Chapter 17

386 50 6
                                    

Περπάτησα στο πάρκο και σκέφτηκα όσα είχαν συμβή πριν 2 λεπτά.Ο Άντριαν με φίλησε και μου άρεσε.
Έπρεπε να το πώ του Άλεξ αλλά δεν μπορούσα.Θα τον κατεστρεφα και όμως τον αγαπούσα.Τι έπρεπε να κάνω;

Κάθισα στο παγκάκι δίπλα απο την λίμνη και έβλεπα τον ήλιο.Μια φωνή με ανατάραξε απο την ησυχία μου.
"Κριστίνα;Εσύ είσαι;Έχω χρόνια να σε δώ."φώναξε ένα αγόρι και με πλησίασε φιλόντας με στο μάγουλο.
Απομακρύνθηκα απο κοντά του και παρέμεινα να τον κοιτάζω με απορία.
"Σε γνωρίζω;"είπα και πήγα ένα βήμα μπροστά.
"Ναί...Κριστίνα πώς και δεν με θυμάσε;Περάσαμε πολλά μαζί."
"Δεν θυμάμαι..."είπα και μονομιάς το μετάνιωσα.
Το μελαχρινό αγόρι με τα καστανά μάτια έσκυψε και κάθισε δίπλα μου στο παγκάκι.
Παρατήρησα ένα ανήσυχο βλέμμα και έσκυψα προτού να με δεί να τον παρατηρώ.
"Απο τα 10 σου πηγαίναμε κατασκήνωση μαζί,μέχρι τα 16 σου..."είπε και εγώ παρέμεινα ακίνητη να βλέπω την λίμνη.
"Είχα ένα ατύχημα.."είπα και τον κοίταξα.
"Ατύχημα;Είσαι καλά;"ρώτησε ανήσυχος.
"Πρίν 1 χρόνο..Είμαι περίπου καλά.Δηλαδή,σωματικά είμαι καλά αλλά έχασα μερικές απο τις αναμνήσεις μου..."
"Συγνώμη.Εγώ...Εγώ δεν το ήξερα.Οπότε άς γνωριστούμε.."είπε με ένα τεράστιο χαμόγελο.
"Ονομάζομαι Τεΐτ.Είμαι 19 χρονών.Σπουδάζω ψυχολογία.Θα ήθελες να κάνουμε παρέα;"είπε με ένα αστείο ύφος.
"Φυσικά.."είπα και αρχίσαμε να μιλάμε για την κατασκήνωση.Ο Τεΐτ μου είπε τα πάντα για τις στιγμές μας μαζί και εγώ άρχισα να θυμάμαι μερικά γεγονότα.
Ίσως να έχω βρεί έναν φίλο για να μπορούμε να μιλάμε μαζί.Το ελπίζω...

{...}

Μετά απο μια ώρα ανταλλάξαμε τηλέφωνα με τον Τεΐτ και κανονίσαμε να βρεθούμε στο starbucks την επόμενη μέρα.Τον αγκάλιασα και ξεκίνησα να περπατώ προς τον ξενώνα.Τελικά αποφάσισα να μην μιλήσω στον Άλεξ για το φιλί με τον Άντριαν τουλάχιστον μέχρι να περνούσε λίγος καιρός.Εξάλλου δεν μπορούμε να αποφύγουμε ποιόν πραγματικά αγαπούμε...Αυτό είναι γεγονός.

.............................................................................

Aloha αγαπούλια!!Έχω καιρό να βάλω κεφάλαιο.
Σήμερα γνωρίσαμε τον Τεΐτ(δεν θα παίξει τίποτα ερωτικό μεταξύ τους don't worry...)
Η Κριστίνα σκέφτεται να κάνει κάτι για να διορθώσει τα λάθη της ή θα περειμένετε πολύ ακόμα..;;;

Kisses😘😘😘

Strangers(Wattys Winner 2016)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora