H.14 Niet eten & Sofia

3.3K 142 13
                                    

Pov Lola

Ik wordt wakker. Ik voel naast me en niks. Jayden is vast al beneden. Ik sta op en loop naar de deur. Ik hoor wat achter me en zie Jayden op de grond liggen. Ik lach en maak een foto. Ik hurk bij hem neer en zeg 'Jayden, wakker worden. Je ligt op de grond.' Zeg ik en Jayden opent zijn ogen. 'Lola heb je me weer op de grond geduwd. Nu krijg je payback.' Zegt hij gemeen.

'nee je bent zelf gevallen.' Zeg ik. 'vast.' Zegt Jayden. 'dan was je wakker geworden hoor.' Zeg ik. 'oké, daar heb je een punt. Maar laten we gaan ontbijten. En je merkt wel of je een payback krijgt.' Zegt hij en loopt naar de kast.

Hij pakt kleding en gaat douchen. Ik douch van avond wel. Ik pak kleren en kleed me om. Ik loop naar beneden. Ik heb geen honger en besluit op een rijst wafel te pakken. Ik ga op de bank zitten en zet de tv aan. Jayden komt naar beneden.

'Je moet meer eten. Je bent al zo dun.' Zegt hij. Een mate hebben is leuk hoor, maar alpha's zijn nog overbezorgder en jaloerser en dominant. 'Nee, ik heb geen honger.' Zeg ik en kijk weer naar de tv. 'dat boeit niks je gaat sowieso nog een boterham eten of meer. Wat wil je er op?' zegt Jayden. 'Ik ga niks eten hoor.' Zeg ik.

 'Ham dus. Of je nou vrijwillig eet of niet boeit me niet. Je gaat eten punt uit.' Zegt Jayden en loopt naar de keuken. Ik vraag me af hoe hij er voor gaat zorgen dat ik dat eet. Zijn moeder komt de kamer in. 'Lola, wat is er met Jayden? Hij lijkt een beetje boos.' Zegt ze.

'O dat, ik heb geen honger maar moet wat eten van hem. Ik heb al een rijst wafel op.' Zeg ik. 'ik vind ook dat je iets moet eten. Maar ik snap niet hoe hij zo boos dan is.' Zegt Gina. Ik knik. Jayden komt de kamer in met een bord met 3 boterhammen er op. Dat ga ik echt niet eten. Zijn moeder gaat in een stoel zitten. Jayden komt naast me zitten en geeft me het bord.

 'Ik ga echt geen 3 boterhammen eten.' Zeg ik. 'Eten.' Beveelt Jayden me. Ik zet het bord op tafel en kijk gewoon veder tv. 'Moet ik je helpen?' vraagt Jayden. 'Nee, want ik heb geen honger. Ik ga echt niet dood hoor van alleen een rijst wafel.' Zeg ik boos terug. 'als ik terug ben is er 1 boterham op.' Zegt hij en loopt weg.

'Zeg maar dat ik ergens ben tegen Jayden. Ik blijf in de buurt.' Zeg ik tegen Gina. 'Is goed.' Zegt ze en ik loop weg. Ik loop naar de tuin en ga op de schommel zitten. 'LOLA!!' hoor ik Jayden schreeuwen. Ik weet nu 99 % zeker dat zijn wolf het heeft overgenomen. Ik weet toch wel dat hij me vind door middel van mijn geur, dus blijf ik gewoon zitten.

Ik hoor boze voetstappen, zeker weten Jayden. Ik schommel rustig door. Ik voel 2 handen die me op tillen en op de grond leggen. Nou dat had wel iets voorzichtiger gekund. Jayden komt boos op me zitten. Hij heeft een boterham bij zich. 'Eten!' zegt hij dwingend. 'ik ben geen stoel.' Zeg ik droog. 'ik vind van wel, dus eet.' Zegt hij.

Ik heb hier echt geen zin meer in dus zeg ik 'Best.' Hij doet de boterham naar mijn hoofd. Ik wil hem pakken alleen wil hij dat niet. Hij doet mijn handen tussen zijn knieën en mijn lichaam. Ik laat hem maar. Als de boterham op is staat hij op en trekt me recht.

'Was dat nou zo moeilijk.' Zegt hij. 'nee, nu hoef ik niet meer te lunchen. Dat heb ik net al gedaan.' Zeg ik met een grijns. 'Jayden we worden aan gevallen.' Zegt Jackson. Jayden en ik rennen naar buiten. Ik zie een groep van wolven staan.

We gaan in de aanval. Ik zie een klein meisje en een moeder staan. Er staat een grote wolf voor. Ik ben wel een kleine wolf maar kan prima vechten. Ik spring voor de moeder en het meisje. Ik hap naar de wolf. We rollen over de grond. Ik herken hem. Ron de wolf die mijn nichtje heeft vermoord. Dit zijn rogue's. ik verstijf.

 Dylan doodt Ron. 'Gaat het?' vraagt hij. ik was terug veranderd. Ik heb een snee op mijn arm en een verzwikte enkel. 'Ja ga de rest maar helpen. Hij knikt en veranderd. Gina komt naar me toe rennen. Dylan rent naar een meisje van mijn leeftijd in wolven vorm.

 Wat er toen gebeurt had niemand verwacht. Ze veranderen terug en omhelzen elkaar. Zijn mate is een rogue. Pijnlijk. Het gevecht is ook gestopt. Er zijn weinig rogue's over. Jayden rent naar me toe. 'Is dat wat ik denk? En gaat het?' zegt hij. 'ja en ja het gaat.' Zeg ik en knuffel hem.

de andere rogue's gaan weg en Dylan komt hier heen met de rogue. 'Jayden ze is niet verkeerd. Please neem haar in de roedel.' Zegt Dylan. 'ik denk er over na. Maar voor nu kan ze hier blijven. Je let op haar. Als ze iets verkeerd doet mag ze gelijk naar de kerker.' zegt Jayden.

Dylan kinkt. 'Dankje Alpha Jayden. Ik ben Sofia, mijn vader Ron zei dat ik mee moest. Ik wilde dit niet. Ik zat in de bosjes en toen kwam Dylan. Mijn vader is nu dood en doet je geen kwaad meer. Alleen is Rowan bij ons langs gekomen. Hij wilde een deal.

Maar mijn vader ging er over na denken en nu gaat hij sowieso niet door.' Zegt het meisje Sofia. 'Welkom in mijn pack.' Zegt Jayden. We besluiten allemaal te douchen en te slapen. We zijn allemaal gesloopt.

----------- ----------- --------------- --------------- ----------------- -----------

Sorry voor zo'n kort stukje. Ik had niet veel inspiratie. Maar de vorige hoofdstukken waren over de duizend en deze rond de 975.



The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu