Pov Evan (is eens wat anders)
Ik heb mijn mate. Ik kwam haar gewoon tegen op het feest van een vriend of Alpha. Hoe veel geluk kan je hebben. Blijkbaar leeft ze gewoon in onze pack. Hoe kan het dan dat je haar nu pas tegen komt nou dat zal ik je even uitleggen.
Quinty was dus 1 van de nieuwe die bij ons kwamen na dat we de pack van hun hadden "overgenomen met een beetje geweld" laten we zeggen. Oké we hebben de halve pack uitgemoord na dat zij ons aanvielen. Dus niet onze fout. Nou oké niet helemaal onze schuld. Voor een deel. Maar goed, Quinty is echt hot. Wat ik blijf een jongen.
Ik vond Aiden en Loenita's gezicht echt goud waard toen ik binnen stormde met het nieuws over de familie. Kijk ik weet dat Aiden klef is maar ik had dat gewoon nog niet verwacht van Loenita. Ze is zo onzeker soms. Maar het is goed dat een meisje haar grenzen aangeeft en dat je als jongen ze niet overgaat is dan de bedoeling en ik ben het daar mee eens.
Vroeger was ik altijd van de one night stands maar nu niet. 1. Het werd vermoeiend 2. Ik heb nu een mate.
Na het feest gaan we terug naar huis. We gaan naar binnen en ik leid Quinty rond. 'Het is hier echt mooi.' Zegt Quinty. 'Kom we gaan slapen.' Zeg ik en trekt haar mee naar mijn kamer. We leggen haar spullen neer bij die van mij in mijn kast en ze gaat haar make up eraf halen.
'Evan, mag ik een shirt van jou aan.' Zegt Quinty. 'Tuurlijk madame.' Zeg ik en loop de badkamer in. 'Dank je.' Zegt ze en pakt het shirt en trekt het over haar ondergoed aan. 'Graag gedaan, mijn shirt staat je trouwens verdomd sexy.' Zeg ik zacht in haar oor. 'Jij bent wel een persoon die klef doet hè.' Zegt ze. 'Ja, is dat erg?' Zeg ik. 'Nee, ik ben het ook.' Zegt ze en drukt haar lippen op die van mij. Ik hou nu al van haar.
Pov Loenita
Ik wordt wakker op de grond. Ik kijk verward om me heen. Dan zie ik dat ik gewoon uit bed ben gevallen. Ik sta op en zie dat Aiden nog slaapt. Ik douche, kleed me aan en pak zwarte hakken.
Als ik klaar ben poets ik mijn tanden. Ik kijk in de spiegel. Mij hand gaat naar mijn nek. Ik zie de 2 tand afdrukken. Plots staat Aiden achter me. 'Ben je er blij mee.' Zegt hij en hij slaat zijn armen van achter om me heen. 'Ja, jij?' Zeg ik en kijk in zijn ogen met de spiegel.
'Zeker.' Zegt hij en drukt er een kusje op. Ik moet een kreuntje onderdrukken. 'Kom ga je aan kleden, ik ben al beneden.' Zeg ik en draai me om en loop weg. Aiden draait me terug en drukt een vlug kusje op mijn lippen. Ik loop naar beneden en zegt Christian gedag.
'Waar heb je Aiden gelaten?' Zegt Chris. 'Boven, die is zich aankleden. Ik was eerder wakker.' Zeg ik. Na een tijdje is iedereen er en zitten we met ze alle aan het ontbijt. Met de hele familie King. Lucy is er ook weer. 'Aiden, wanneer ga je je familie weer toe laten.' Zegt zijn vader. 'Het is Alpha voor jou. Plus niet. Het is al wat dat jullie hier op bezoek mogen komen.' Zegt Aiden.
'Zoon, doe niet zo bot. Ik mag je noemen zo als ik wil.' Zegt zijn vader Bas. 'Nee, ik ben je kind niet.' Zegt Aiden en slaat op de tafel. Iedereen valt stil en kijkt Aiden aan. 'Genoeg, jij hebt dan nu wel de titel maar ik kan hem ook weer af nemen.' Zegt zijn vader boos. De 2 mannen staan tegen over elkaar. 'Jij kan helemaal niks. Als jij mijn titel wil moet je me verslaan in een gevecht.' Zegt Aiden.
'Best dan gaat Caleb tegen je vechten en wie wint is Alpha.' Zegt zijn vader. 'Aiden, die dit niet.' Zeg ik. 'Laat me' Zegt hij duidelijk boos. Ik sluit gauw mijn mond. Ik kan zien dat zijn wolf het heeft overgenomen en heel boos is. 'Caleb naar buiten.' Zegt zijn vader en de hele familie loopt naar buiten.
Ik heb Lucy's kleine hand vast. 'Het komt wel goed.' Zegt aiden's oma. 'Mijn familie is altijd al snel boos.' Zegt zijn opa. 'Ja maar toch maak ik me zorgen.' Zeg ik. 'Waarom gaan ze vechten.' Zegt Lucy. 'Lucy, laten wij maar naar binnen gaan.' Zegt de nicht van Aiden. 'Dank je' Zeg ik en die 2 lopen naar binnen. De 2 jongens staan tegen over elkaar.
De 2 broer lijken op elkaar. Ik weet dat Caleb een jaar ouder is maar als nog. Aiden is net iets groter. 'Nou broertje, vandaag je laatste dag als Alpha.' Zegt Caleb tegen Aiden. 'Weet dat ik je niet pijn wil doen.' Zegt Aiden. Ze veranderen. Ze vallen aan. Ze bijten. Ze slaan. Ze vechten.
Ik zie bloed bij allebei. Ik kijk er pijnlijk naar. Caleb staat aan de verliezende kant. Aiden bijt hem. Caleb valt neer. Aiden lijkt wel in trance. Hij gaat zijn broer doden en ik weet zeker dat hij er spijt van gaat krijgen. Ik transformeer en ga tussen Caleb en Aiden staan. Misschien niet de slimste zet maar ik moest iets.
---------------------------
Weer een deel. Kort maar ik hoop vermakelijk. Tot snel
916 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...