3. H7 De andere kant van Aiden

1K 66 2
                                    

Pov Loenita

Ik wordt wakker met een arm om me heen. Voorzichtig kijk ik om me heen. Dit is niet mijn kamer. Dan bedenk ik me dat ik in de van Aiden ben. Ik kijk naar het gezicht wat bij de arm hoort en zie dat de arm van Aiden is. Ik probeer de arm voorzichtig van me af te halen zonder Aiden wakker te maken.

Ik sta op maar wordt terug getrokken door de armen. Ik lig nu boven op Aiden. Hij draait ons om en kijkt me aan. 'Goeiemorgen My love.' Zegt hij met zijn ochtendstem. 'Omg zo sexy die stem' Zegt Lila mijn wolf. 'Goede morgen.' Zeg ik terug. 'Wil je mee trainen vandaag?' Zegt Aiden. Ik schut van nee.

'Oké dan vraag ik Christian op je te letten.' Zegt Aiden en staat op. 'Ik heb geen oppas nodig.' Zeg ik. 'Ja heb je wel omdat mijn pack niet echt aardig kan zijn en anders verdwaal je of ga je terug. Dus Christian let op je.' Zegt Aiden en ik zucht. Ik loop ook naar mijn koffer.

'Loena, je mag je kleren in mijn kast leggen hoor.
Kom ik help je.' Zegt Aiden. 'Nee' Zeg ik iets te snel. 'Waarom niet.' Zegt Aiden en loopt naar me toe. ' Omdat ik niet van plan ben om hier eeuwig te blijven.' Zeg ik. Ik klap mijn koffer dicht. 'Loenita wat verberg je.' Zegt Aiden en wil mijn koffer open doen.

Ik pak zijn hand. Hij kijkt me raar aan. 'Loenita, wie zegt dat je snel weg mag en we gaan gewoon je koffer uitpakken.' Zegt Aiden en opent mijn tas. 'Aiden please niet doen.' Zeg ik en kijk hem aan. Ik wil niet dat hij de condooms ziet. Dat geeft verkeerde signalen. Ik wil gewoon niet te snel.

'Waarom niet, wat zit er in je tas dat ik niet zou mogen zien. Je ondergoed, haal het er dan uit dan help ik je wel met broeken enzo.' Zegt Aiden. 'Thom heeft wat in mijn koffer gedaan en ik wil niet dat jij dat ziet.' Zeg ik. 'Hahaha dat is het. Wat zit er dan in wat ik o zo niet mag zien.' Zegt Aiden lachend en kijkt me vragend aan.

'Ga jij maar trainen dan doe ik mijn koffer.' Zeg ik en wil hem de kamer uit duwen. 'Loenita, jij mag ook mijn kast in dus ik help je en wat kan er nou zo erg zijn. Je doet alsof Thom een speeltje in je tas heeft gedaan.' Zegt Aiden en pakt wat uit mijn tas en legt het in zijn kast. Ik besluit me er bij neer te leggen en help mee.

'Ik heb het gevonden.' Hoor ik Aiden zeggen. 'Hij heeft je condooms mee gegeven, hahahaha die kunnen wel van pas komen.' Zegt Aiden en grijnst naar me en pakt me heupen vast. Hij druk een kusje op mijn wang en gaat steeds verder naar mijn mond. Zei het toch het gaat voor signalen zorgen.

Hij drukt zijn lippen op die van mij en loopt naar voren waardoor ik naar achter loop. Ik voel de muur tegen me rug. Aiden vraagt om toestemming. Die geef ik hem. Hij drukt een kusje in mijn nek en duw hem weg. Ik wil nog niet gemarkt worden. Niet nu.

'Kom we gaan door en ik bewaar ze wel voor je.' Zegt Aiden en legt het doosje in zijn nachtkastje. Ik pak weer kleren en voel dat mijn wangen heel warm zijn. Aiden heeft zich omgekleed om te trainen en ik pak mijn kleren⏬

 Aiden heeft zich omgekleed om te trainen en ik pak mijn kleren⏬

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We ontbijten en Aiden gaat richting de training. Christian loopt de hele tijd achter me aan waar ik ook heen ga. 'Christian stop met achter me aan lopen.' Zeg ik en draai me om. Hij knalt bijna tegen me aan. 'Praat zo niet tegen me.' Zegt Christian en trekt me mee naar de woonkamer.

'Christian ik denk toch dat ik wil trainen.' Zeg ik en wil naar boven lopen. 'Nee je blijft hier.' Zegt Christian. 'Laat me los.' Zeg ik en kijk naar zijn hand die mijn onderarm vast heeft. Ik trek me los en kleed me om in mijn sport kleren.

Ik loop open de deur en zie Christian staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop open de deur en zie Christian staan. 'Kom we gaan.' Zeg ik en wil langs hem lopen. 'Nee je mag nu niet naar de training.' Zegt hij. 'Maar ik wil er heen en Aiden vindt het vast niet erg.' Zeg ik en kijk hem aan. 'Oké maar het is jouw schuld als je schrikt van de training.' Zegt Christian en loopt naar de andere kant van het enorme gebouw en gaat door een deur naar buiten.

Ik zie een groep vechten tegen elkaar in wolven vorm. Eentje is duidelijk groter en aan het winnen. Het gaat er iets grover aan toe als bij mij thuis. Ik zie het bloed vallen op de grond. Ik kijk er raar naar. Waarom verwonden ze elkaar. Dan bijt de wolf die het grootst is de ander dood. 'ZIJN ER NOG MEER DIE DENKEN DAT ZE MIJN TITEL KUNNEN AFPAKKEN.' Zegt de wolf en transformeert terug.

Ik schrik me dood als ik Aiden zie. Ik krijg tranen in mijn ogen en kijk naar de dode wolf die terug verandert. 'Hoe kun je' Zeg ik zacht en ren weg. Hij is een monster. Hij vermoord gewoon iemand van zijn eigen pack en de rest juicht het toe. Ik wist dat hij mensen kan vermoorden maar tijdens een training nee. Ik wil naar huis. Naar mijn ouders, zus en vrienden.

Ik ben pas weg en mis ze nu al. Ik voel me zo eenzaam hier. Ik heb niemand om mee te praten. Nou ja niet helemaal waar ik kan met Aiden praten maar het is toch anders als met een vriendin of vriend zo als Thom. 'Loenita wacht.' Zegt Aiden en rent achter me aan. Ik ren harder. Ik wil hem nu niet zien.

'Loenita stop nou.' Zegt Aiden en rent bijna naast me. 'Wat is er? En wat doe je hier?' Zegt hij en hij lijkt er niks van te hebben dat hij net een persoon heeft vermoord. Hoe kan je zo harteloos zijn.

-----------------

Eindelijk weer een deel ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en wat vinden jullie tot nu er van. Te lief of te wreed. Ik hoor het graag van jullie.

1060 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu