Hey ik wil even iedereen bedanken van het lezen van mijn boek. Hij stond op #41 van weerwolven ( datum : 26-9-16.) Ik ben echt zo blij. En ik heb 2.54 k lezers. Ik ben echt heel blij. Ik had dit niet verwacht toen ik aan dit boek begon.
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷Pov Lola
We zitten hier al 1 dag. Olivia is echt bang. Ik ben haar nu gewoon aan het trainen. Want wat moeten we anders doen. De deur vliegt open en ik zie, Peter staan. Dat is de zoon van Jade.
'Zo zo, Lola. Lang geleden' zegt hij. ik haat hem en dat is zacht uitgedrukt. 'Jade, wil je spreken Lola.' Zegt hij. ik sta op en zeg 'Olivia gaat mee.' Zeg ik tegen Peter. 'Alleen, Lola.' Zegt hij. 'Nou en, we zijn hier met ze 2je en dan spreken we ook met ze 2je met Jade' zeg ik.
'Best.' Zegt hij en we lopen achter hem aan. We lopen een kantoor binnen en daar zie ik de duivel. Jade. 'Ik zei, ik wil Lola spreken. Niet allebei.' Zegt Jade. 'Weet ik, maar Lola wilde alleen mee met haar.' Zegt peter en verlaat de kamer.
'Waarom is zij hier, jade?' vraag ik. 'nou, als ik jullie allebei heb. Dan heb ik alle 3 de alpha's. Je vader, Jayden en Jasper. Ik wil land.' Zegt ze. 'nou dat krijg je niet, jade. Laat haar gaan. Hou mij, maar haar niet. Ze staat hier buiten.' Zeg ik.
'te laat. Ze kan dan vertellen waar we zijn.' Zegt ze. ' maar hoe wil je land krijgen als Jayden en Jasper hier niet zijn en niet weten waar we zijn.' Zeg ik. 'nou die komen van zelf. En denk je niet dat je vader mij niet verdenkt.' Zegt ze. Ik knik en vraag. 'Maar wat ga je nou met ons doen tot ze er zijn.' zeg ik.
'nou ik ga tijd door brengen met mijn favoriete nichtje en haar vriendinnetje' zegt ze sarcastisch. 'jullie slaan want dan voelt je mate het.' Zegt ze gemeen. Ze wil Olivia slaan alleen ik pak haar hand. We raken in gevecht. Ze is sterk en ik heb niks gegeten. Ik voel klauwen in mijn rug en val om. Peter. Ik raak bewusteloos.
Pov Jayden
Ik voel een steek in mijn rug. Ik voel minder pijn als zij want we hebben het mate-ings proces nog niet voltooid. Ze wordt pijn gedaan. Hoe kunnen ze. Ik ben echt pissig. We gaan over een kwartier naar Demon.
Ik ga niet met een leger, maar wel met wat wachters. We zijn nu opweg naar Demon. Ik hoop zo dat ik haar weer in mijn armen kan sluiten. Ik mis haar zo en Jasper mist Olivia ook heel erg.
Bij Demon
We lopen naar de poort van het kasteel. Ja kasteel. Vampieren zijn zo oud dat ze niet met de tijd mee gaan. Nee grapje. Vampieren hebben koningen en koninginnen. Vandaar. Ik heb niks met ze. En ze ruiken naar de dood.
Ik klop aan. Vampieren horen nog beter als wij en kijken scherper. Ze weten allang dat we hier zijn. Demon doet open. In zijn 1tje of crouse. Maar de rest is hier gewoon dichtbij. 'Wat doen jullie hier, Jasper en Jayden?' Zegt hij geïrriteerd. 'Ik en mijn broer zoeken onze mates. Ze zijn ontvoerd. Dus heb jij ze.' Zegt Jasper.
'Nou ik heb ze niet. Dus kunnen jullie gewoon weer weg gaan.' Zegt Demon. Wacht hoe? Waar zijn ze dan. 'Huh hoe kan dat.' Zeg ik. Ik ben boos. Maar ook echt. 'Ga of ik gooi jullie naar de grens.' Zegt Demon.
'Best maar als je ze toch heb ben je dood.' Zeg ik en we gaan naar huis. Eenmaal thuis is het al avond. We gaan morgen de rogue zoeken.
Pov Lola
Ik kan mijn ogen niet openen. Ik snap het niet. Ik leef maar toch niet. Met mijn wolf kom ik ook niet in contact. Ik ben wel boos. Hoe kan je je eigen nichtje die aan doen.
Omg Olivia. Zal ze gewond zijn. Ik hoop het niet want ik vermoord die gene die dat heeft gedaan. Oké maar eerst moet ik mijn ogen open doen. Ik probeer en probeer maar het lukt niet. Plots hoor ik de stem van Jade.
' Zo nu is die ook stil. O ik werd gek van haar. Maar ze moet wel blijven leven. Maar door die spreuk van de heks is ze nu in coma. Wel jammer dat ze nu dood is. Nu weten we niet hoe ze wakker kan worden. Niet mijn probleem.' Zegt die Bitch.
Ik haat haar zo. Ik ben betoverd. Ik dacht dat heksen uitgestorven waren. Nou dan was dit denk ik de laatste. Maar dat betekend dat ik niet wakker kan worden. O nee. Dat is erg heel erg.
Pov Jayden
Ik voel haar gewoon niet meer. Ik voel me leeg. Jasper heeft nu een gebroken arm omdat Olivia dat dus ook heeft. Ze lijken verbonden maar niet op een manier die bij mates hoort.
Heksen zijn uitgestorven maar dat zal het wel verklaren. Ik heb namelijk alle heksen vermoord. Ik heb er erg veel spijt van. Morgen gaan we met 3 Alpha's naar de rogue Jade. Ze woont op de grens van Jaspers territorium. Dus dat is wel een dag rennen. Dus we gaan vroeg weg. Ik wil haar echt weer in mijn armen. Ik hou echt van haar.
-------------------------
Hey sorry voor het weinige update. Ik had het erg druk en was bezig met een ander boek. Maar nu heb ik weer een hoofdstuk. Bedankt voor het lezen.
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...