Pov Emily
Liam en ik lopen naar boven om te gaan slapen. 'Wil je bij mij of in een aparte kamer? Ik heb je liever bij mij maar jij moet het aangeven.' Zegt Liam lief. 'Bij jou. Weet je nog. Je ging me niet alleen laten.' Zeg ik en loop zijn kamer in. Liam legt mijn koffer neer. 'Je kan je kleren morgen in deze kast hangen.' Zegt Liam en laat een leggen inloopkast zien.
'Dank je.' Zeg ik en neem een aanloop en land op het zachte bed. 'Ja doe alsof je thuis bent.' Zegt Liam. 'Ik ben toch thuis.' Zeg ik en kijk hem aan. 'Ja dat is waar.' Zegt Liam. 'Heb je pyjama mee of moet je een shirt van mij?' Vraagt Liam.
'Ik heb wel een pyjama mee maar wil wel een shirt van jou.' Zeg ik. Ik ben benieuwd hoe Liam gaat reageren. 'Tuurlijk. Ik pak wel een shirt voor je.' Zegt Liam en loopt zijn kast in. 'Ik ben zo blij met hem. Hij is zo lief en knap. Zal hij shirtless slapen? Dat zal zo sexy zijn.' Zegt mijn wolf Soof.
Ik grinnik om Soof. Soof is heel fliterig tegen jongens. En nu al helemaal met Liam, die onze mate is. 'Wat grinnik je?' Zegt Liam en ploft naast me op bed. 'Niks.' Zeg ik. 'Wil je de kieteldood en dan het me vertellen of gewoon nu.' Zegt Liam. 'Best, mijn wolf was aan het kwijlen over je heen.' Zeg ik.
'Hey!' Zegt Soof. 'Maar ik heb geen kwijl op me.' Zegt Liam serieus. Je ziet aan hem dat hij zijn lach in houd. 'Ze was aan het zwijmelen over je en vroeg en vraagt zich af of je shirtless slaapt.' Zegt Soof voor mij. 'Soof, geef de controle terug.' Zeg ik boos. 'Nee eerst wil ik antwoord.' Zegt Soof.
'Ja ik slaap zonder shirt.' Zegt Liam. 'Mooi zo.' Zegt Soof en geeft mijn controle weer terug. 'Ik mag jou wolf. Ze is veel losser als dat jij bent.' Zegt Liam. 'Ja maar kijk ik wil niks overhaasten en Soof wil het liefst nu pups en alles.' Zeg ik.
'Je kan gewoon niet 1 keer de rem af halen en gewoon alles doen wat achteraf niet zo slim was.' Zegt Liam. 'Waar zal je dan achteraf spijt van hebben. Je gaat dan toch geen bank overvallen.' Zeg ik. 'Gewoon je dronken drinken en gek dansen door het huis en vals zingen. Gewoon gek doen en 's ochtends wakker worden met hoofdpijn en dan spijt hebben van dat je zoveel hebt gedronken.' Zegt Liam simpel.
'Je hebt dat vast al een keer gedaan.' Zeg ik lachend. 'Klopt met Mike en Kian.' Zegt Liam. 'Wij kunnen het ook samen doen.' Zegt Liam verleidelijk. 'Zien wel. Ik ga me omkleden.' Zeg ik en loop zijn badkamer in.
Pov Liam
Emily is zo geweldig. Ze is lief, knap en zorgzaam. Ook serieus en grappig en schattig en onschuldig. Ze is gewoon geweldig. Alles wat je kan wensen heeft ze. Mijn wolf word gek van haar. Gewoon haar hele doen. Ik heb wel een keer een vriendin gehad en die liet alles zien door te kleine kleren maar Emily niet.
Ze is mooi en sexy met normale kleren. Niet uitdagend of wat dan ook. Gewoon een broek en trui en dat staat haar zo goed. Ik denk natuurlijk ook dat een kort rokje haar ook super staat maar ik vind haar kleding style leuk. Laatste op haar verjaardag, die jumpsuit was zo mooi. Het zat als geschoten.
'We worden soft.' Zegt mijn wolf Aron. 'Ja maar dat is nu niet erg. Emily is ons alles dus bij haar kunnen we lief zijn.' Zeg ik. 'We lijken net een tienermeisje die kwijlt over een jongen van tv uit zo'n serie.' Zegt Aron. 'Ja dag.' Zeg ik en sluit de link. Ik heb gewoon geluk met haar. Oké genoeg ze zweimel.
Ik pak een voetbal broekje en kleed me om. Als ik net mijn broek aan heb komt Emily binnen. Damn ze is zo schattig en knap in mijn kleren. 'Sorry ik wist niet dat je aan het omkleden was.' Zegt Emily. 'Maakt niks uit.' Zeg ik en ga in bed liggen en Emily komt naast me liggen.
Ik open mijn armen en Emily kruipt in mijn armen. 'Je bent lekker warm.' Zegt Emily. 'Voordeel van Alpha zijn.' Zeg ik lachend. Als half wolf ben je niet veel warmer als een mens. 'Ja dat voordeel heb ik niet. Maar gelukkig heb ik jou.' Zegt Emily. 'Ja daarom. We vullen elkaar aan.' Zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd.
'Ik ben nog niet moe.' Zegt Emily en gaat rechtop zitten. 'Emily, het is al over 1 uur 's nachts. Je moet ook slapen.' Zeg ik. 'Maar ik wil gewoon nog niet slapen.' Zegt Emily. Ik ga ook recht op zitten. Oké ik ben nu dichterbij als gedacht. Ik kijk naar haar lippen.
Mijn wolf wil eigenlijk al het proces beginnen en afmaken maar ik wil het niet overhaasten. Ik deed altijd iedereen meteen maar daarna stopte het ook gelijk en ging ik weer door maar nu wil ik dat niet. Ik wil dat dit blijft. 'Kus me.' Zegt Emily.
Aron, mijn wolf laat dat zich geen 2 keer zeggen en drukt onze lippen op die van Emily. Ik neem de controle weer en zoen haar. Emily komt op mijn schoot zitten. Na een tijdje laat ik haar los. Ons hoofden steunen tegen elkaar en onze ogen gloeien.
Die van mij blauw en die van haar paars. Mijn wolf heeft blauwe ogen en ik zelf bruin. 'Ik hou van je.' Zegt Emily vastberaden. Mijn hart maakt een sprongetje. 'Ik hou ook van jou.' Zeg ik. 'Kom we gaan slapen.' Zegt Emily en trekt me mee naar beneden.
Ik lach en neem haar in mijn armen. 'Welterusten, sweetie.' Zeg ik tegen Emily. 'Welterusten, Liampje.' Zegt Emily en sluit haar ogen.
_________
Ik moet nog maar 0.1 k en wil echt heel graag de 100k halen en aangezien jullie zulke leuke lezers zijn plaats ik een dag eerder een deel en zo haal ik vandaag nog de 100k.
Dus hier was het deel dan. In het volgende deel gaat meer gebeuren.
Publiceerd: 06-03-18
1045 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...