2. H6 Lessen beginnen weer

1.6K 81 11
                                    

Sorry voor het ontpubliceren en weer publiceren maar de hele tekst stond er niet op.

Pov Samantha

Vandaag begint de les weer. Julia zit bij mij in mijn klas. Ze was me nog niet opgevallen. Bella, Julia, Mason en ik lopen naar ons lokaal. Het is vandaag Maandag en de les begint weer. We hebben: 1e Geschiedenis, 2e Biologie, pauze, 3e+4e Verdediging, lunchpauze, 5e Wiskunde, 6e Engels. Gelukkig hebben we niet heel erge lange dagen.

We hebben vandaag van Mevrouw Baker les. Ze geeft ons Geschiedenis. We lopen het lokaal in en zien alle leerlingen achterin staan. 'Nou klas, ik ga de opstelling maken.' zegt mevrouw Baker. iedereen zucht. De deur vliegt open. Lars, Quinten en Sander staat in de deur opening. 'Zo heren, waar bleef jullie?' zegt Baker. 'Konden het niet vinden.' zegt Lars onschuldig.

'Oké ga bij de rest staan.'zegt Baker. Ze wijst elke leerling een plek aan. 'Dit is jullie standaard opstelling.' zegt mevrouw Baker. Ik zit in de linker rij met Mason naast me en Lars en Quinten achter me. Helaas. Bella en Julia zitten daar weer achter en voor me zitten Sander en nog een jongen. Ben wel blij dat ik naast Mason zit.

Mevrouw Baker begint haar les met de weerwolf geschiedenis. Mijn slechtste vak is Biologie en Geschiedenis. Ze praat de rest van het uur vol. De bel gaat en iedereen staat op. Ik loop met Julia naar Biologie. Jippie. Hoor het sarcasme. Onze docente mevrouw de Claire. We gaan op de zelfde plek als net zitten en ze geeft ons opdrachten.

We hebben het over bloed en botten. Dit les uur gaat heel snel. We hebben pauze. We lopen met ze 4re naar een tafel. We praten wat tot we geschreeuw horen. We lopen er op af en ik zie Shane en Lars. Je zal wel denken wat is daar nou verkeerd aan. Nou dat zal ik je zeggen. Ze staan in wolvenvorm tegen over elkaar en dan ook nog eens in aanvalshouding.

Finn staat er naast maar ziet er niet uit dat hij iets gaat doen. 'Stopp.' Zeg ik en ga tussen bijde staan. 'Ga weg.' Zegt Shane. 'Nee.' Zegt ik. 'Sam ga daar weg.' Zegt Finn. 'Nee je mag niet vechten.' Zeg ik tegen de 2. 'Kleine ga. Ik ga hem op de plaats zetten en dan krijg je me aandacht.' Zegt Lars. 'Lars.' Gromt Finn en verandert ook. Dit gaat mis.

' Sam weg.' Zegt Finn. Sander loopt naar me toe en tilt me op. 'Ik begin te gillen. 'Laat me los.' Zeg ik en sla om me heen. 'Samantha laat hun. Dit is hun probleem.' Zegt Bella. Shane en Lars beginnen met vechten. Nee niet doen. Watermeloen (Shane dus) en Koning Aardappel (Lars dus) dit hoort niet. Straks krijgen ze veel problemen en als Jasper dit hoort of mijn vader.

O nee dat zal heel erg zijn. Shane staat aan de verliezende kant. Wel logisch Lars is veel groter. Iets groter als Finn en Finn is al een grote wolf. Ik ben best klein. 'Dit moet stoppen.' Zeg ik en trek een sprintje naar de wolven. Lars wil uithalen naar Shane maar ik spring er voor en gil. Lars raakt me arm net niet. Hij stopte. Huh. Ik lig wel op de grond. 'Hoe kan je zo dom zijn.' Zegt Lars en staat over me heen en schreeuwt in me gezicht.

Ik schrik. Finn duwt Lars van me af. 'Verander.' Zegt rector West. Dat duurde lang. De jongens staan nu alle drie zonder shirt. Je houd je kleren voor een deel aan. Mannen hun broek en vrouwen een shirt en broek. Mijn ogen gaan naar Lars. Nou ja zijn buik. Ik went me blik snel af. Shane heeft me in een knuffel getrokken. Ik voel aan me wangen. Nat.

Vast van de schrik. 'Alle 4 mee komen.' Zegt de rector. Ik? Geen idee ik heb niks gedaan.

Pov Lars

We lopen naar het kantoor van meneer West. Ik zit hier al een paar maanden en ik ben al vaak geweest. Ik denk terug aan wat er is gebeurt

{Flashback vanuit Lars}

Ik was aan het flirten met een meisje. Moest van de jongens want ik had een weddenschap verloren. Uit het niets was Shane er en wordt boos. Hij sloeg me en we veranderen. Blijkbaar was het zijn mate. Oeps wist ik veel. Maar goed die klootz*k vind het nodig om met me te vechten. Hij wilde me het betaald zetten. Dus ik ging er op in want niemand zegt dat hij me iets betaald zet.

Toen kwam Samantha of te wel de kleine en ging zeggen dat we moesten stoppen maar ja we waren boos dus moest ze maar op r*tten. Niet gemeen bedoelt maar me worden allemaal Alpha dus ja we willen altijd de beste zijn. Dus we stopte niet. We begonnen te vechten. Ik was aan de winnende hand maar de kleine kon het niet aan toen ik wilde uithalen naar Shane. Zo vond ze het een goed idee om er tussen te springen.

Maar wat het raarste is is dat mijn wolf Mark stopte en mis sloeg en geloof me Mark stopt nooit. Ik zit hier nog steeds mee in me maag. Waarom. Ik schreeuwde tegen Sam terwijl ik over haar geen stond door het niet slaan van haar. Finn was nog steeds boos en duwde me van die kleine af. Ik ben wel de grootste van hun 3. Shane het kleinst en daarna Finn.

Finn is hoort ook bij de grote wolven net als zijn vader maar Shane ook maar is wel kleiner. Ik heb Samantha nog nooit in haar wolf gezien.

{Einde Flashback, zijn in het kantoor van meneer West}

'Zo waarom dat gevecht.' Zegt Meneer West. 'Hij viel mijn mate lastig.' Zegt Shane. Echt niet. Ugh sukkel. 'Dat klopt niet. Ik had een weddenschap verloren en moest met het eerste meisje dat hun zagen flirten en dat was zei. Ik wist niet dat zei dat was.' Zeg ik.

'Meneer, ik snap dat Watermeloen, Bosbes en koning Aardappel hier zitten maar waarom ik? Ik heb hun gestopt.' Zegt Samantha. Wacht watermeloen, Bosbes en koning Aardappel. Huh. 'Wat zei je nou? Watermeloen.' Zegt meneer West.

'Dat zijn hun bij namen maar ik bedoel Shane, Finn en Lars.' Zegt Samantha en bloost. Ze wilde dat vast niet zeggen. Schattig~Mark~ Wtf man~ik~ oké raar. Hij reageert er voor de rest niet op. 'Je bent getuigen.' Zegt Meneer West tegen Samantha en richt zich op de andere waar ik ook bij zit.

'Jullie Shane en Lars na blijven en Finn de volgende keer mag je mee na blijven en nu naar de les.' Zegt meneer West. We staan op en gaan op weg naar de les. Zin in. Hoor het sarcasme. Gelukkig nog maar 3 uur.

Pov Samantha

Ik schrok van Lars en de reden van het gevecht. Shane's mate is er ook van geschrokken. Ze heet Mia. Ze is echt aardig. Ze vond het wel schattig van Shane dat hij ging vechten van haar. Ze kende elkaar pas 2 uur. Dus dat is best wel bijzonder. Ik baal echt dat ik hun bijnamen zei. Hoe dom kan ik zijn.

-------------------------

Sorry dat het zo lang duurde. Ik had een kamp en daardoor kon ik niet schrijven vandaar dat ik een lekker lang stukje heb geschreven voor jullie.

Ik zie soms in boeken dat mensen Q&A doen, dus als jullie vragen hebben mogen jullie het sturen via Privé of in de comments. Aan de personen van van deel 1 en 2. Dus je mag kiezen🤗

Hoop dat jullie het leuk vonden

1273 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu