2. H8 Ruzie met......

1.7K 87 17
                                    

Pov Samantha

~4 dagen later~

Ik wordt wakker van een persoon die aan me haar zit. Ik voel tintelingen. Lars. Het gaat goed tussen mij en Lars alleen me vader en broer zijn super bot en chagerijnig tegen Lars. Mijn moeder is op vakantie bij mijn tante Layla's pack. Dus die is in Europa. De rest van de gasten zijn naar huis en Lars bleef maar gaat morgen weg. Ook Shane en zo zijn naar huis voor de vakantie.

Ik open mijn ogen en zie Lars. 'Hey.' Zeg ik schor. 'Hallo Sweetheart. Lekker geslapen?' Zegt Lars. Sweetheart me hart maakt steeds een sprongetje als hij dat zegt. Hij heeft besloten me niet meer kleine te noemen. 'Ja jij?' Zeg ik. 'Ja hoor prima. Zeker naast jou. Dan slaap ik altijd goed.' Zegt hij en trekt me tegen zich aan.

'Ik ga je wel missen. Plus ik ga zeker slechter slapen.' Zegt Lars. 'Ja ik jou ook en maak je geen zorgen ik zie je weer op school.' Zeg ik. 'Sammie dat duurt zo lang.' Zegt Lars en geeft me een klein kusje op me mondhoek. 'Wat gaan we doen vandaag?' Zeg ik. 'In bed liggen en film kijken.' Zegt Lars. 'We moeten nog ontbijten.' Zeg ik en kijk naar Lars.

Hij is al aangekleed. 'Ik ga ontbijt maken, kleed jij je aan.' Zegt Lars en staat op. Ik knik en pak kleren. Met die kleren loop ik naar mijn eigen badkamer en douche. Na het douchen kleed ik me aan. (Kleding zie media) Ik heb een roze rok aan met een witte crop top met stitch er op en doe geen schoenen aan.

Maar zet ze wel beneden voor als ik nog naar buiten ga. Ik loop richting de keuken en ruik pannenkoeken. Ik loop de hoek om van de keuken en zie Lars koken. Ik wist niet dat hij kan koken. Ik kan alleen taart en dat soort dingen maken. Toetjes vooral dat. Ik ga achter hem staan en geef hem een knuffel.

'Ruikt lekker.' Zeg ik. 'Dank je. Dek jij de tafel.' Zegt hij en legt de pannenkoek op een bord. Ik begin met de tafel dekken. Als de pannenkoeken klaar zijn gaan we aan tafel zitten. 'Sam, je ziet er leuk uit vandaag.' Zegt Lars. Ik bloos en mompel dank je. 'Je kan slecht tegen complimenten.' Zegt Lars en grijnst. Ik stop snel een stukje pannenkoek in me mond.

Als ik 1 pannenkoek op heb komen mijn vader en broer binnen. Ook Julia is er bij. Lars had ook voor hun gemaakt. 'Wat ruikt het lekker.' Zegt Julia. 'Lars heeft ook voor jullie gebakken. Dus pak een bord.' Zeg ik. Julia gaat tegen over me zitten met Finn naast haar en me vader zit tussen mij en Finn in. Lars zit weer naast mij.

'Misschien heeft hij er wat in gedaan bij ons.' Zegt Finn. 'Zou kunnen.' Zegt mijn vader. 'Nee waarom zou hij dat doen.' Zeg ik. Wat een kinderachtig gedoe. Van papa en Bosbes. 'Bosbes waar komt die gedachte vandaan.' Zeg ik erachter aan. 'Nou kijk hij is nou niet echt aardig en ook niet goed voor je.' Zegt mijn vader. Waar is mama nu. Julia wil wat zeggen maar krijgt een blik van Finn.

'Niemand heeft commentaar over Julia en iedereen over Lars. Dat is niet eerlijk. Pap jij hebt ruzie met haar pack maar zij is welkom en met Lars ze vader heb je een probleem omdat hij mama leuk vind toen ze 17 was.' Zeg ik boos. Ik ben niet vaak boos maar me wolf is boos. Dus ik ook. Lars legt zijn hand op de mijne. Ik wordt al wat rustiger.

'Blijf van haar af en jij Samantha Black Water naar je kamer zo praat je niet tegen mij en Lars naar huis. Van mijn terrein af.' Zegt mijn vader met zijn Alpha stem. Ik krimp in een. Ik sta op en ren huilend naar boven. Lars komt me achter na. 'Sam.' Zegt hij en pakt me vast. Hij ziet me ogen en trekt me in een knuffel. 'Ik zie je op school.' Zegt Lars.

'Nee ik wil hier weg. Mijn moeder komt pas volgende week zaterdag terug en ik wil hier nu niet zijn.' Zeg ik. Als Lars weg is, gaat me vader nog een preek houden en huisarrest geven of een zie Lars verbod. 'Waar wil je dan heen? Bella, ik wil je wel brengen.' Zegt Lars. 'Kan ik niet mee met jou. Bella is nu nog met Quinten en die gaat pas dinsdag naar huis.' Zeg ik.

Lars zijn ogen worden wazig dus is hij aan het mind-linken. 'Quinten gaat me ons mee terug en je kan mee.' Zegt Lars. Ik knik en geef hem een knuffel. We pakken bijde onze koffer en gaan naar beneden. 'Doei.' Zeg ik en zie Quinten buiten staan met een auto.

We doen de koffer in de achterbak en stappen in. Mijn vader en broer rennen naar buiten. 'Tot de volgende vakantie en op school. Ik bel mama wel.' Zeg ik en Quinten rijdt weg. Ergens voelt dit slecht. Maar ik wil nu gewoon bij Lars zijn en ze moeten mijn mate accepteren net als ze bij Julia doen.

*vliegreis en autorit verder*

Lars zijn pack ligt in Australië. We staan nu voor het huis van Lars en zijn vader. Zijn moeder is dood. Dat was niet de mate van Alpha Ryan. Die is al gestorven toen mijn ouders elkaar nog niet kende. Dus ong. 21 jaar geleden. Na 2 jaar had Alpha Ryan weer een nieuwe vrouw en daarmee hebben ze Lars gekregen.

Alleen is ze overleden bij zijn bevalling. Lars vind dat heel erg. Maar heeft het er nooit over. We stappen uit en lopen naar het huis. Nou ja Villa. Het is echt inmens. Lars pakt ook mijn koffer en loopt naar binnen. Quinten rijdt door naar een kleiner huis er naast. Dat is van 4 vrienden van Lars. Sander, Quinten en 2 anderen. Alpha Ryan komt naar ons lopen.

'Hallo Samantha. Welkom in onze pack.' Zegt Alpha Ryan. 'Bedankt meneer Blue Moon.' Zeg ik. 'Noem me Ryan.' Zegt hij. Wie is deze man. Hij is zo aardig. 'O oké bedankt Ryan.' Zeg ik verlegen.

-------------------
Weer een hoofdstuk. Ik wist wat ik wilde laten gebeuren maar het verwoorden was moeilijk. Zo ik hoop dat jullie het leuk vonden.

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu