"Τον αγαπάς ακόμη;"ρώτησε για δεύτερη φορά ο Ντίλαν.
"Σου είπα.."απάντησα κοφτά.
"Πές μου ξανά.."είπε υπομονετικά.
"Δεν...Δεν ξέρω.."
"Δίστασες.."ξιθύρισε κοιτάζοντας με στα μάτια..
"Πώς;Όχι.Απλά σταμάτα."
"Εντάξη.."είπε.
Με πλησίασε ακουμπώντας το χέρι μου με κατανόηση και κατευθύνθηκε προς την πόρτα.
"Θα τα πούμε αύριο..Να έχεις καλή μέρα.."είπε χαρίζοντας μου ένα χαμόγελο.Έσκυψα και βυθίστικα στις σκέψεις μου.
Εάν ο Άλεξ δεν παρέλαβε το κουτί;Εάν δεν γνώριζε;
Ίσως για αυτο το λόγο δεν είχε έρθει ακόμα....Ίσως.
Κάρφωσα το βλέμμα μου στην πόρτα αναπολώντας στιγμές του παρελθόντος.
Θυμήθηκε εκείνη την πρώτη μέρα που τον είδα.Ήμουν μόλις 13 παρόλα αυτά η ανάμνηση ήταν προσκολημένη στο μυαλό μου σαν να έγινε χθές.
Η φωνή του..Το άγγιγμα του.Το πρόσωπο του.Οι αισθήσεις μου ξυπνούσαν στην θύμιση του.Άλεξ...
Τον αγαπούσα.Αυτό το ήξερα αλλά δεν μπορούσα να πώ στον Δρ.Ντίλαν την αλήθεια.
Την αλήθεια έπρεπε να την μάθει πρώτος ο Άλεξ απο το στόμα μου.Η πόρτα άρχισε να κτυπά επίμονα.Η νοσοκόμα μπήκε μέσα στο δωμάτιο ενθουσιασμένη.
"Κυρία Κριστίνα!Έχετε επισκέψεις.Ο Δρ.Ντίλαν επέμενε να μην σας το πώ αλλά ο Δρ.Νέλσον θεώρησε καλό να έρθουν να σας δούν μερικοί συγγενείς.Εφόσων το θέλετε και η ίδια θα τους πώ να περάσουν..."
"Συγγενείς;Ποιοί;"ρώτησα με ένα τόνο χαράς.Δεν μπορούσα να συγκρατήσω το χαμόγελο μου.
"Δύο κύριοι..Δεν θυμάμαι τα ονόματα τους.."μου είπε."Φαίνονται στην ηλικία σας.Ο ένας ισχυρίζεται πως είναι ο ξάδελφος σας.."
"Ο Νικόλας;"ρώτησα ακόμη πιο χαρούμενη.
"Ναί!!Ναί!Ο κύριος Νικόλας..Να τους πώ να περάσουν;"
"Φυσικά.."τσίριξα.
Προτού προλάβω να γυρίσω το κεφάλι μου 2 άντρες ντυμένοι στα μαύρα εισχώρησαν στο δωμάτιο.
Με πλησίασαν απηλητικά,σπρώχνωντας την νοσοκόμα στο πάτωμα.
"Άστε με..."ούρλιαξα..............................................................................
Ξέρω!!Ξέρω,άλλα περιμένατε.Αλλά είμαι σίγουρη πώς αυτοί είναι η ΠΙΟ ανατρεπτική σκηνή.
Θα έχουμε μια επανασύνδεση!ΜΑΝΤΕΨΤΕ.Ο αναγνώστης που θα μαντέξει σωστά μπορεί να με ρωτήσει ο,τι θέλει για την συνέχεια του βιβλίου ή ακόμη και για εμένα!🎁🎁🎁
Kisses αγαπούλια😘😘😘
YOU ARE READING
Strangers(Wattys Winner 2016)
RomanceCan we start over? Can we be strangers again? Η Κριστίνα ένα 18χρονο κορίτσι ξεκινά την ζωή της.Ετοιμάζεται να πάει σπουδές στην Αγγλιά και να αφήσει πίσω το παρελθόν της.Στην αρχή της ενήλικης ζωής της όμως γνωρίζει έναν άγνωστο.Αυτός ο άγνωστος θα...