.

Aan het einde van de film zegt Aiden. 'Als die berg gaat liggen zie je haar rondingen goed en dit is een kinderfilm nou ook raar.' Zegt hij en ik kijk hem raar aan. Wat te fack. Wie let daar op. Ik zucht. 'Nu mag ik mijn beloning.' Zegt hij en drukt zijn lippen op die van mij. Ik ga er in mee, heel voorzichtig. Na een tijdje laat hij me los.

'Kom we gaan slapen.' Zegt Aiden en loopt naar zijn kast en gooit een shirt van hem naar mij. 'Aiden ik heb een pyjama mee.' Zeg ik en kijk hem raar aan. 'Weet ik maar ik zal het leuk vinden als je dat aan doet.' Zegt Aiden en kleed zich om nou ja eigenlijk uit. Hij slaapt in zijn boxer. Ik loop naar de badkamer en maak me klaar. Daarna ga ik naast Aiden liggen en val ik slaap.

---------

Weer een lang deel niet heel lang maar toch ben ik er blij mee. Hoop dat jullie dat ook zijn. Ook vindt ik jullie comments heel leuk en motiverend. Tot snel

1180 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu