Pov Mason (ja een keertje wat anders)
Ik word wakker en hoor de douche. Charlotte ligt niet naast me. Ze komt binnen in een mooie rok met shirt. Ze is in alle kleding beeldig maar zo zeker heel mooi. Ze is gewoon een mooie vrouw. Ik heb echt geluk. O ze heeft me echt soft gemaakt.
Vroeger als ik een vriendin had, keek ik altijd nog naar andere mooie vrouwen maar bij haar zijn ze allemaal minder mooi en wil ik niet kijken. Alleen naar haar. Haar ouders komen straks. Ik sta op en zeg goede morgen. Ze duwt me de badkamer in en loopt zelf naar beneden.
Als ik beneden ben komen haar ouders bijna. Ik hoor haar en Lizz praten over seks. Charlotte gooit een kussen naar Lizz haar hoofd. Ze praten nog door en dan gaat Lizz weg. Ik loop naar binnen alsof er niks is gebeurd. Haar ouders blijven lunchen en we hebben het over baby's.
Ik hou wel van kinderen maar Ik hoef gewoon geen kinderen. Ik wil wel 1 voor de opvolging als Alpha maar ik hoef er echt geen 3 of meer. 2 max. Als haar ouders weg zijn, gaat ze de planten water geven. Ik kijk uit het raam naar haar. Gewoon voor de zekerheid. Dan wordt ze gebeten.
Ik ren naar buiten en zie dat ze bloed. Ik mindlink de dokter en leg haar op de bank. Ik pak een handdoek en hou die op de wond. Nathan en zo lopen nu ook binnen. Iedereen haalt van alles. Ze zweet en is kokend heet.
'Alpha, ik denk dat ze de verandering af stoot. We moeten het gif er uit halen anders haalt ze het niet.' Zegt de dokter. 'Nou waar wacht je op. Haal het er uit.' Zeg ik gestresst. De dokter kijkt naar de wond. Ik zie Charlotte weg zakken.
Ze wordt weg gevoerd met de ambulance. Ik rijd er achter aan. Ze wordt geopereerd. Ik hoop dat ze het haalt. 'Alpha, we zijn klaar.' Zegt de dokter na 3 uur. 'Red ze het?' Zeg ik. 'Ja, maar we hebben ook een andere situatie gevonden Alpha.' Zegt de dokter. Ik kijk hem vragend aan.
'Ze is mens. Maar we vinden een rare afwijking. Haar wond heelt een beetje.' Zegt hij. Wat dat kan niet. 'We denken dat de heks nog een spreuk heeft uitgesproken voor als ze gewond was dat ze een beetje sneller heelt. Niet zo snel als bij ons maar wel sneller als normaal voor een mens.' Zegt hij.
We lopen naar de kamer van Charlotte en ik zie dat ze nog slaapt. Gelukkig is het niks ergs. Ze heeft verband om haar hele borstkas. Ik ga naast het bed zitten en wacht tot ze wakker is en mee mag naar huis. Als Charlotte wakker is en alles oké is kunnen we naar huis.
Ze heeft pijnstillers. 'Mason, gaan we zo tv kijken boven samen.' Zegt Charlotte. 'Ja is goed. Maar ik moet wel straks je verband vervangen.' Zeg ik.
Pov Charlotte
Ik voel me zo kwetsbaar. Ik heb gewoon niks in te brengen tegen weerwolven. Als we thuis zijn, gaan we boven film kijken. Mason vervangt mijn verband en trekt 1 van zijn truien aan bij mij. 'Gaan we een kerst film kijken?' Zeg ik. 'Best, welke?' Zegt Mason.
We kiezen een film en zetten hem aan. Ik ga tegen Mason liggen en hij slaat zijn armen om mij heen. Hij raakt per ongeluk de wond. Ik piep. 'O sorry Char. Ik zal er op letten.' Zegt Mason schuldig en haalt zijn arm helemaal weg. 'Maakt niks uit.' Zeg ik en klim op Mason.
'Wat doe je?' Zegt hij maar grijnst. Ik lach. Ik druk een kus op zijn lippen. Ik klim naar de andere kant. Ik ga liggen en leg zijn arm om mij heen. 'Jij bent ook eigenwijs hè.' Zegt Mason. Ik lach en kijk verder naar de film. Na de film zet Mason de tv uit. Ik kijk hem aan.
Hij drukt zijn lippen op die van mij. Ik ga er in mee. Ik laat hem los. 'Ga maar slapen. Je zal wel moe zijn.' zegt Mason. 'Blijf je bij me?' zeg ik. 'Ja tuurlijk prinses.' zegt Mason en gaat naast me liggen en hij slaat de deken om mij heen. Na een tijdje voel ik mijn ogen zwaar worden.
'Welterusten, schat' zegt Mason en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik word wakker en zie Mason tv kijken. Ik kijk op de klok en zie dat het half 7 is. Ik heb best honger. Mason kijkt een politie serie. Ik kijk naar alle details in zijn gezicht. Ik zie zijn stoppels van zijn baard.
Hij is zo knap, zwijmel ik. 'Jij bent ook knap hoor.' zegt Mason. 'Hoe weet wat ik denk.' zeg ik. 'Het was gewoon een gok.' zegt Mason. 'Ooo.' zeg ik. Mason lacht. 'Kom we gaan eten.' zegt Mason en we staan op en lopen naar beneden. Mason zijn trui is zo groot dat het functioneert als jurk.
We eten wortels met aardappels kroketten met vlees. Iedereen is er al. 'Hoe gaat het met je wond?' zegt Lizz en geeft me voorzichtig een knuffel. 'Gaat wel. Ik heb medicijnen waardoor het sneller geneest.' zeg ik. 'Dat is fijn.' zegt Lizz en Nathan geeft me ook een knuffel. 'Hoop dat het snel beter word.' zegt Nathan.
We eten en die jongens gaan na het eten gamen. Lizz speelt mee en Didi en Sofia proberen het. Ik zit gewoon bij Mason op schoot en speel met zijn haar. Zijn lichaam is gewoon zo warm. 'Heb je het koud?' zegt Mason. 'Beetje.' zeg ik. Hij pakt een deken en legt die over mij heen.
Ik kruip er goed in en Mason drukt een kusje op mijn voorhoofd. Als het bijna half 11 is, ga ik slapen. 'Ik kom zo.' zegt Mason. Ik knik en pak een pyjama en ga onder de dekens liggen. Na een tijdje voel ik een warme arm om mij heen. Ik zucht en val in slaap.
_____________
Yesssss, ik heb inspiratie🎉 *doe een blij vreugde dansje* Ik wil de even mededelen dat ik gewoon blij ben er mee en dat ik snel weer een deel erop zet hoop ik.
Publiceerd: 24-12-17
1047 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...