Pov Loena
Ik wordt wakker in de armen van Aiden. Alles van gisteren komt terug. Geen Heat meer. Thank God. Ik wil op staan maar Aiden houdt me tegen. 'Loena, blijf nog even. We hebben niks vandaag.' Zegt Aiden die zijn grip niet losser doet.
Ik heb Aiden zijn shirt aan en een onderbroek en hij een boxer. 'Kom op jij heb papier werk en ik ging je helpen.' Zeg ik en probeer zijn arm weg te krijgen. 'Jij gaat niet helpen en ik ga niet werken vandaag. Ik ga met jou lekker in bed liggen en niks doen.' Zegt Aiden en slaapt gewoon verder.
Ik besluit maar ook weer te gaan slapen. Helaas kom ik niet meer in slaap. 'Aiden, slaap jij maar verder maar laat mij dan opstaan.' Zeg ik en schut hem door elkaar. 'Best of we douchen samen.' Zegt hij en grijnst. 'Nee jij blijft hier en ik ga douche in mijn eentje.' Zeg ik en sta op.
Ik pak kleren en douche. Na het douchen is Aiden beneden aan tafel in zijn eentje. 'Evan enzo zijn naar familie dus we zijn alleen vandaag.' Zegt Aiden en we ontbijten. Na het eten gaat Aiden douchen en ik kijk tv.
Eigenlijk hebben we een soort van dag dat je moet werken maar het gewoon niet doet. Plus ik ben geen Luna en kan ook niet echt werk doen volgens Aiden. Dus hij gaat straks papierwerk doen en ik moet gewoon me vervelen. Dus heb ik besloten om Liam te vragen om langs te komen.
Ik heb hem al een tijdje niet gezien en vraag me af hoe het gaat daar en met hem. Er wordt aan gebeld en ik doe open. Liam geeft me een knuffel en we lopen naar de woonkamer. 'Nou hoe gaat het met je?' Zeg ik en kijk mijn broer aan.
'Prima, ik had alleen gehoopt dat ik mijn mate al had gevonden onder tussen maar ik ben al bij packs geweest maar niks.' Zegt Liam droevig. 'Liam, je vindt haar wel.' Zeg ik. 'Weet ik maar ik zie Lilly zo gelukkig met haar mate en kind en dat wil ik ook.' Zegt Liam. Ik begrijp hem.
Iedereen om hem heen heeft een mate en hij niet, ik wil ook graag kinderen. 2 of 3 het liefst. Ik heb alleen nog niet de moed gehad om er met Aiden over te praten. 'Kom we lopen een rondje in deze roedel misschien is ze wel hier.' Zeg ik en sta op en geef mijn broer een knuffel.
We lopen hand in hand naar buiten, op weg naar de stad. We komen veel mensen tegen maar niks. ' Loena, waar ben je? Gaat alles goed?' Zegt Aiden via de mindlink. 'Ja, ik ben met Liam de stad in op zoek naar zijn mate.' Zeg ik. 'Niet te laat thuis. Ik heb een verrassing.' Zegt Aiden en sluit de link.
'Loen, laten we wat drinken.' Zegt Liam en wijst naar een leuk tentje. Ik knik en we bestellen wat. Na wat te hebben gedronken gaan we weer naar huis. Ik open de deur en stap naar binnen. 'Ben thuis!' Zeg ik zodat Aiden weer dat ik er ben.
'Loena, Liam kom is.' Zegt Aiden en we lopen naar zijn kantoor. 'Dit is Emelia, ze gaat de kok helpen.' Zegt Aiden en er staat een meisje met rood haar en mooie blauwe ogen. Ze is zeker knap.
Pov Liam
Ik ga vandaag op bezoek bij mijn tweeling zus. Het is al lang geleden dat ik haar heb gezien. Na een tijdje praten en daarna zoeken naar mijn mate gaan we weer terug. Eenmaal terug in haar huis roept Aiden ons.
We lopen zijn kantoor in en er staat een mooi knap meisje. Ze ruikt heerlijk. Ze draait zich om en BOEM. Mijn wolf roept mate mate mate. 'Mine' Zeg ik en loop naar haar toe. Ik geef haar een knuffel en ruikt haar geur. Vanille en bosbessen echt heerlijk.
'Gefeliciteerd' Zegt Loena en geeft me een knuffel. Emelia gromt. 'Rustig ik ben zijn zus.' Zegt Loena. 'Sorry, Luna' Zegt ze en buigt. 'Kom op zeg je bent familie en ik ben nog geen echt Luna met een u dus niet buigen.' Zegt Loena en lacht vriendelijk naar mijn mate.
Plots strekt ze Emelia in een knuffel. 'Welkom in de familie.' Zegt ze blij en klapt. 'Loena rustig. Laat ze even oke.' Zegt Aiden. 'Alpha, ik denk niet dat ik hier kan werken. Het spijt me.' Zegt Emelia. 'Emelia, je mate Liam woont in de Blue Loon pack. Ik snap dat helemaal, niet bang zijn.' Zegt Aiden.
'Dank je Alpha.' Zegt Emelia. 'Noem hem maar Aiden hoor.' Zeg ik en grijns naar Aiden. Hij zicht en staat op en legt zijn arm om mijn zus heen. Ik weet dat zij het proces hebben voltooid, zo schattig.
'Liam, ga maar praten in de woonkamer. Wij blijven wel hier dan kunnen jullie elkaar beter leren kennen.' Zegt Loena en duwt ons samen het kantoor uit.
Pov Loena
Zo fijn dat Liam zijn mate heeft gevonden. Nu zit ik samen met Aiden in zijn kantoor en hij maakt het laatste af. Hij legt alles aan de kant. Dan besluit ik dat dit wel een goed moment is om het onderwerp kinderen aanbod te brengen.
'Aiden, zou jij kinderen willen binnen nu en 2 jaar? Zeg ik. 'Vanwaar die vraag in ene.' Zegt Aiden. 'Nou ik zie mijn zus en ik zou best later 2 a 3 kinderen willen, jij?' Zeg ik. 'Ik weet het niet. Kinderen zijn niet mijn ding.' Zegt Aiden.
'Dus jij wil geen kinderen?' Zeg ik een beetje teleurgesteld. 'Nee, eigenlijk niet.' Zegt Aiden. Ik knik verdrietig. 'Waarom ben je verdrietig. Ik voel het.' Zegt Aiden. Door het voltooien kunnen we elkaar gedachte lezen als we het niet afblokken en we kunnen elkaar gevoelens voelen.
'Omdat, jij het niet wil en ik wel. Ik weet niet wat ik wil nu.' Zeg ik zacht. 'Loena, ik wil best kinderen maar niet 3. Dat is gewoon heel veel. 1 of 2 omdat ik nageslacht wil en omdat jij er gelukkig van wordt.' Zegt Aiden. 'Oke we hebben het er nog wel over.' Zeg ik.
'Loena, ik wilde je wat vragen, wil je......
-------------------
Ik hoop dat jullie een beetje hebben genoten van dit deel. Ook lekker normale grote ❤, ik wil jullie bedanken voor de 4k stemmen en de 68k lezers.
Ook sta ik al heel lang echt al maanden in de tot 15 en nu zelfs op plek 3, echt bedankt❤ ook een kleine cliffhanger. Tot het volgende deel.
Yes, 1100 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...