Pov Loenita
Ik wordt wakker als iemand met mij in zijn armen opstaat. 'Waar ben ik?' Zeg ik. 'Bij de boom. Ik breng je naar je huis en ga je handen verzorgen.' Zegt Liam. Hij loopt naar huis en na 5 minuten zijn we er. Iedereen is in de vergaderzaal. Liam zet me op mijn bed en haalt een nat doekje. Hij dept mijn knokkels en het doet heel erg pijn dus trek ik mijn handen weg.
'Loenita, het moet schoon.' Zegt Liam en kijkt me bezorgd aan. 'Waarom doe je dit. Je weet nog geen eens of ik je zus ben.' Zeg ik.
'Ik geloof dat je dat bent. We zijn op de zelfde dag jarig en we zijn even oud en ik voel het. We kijken dan wel niet op elkaar. Maar ik had dezelfde haar kleur als jij en nu is die kleur veranderd in de loop van de jaren maar ik wil het ook gewoon.' Zegt Liam en hij heeft waterige ogen. 'Liam waarom wil je het?' Zeg ik en kijk hem aan.
Ik voel me eigen ogen ook. 'Ik heb geen familie. De vader van Evan heeft me gevonden en opgevoed. Ik wil familie dat echt is. Een zus' Zegt hij en ik geef hem een knuffel. 'Ik moet met mijn ouders praten.' Zeg ik en wil opstaan. 'Misschien iets anders aan. Je hebt bloed op je shirt.' Zegt Liam.
Ik knik en loop naar mijn kast. Ik pak een jurk en doe het in de badkamer aan. Kleding ⏬
Ik loop de deur uit en zeg 'kom we gaan praten met mijn ouders.' 'Wacht we?' Zegt Liam. 'Ja we, we willen allebij de waarheid dus kom.' Zeg ik en trek Liam mee. Gelukkig werkt hij mee anders was het me nooit gelukt. 'Mam, pap' schreeuw ik door het huis. Ik loop naar de vergaderzaal en open de deur.
'Loenita, hoe durf je onze vergadering te onderbreken.' Zegt Lilly. 'Ik moet mijn ouders spreken.' Zeg ik en kijk mijn ouders aan. 'Liam ik hoop dat je een goede verklaring hebt om mijn vergadering te verstoren met een kind van Alpha hier. Ik hoop dat je geen rogue bent aan het uit van deze reis.' Zegt de Alpha King duidelijk boos.
'Het was mijn idee Alpha King, niet die van Liam.' Zeg ik zacht. 'Ik hoor je niet, praat harder' Zegt de Alpha King. 'Je hoorde me wel. Alleen je vindt het leuk om mensen te commanderen. Daarom doe je dit.' Zeg ik en me afvragen waar ik de moed vandaan haal. Niet heel slim. De Alpha King staat boos op een beent naar me toe. Hij stopt voor mijn neus.
'Lilly leer je zus een manieren. Anders leer ik het haar in mijn kerkers.' zegt hij duister. 'Alpha, laat haar.' zegt Liam. 'Jij wil echt graag rogue worden.' zegt de Alpha King. 'Mijn dochter gaat nergens heen en Loenita naar je kamer en ik spreek je straks over je gedrag.' Zegt mijn vader boos. Ik ren naar boven. 'Aiden hoe kun je' Zegt de stem van Liam en rent mij achter aan.
'Nu ben je de sjaak. Jij bent bij deze rogue Liam. Ik tolereer het niet meer je gedrag met al je verzinsel en je brutaalheid. Ik wil dat je een ander huis gaat zoeken.' zegt Alpha Night. Die blijkbaar Aiden heet. Liam is rogue. Ik voel een steek door me heen gaan. Ik draai me om en loop terug. 'Pap, neem Liam in de pack' zeg ik. 'Nee, hij hoort hier niet, Loena. We kunnen niet al je vrienden in de roedel nemen.' zegt Max en Lilly knikt instemmend.
'Wat! Jullie geven ook geen haar om mij hè. Als er Alpha's komen moet ik me anders gedragen en van alles. Ik vraag 1 ding en dat kan niet en nu is hij rogue omdat hij het voor mij op neemt.' zeg ik en kijk mijn familie aan. 'Loenita wat heb jij vandaag, je bent nooit brutaal of kwaad.' zegt mijn moeder.
'Ik heb een tweeling broer en jullie hebben me niks verteld en nu is hij rogue en mag hij niet in onze pack. Dat is er.' zeg ik en ik tril. Mijn wolf heeft het overgenomen en nu ben ik pissig. Mijn wolf neemt het bijna nooit over, ik hou er niet van en zij is gewoon een beetje lui als ik niet in mijn wolvenvorm ben. 'Wacht tweeling broer' zegt Lilly en kijkt mijn ouder aan.
'Nee die heb je niet.' zegt mijn vader. 'Ja wel, ik voel het.' zeg ik. 'Wacht, wil je nu zeggen dat Liam jou tweeling is, nou ik zie de gelijkenis even brutaal.' zegt Christian. 'Ik heb dus ook een jongere broer, wat!' zegt Lilly. 'Nee, Loenita hij liegt, hij heeft dit in je hoofd gezet.' zegt mijn moeder. 'Ik ben niet boos als je nu zegt dat het waar is en als je liegt dan vertrek ik, ik wordt rogue.' zeg ik.
'Ik weet het niet, ik kan het me niet herinneren.' zegt mijn moeder en ze heeft tranen over haar wangen gaan. De rest van de Alpha's zijn al lang vertrokken. Alleen de Blood Moon pack zijn er nog dus Aiden King, Evan en Christian. Ook is Max, Lilly, Liam en mijn ouders er. Thom geeft me een knuffel en gaat ook. 'Hoe bedoel, je vergeet niet de geboorte van je kinderen.' zeg ik.
'Het is een zwart gat. Ik kan me jou Loenita herinneringen maar Liam niet.' zegt mijn moeder. 'Hoe kan dat?' zegt mijn vader en troost mijn moeder. 'Misschien een vloek.' zegt Max. We kijken hem allemaal aan van geweldig. 'Ik roep de heks van de pack.' schreeuwt Thom van achter de deur en ik hoor zijn voet stappen weggaan.
Na ongeveer 15 minuten is hij terug met de heks. 'Er is een vloek over mijn vrouw en kind en misschien 2e kind. Kijk er alsjeblief naar.' zegt mijn vader. De heks kan niet praten door een ziekte dus knikt ze. Ze begint en stopt. Ze pakt papier en schrijft het op.
Beste Alpha,
Uw vrouw heeft een vloek zodat ze haar zoon die tweeling is met uw dochter Loenita niet kan herinneren. Ook zorgt de vloek er voor dat uw dochter en zoon geen mate kan vinden.
Ik kan het opheffen alleen dan heb ik uw haar nodig, dat van uw vrouw en kinderen alle 3. Ook moet ik kruiden gaan halen en dan zal ik het misschien kunnen opheffen. Helaas is er een nadeel. Ze zullen of hun mate na hun 18 vinden of niet.
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Maar ik zal mijn best doen om te zorgen dat dat niet gebeurd. Wanneer zijn jullie jarig?
We lezen de brief en ik zeg '8 september' De heks knikt en gaat aan de slag. Het is vandaag 1 september dus nog 7 dagen. 'Maar..' zegt Lilly maar ik onderbreek haar. 'We doen het.' zeg ik. 'Loenita, straks heb je geen mate.' zegt Thom.
'Dat overleef ik, ik wil weten of ik een broer heb en als ik het niet doe heb ik er sowieso geen dus dan maar doen en hopen.' zeg ik en kijk mijn familie, vrienden en de rest aan. De rest is Evan, Alpha King en Christian. 'Oke dan doen we het.' zegt mijn moeder en de heks gaat de spullen halen en zo werd de vloek opgeheven.
Nu alleen maar hopen dat ik mijn mate kan vinden over 7 dagen en ik heb maar een jaar. Nou duimen maar.
-------------------
Dat was het dan, weer een deel en hopelijk was het leuk. Ook was het lekker lang vandaag. Volgend deel gaat door naar 8 september in het boek zelfs (ik zet het er nog wel bij hoor)
Lekker lang dit deel. Ik had veel inspiratie dus kon ik lekker lang door.
1308 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...