Wake up

1.9K 89 3
                                    

Hoofdstuk 22

Rosa opende eerst haar ene oog. Vervolgens de ander. Waar was ze? Ze bevond in een een grote kamer. Langzaam komen de gebeurtenissen van de vorige dag weer binnen. Het leek wel een droom. Ze was in Dylan zijn huis. Ja, daar was ze. Omg. Ze had bij Dylan geslapen. Ze voelde twee sterke warme armen om haar heen. Ze keek omhaag en keek recht in Dylan zijn prachtige ogen. Hij lachte naar. Eindelijk wakker? Ik glimlachte terug. Ik rilde en Dylan trok me dichter tegen zijn warme lichaam. Ik bedacht me oppeens iets. Hé, Dylan? Hmm? Ik lijk hier eigelijk het meeste op een vampier. Hij fronste zijn wenkbrauwen. Ik gaf nadere uitleg. Ik ben hier de gene die ijskoud is en lijkbleek ziet. Hij lachte nu. Ik moet je geen ongelijk geven. Je ziet er inderdaad als de typische vampier uit. Maar... vervolge hij zijn verhaal.  Wat mensen denken dat vampiers zijn, zijn gewoon sprookjesfiguren. Rosa moest lachen. Dat zal wel ja. Ze kroop nog dichter tegen Dylen aan...

-Dylan-

Hij was nogsteeds een beetje overdonderd met Rosa haar opmerking. Oké, ze had een bleke huid, en ze was koud maar dus echt niet het type voor een vampier... Rosa kroop dichter tegen hem aan en hij legde zijn hoofd in haar nek. Dylan? vroeg ze. Ik antwoorde met een simpele,  Ja? Je zei dat je bloed niet echt nodig had, drink jij het dan wel? Ik knikte. Ja, ik drink bloed. Maar niet zo van dieren of mensen. Ik drink bloed uit een soort zakken. Het is gewoon van mensen geprikt. Net zo iets als bloedprikken zeg maar. Rosa knikte begrijpelijk en ik voelde haar haren kriebelen in mijn hals. Ik was benieuwd hoe het eigenlijk was gegaan met Steven. Aangezien de puinhoop die ze hadden gemaakt om Rosa te redden kon Steven wel eens in de problemen gekomen zijn... Hij zuchtte en sloot zijn ogen. Hij nam Rosa's geur goed in zich op. Ze rook zó ontzettend lekker. Hij zou haar alleen nooit kunnen bijten. Daar was ze veelste dierbaar voor. En als hij het wel zou doen kon hij het zichzelf nooit van zijn leven vergeven...

Een meisje en haar (geheime) leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu