Pov Charlotte
Ik ben weer wakker. Ik voel me energieloos. Ik sta wankelend op. 'Je bent wakker.' Zegt Michiel. 'Ja, ik kan gaan toch.' Zeg ik. 'Eerst wat eten en drinken en we hebben een auto voor je klaar staan. Je bent een 3 dagen uit geweest.' Zegt Michiel.
We eten wat en dan ga ik op weg. Terug naar Mason. Mijn vriendje. Ik vond het leuk dat een oude vriend van mijn ouders me kon ontvangen toen ik hier was. Helaas stootte ik me hoofd en was een tijdje uit. Michiel heeft te goed verzorgd. Ik stap de auto in en rijd naar het huis van mijn vriendje Mason.
Na 2 uur ben ik aangekomen bij het huis. 'Alpha, een mens vraagt om u.' Zegt de wachter die zijn boos Alpha belt. Sinds wanneer heet Mason Alpha. Raar. Ik zie de knappe verschijning van mijn vriendje staan.
'Mason.' Zeg ik en barst in tranen uit. 'Uuhh ken ik jou.' Zegt hij als ik in zijn armen stort. De wachter wil mij van Mason af halen maar Mason wenkt dat het niet hoeft. 'Ik weet niet wie je bent, wie ben je?' Zegt Mason. Au, hij weet niet wie ik ben. 'Ik ben Charlotte, je vriendin.' Zeg ik gekwetst. 'Sorry, ik heb geen vriendin.' Zegt Mason.
Nog een keer au. 'Maar...maar.' Zeg ik en druk mijn lippen op die van hem. Hij duwt me van zich af. 'Wacht, ik weet het weer. Waarom heb je je geur niet meer en waarom was je weg.' Zegt Mason. Hij drukt me stevig tegen hem aan.
'Wat bedoel je, ik was op bezoek bij mijn ouders en stranden bij een vriend van hun. Ik stootte mijn hoofd en was een tijdje uit. Toen kwam ik hier heen.' Zeg ik. 'Je weet niks van...o die mensen hebben wat met je gedaan wat je niet meer weet. Kom we gaan naar binnen.' Zegt Mason en neemt me mee het huis in.
'Jongens, mijn mate Charlotte.' Zegt Mason en iedereen knuffelt me dood. 'Jongens rustig. Ze is breekbaar.' Zegt Mason. 'Maar ze is hybride. Die zijn niet zo breekbaar hoor.' Zegt Nathan. 'Er is een hybride en waarom noemde die wachter je Alpha.' Zeg ik en kijk Mason aan.
'Ze weet niks meer. Wacht ze is mens.' Zegt Nathan. 'Ja duh, moet ik anders een alien zijn.' Zeg ik tegen Nathan aka best friend van Mason. 'Mason leg haar alles uit en dan ons hoe dit kan.' Zegt Nathan. Mason knikt en sleept me mee naar zijn slaapkamer.
Het hele verhaal van weerwolven en mates verder. 'Dus ik was een weerwolf en vampier. En nu weer mens door de jagers. Dus Michiel is een jager en niet de goodguy.' Zeg ik en Mason knikt. 'Oké, hoe moet ik dit geloven.' Zeg ik argwanend.
'Oké, ik ga veranderen in een wolf oké.' Zegt Mason en staat op. Ik kijk hem aan van ja tuurlijk. Dan hoor ik botten kraken en zie ik een grote zwarte wolf staan. Ik schrik en val van het bed. Ik kruip naar achter als de wolf dichterbij komt. De wolf geeft me een kopje. O hij wil me niet pijn doen. Ik geef hem een aai over zijn hoofd.
Mason de wolf verandert terug. Ik kijk gelijk naar de grond. Hij is half naakt. Hij heeft alleen een sport broek aan. Ik kijk voorzichtig naar boven en blijf even hangen bij zijn heerlijke sixpack. 'Wil je een foto.' Zegt Mason grijnzend. 'Nee, ik vraag jou gewoon om zonder shirt rond te lopen.' Zeg ik eigenwijs terug.
'Ook goed.' Zegt Mason en drukt zijn lippen op die van mij. Ik ga er in mee en zit na de zoen op Mason zijn schoot. 'Ga maar slapen. Ik vertel de rest het wel.' Zegt Mason en tilt me op het bed. Ik knik en Mason denkt dat er een manier is om mijn geheugen terug te krijgen. Dus dat ik wel weer weet wie ik was als weerwolf en zo.
Ik merk dat ik niet kan slapen en zet Mason zijn tv aan. Mason komt terug met een oude dame. 'Char, dit is Madame Maya. Ze is onze pack heks. Ze gaat je helpen.' Zegt Mason. De heks bekijkt me en doet me arm omhoog en weer naar beneden. Dan begint ze met een spreuk op zeggen. Ik val flauw. Na een tijdje word ik wakker met mijn geheugen.
Over de jagers en hoe ik Mason ontmoette en mijn ouders en alles. 'Ik weet het weer.' Zeg ik. 'Mooi zo, maar Char je wordt nooit meer weerwolf ofzo.' Zegt Mason voorzichtig. 'Dat maakt me niet uit. Ik heb voor mens zijn gekozen.' Zeg ik. We bedanken de heks en ze gaat weg. 'Hoe bedoel. Ik heb gekozen.' Zegt Mason en gaat naast me zitten.
'Het was dood of mens zijn. Dus nu ben ik mens en niet dood.' Zeg ik. 'O, maar we hadden je kunnen redden en dan was je nu gewoon jezelf.' Zegt Mason. 'Ik ben mezelf.' Zeg ik boos. 'Dat weet ik maar besef je dat je gevaar loopt in deze wereld. Je bent kwetsbaar. Maar ik ben blij dat je er weer bent. Plus ik bescherm je.' Zegt Mason.
Ik lach en kijk hem blij en vrolijk aan. 'Ik ben blij met je.' Zeg ik vrolijk. 'Mooi zo, ik ook met jou.' Zegt Mason. Ik glimlach. 'Mason wil je me marken.' Zeg ik. Hij kijkt me verbaast aan maar doet het toch. Eerst pijnlijk maar dan lekker. Ook voltooien we het hele proces😏
________________
Ja ja mensen. Ze is terug bij hem. Ik weet nu al dat deel 4 minder groot gaat worden dan de vorige 3 delen. Ik denk dat er max. 20 hoofdstukken in komen. Ik heb gewoon niet heel veel inspiratie en wil ook meer schrijven aan de Ice Cold Wolf en mijn klad boeken.
Ik wil namelijk een draken boek gaan schrijven en ben daar ook veel mee bezig. Dus wel nog delen maar niet tot de 25 hoofdstukken. Ik ga zo snel mogelijk door😙
Publiceerd: 15-12-17
1019 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...