Chapter 22

287 35 4
                                    

Συνέχισα να τον φιλώ με όλο μου το πάθος.
Με έπιασε απο την μέση και με έσπρωξε απαλά στο κρεβάτι.Έπεσα πάνω και με πλησίασε ανοίγοντας μου τα πόδια.
"Σε αγαπώ."ξιθύρισα και μπήκε μέσα μου αργά.Ασκούσα πίεση στο στήθος του και αυτός με κοίταζε αναψοκοκκινισμένος.
Με την γλώσσα του άνοιξε το στόμα μου και ξεκίνησε έναν πόλεμο μεταξύ μας.
Σταμάτησε για να πάρει ανάσα.
"Σε αγαπώ..και εγώ.."είπε κοιτάζοντας τα μάτια μου καθώς έμπαινε ξανά μέσα μου τρυφερά.

Με φιλούσε στον λαιμό και κατευθυνόταν προς το αυτί μου όπου και μου το δάγκωσε απαλά.
Ένιωθα τόσο ωραία που δεν ήθελα να τελειώσει αυτή η νύχτα.
Έκλεισα τα μάτια μου και δάγκωσα απαλά τα χείλη μου την στιγμή που τα χέρια του ακούμπησαν απαλά το στήθος μου.

Απο μέσα μου ένιωθα ένα πηγάδι συναισθημάτων να εκρύγνεται.Ένιωθα ευχαρίστηση,χαρά,δύναμη.Ένιωθα γεμάτη!
Ο χώρος γέμισε απο τα αγκομαχητά μας,τους αναστεναγμούς και τις φωνές μας.
Πέρασα τα νύχια μου στην πλάτη του και έναν δυνατός αναστεναγμός ξέφυγε απο τα χείλη του.

Πλησίασε το γυμνό του σώμα δίπλα μου την στιγμή που η πόρτα άρχισε να χτυπά.
"Κριστίνα;"φώναξε μια αντρική φωνή.
Ο Άλεξ σηκώθηκε απο το κρεβάτι γρήγορα γρήγορα και μου έριξε τα ρούχα μου.
Πλησίασε την πόρτα την στιγμή που σηκώθηκα απο το κρεβάτι και του έπιασα το χέρι.
"Σσσσς..."είπα και του έκλεισα το στόμα με το άλλο χέρι.
"Κριστίνα ντύσου..."μου είπε ψιθυριστά και παρέμεινε να με κοιτάζει την στιγμή μου φορούσα μια φανέλα απο πάνω μου.Τα μάτια του εγκλώβισαν το σώμα μου και παρατήρησα να γλύφει τα χείλη του.Του χαμογέλασα και του έδωσα ένα γρήγορο φιλί.
"Κριστίνα.Άνοιξε..Ξέρω οτι είσαι μέσα.."συνέχισε να φωνάζει το αγόρι έξω απο το δωμάτιο.
Την στιγμή που άνοιξε την πόρτα ο Άλεξ φόραγα τα παπούτσια του.
Ένα άτομο μπήκε μέσα στο δωμάτιο προσπερνώντας τον Άλεξ και με έπιασε απο το χέρι.

"Τι έκανες;"είπε ο Άντριαν με τα μάτια του να με κοιτάζουν με ένα παράπονο.
Ένα σπαστικό γέλιο με κατάκλυσε και δεν μπορούσα να απαντήσω στην ερώτηση του Άντριαν.
Ο Άλεξ με πλησίασε και με έπιασε αγκαλιά.
"Τι θές;"ρώτησε τον Άντριαν και με έσφυξε πιο δυνατά.

Μια δυνατή μπουνιά πήγε προς την γυμνή κοιλιά του Άλεξ.Και εγώ συνέχισα να γελώ την στιγμή που ήθελα να ουρλιάξω.
"Την άγγιξες γελίε;"φώναζε ο Άντριαν και δεκάδες παιδιά μπήκαν στο δωμάτιο.
Ο Άλεξ πλησίασε τον Άντριαν και του έχωσε μια δυνατή μπουνιά στο πρόσωπο.

Άρχισα να ζαλίζομαι και το δωμάτιο γύρω μου άρχισε να γίνετε μάυρο...
"Άλεξ;"φώναξα και τον ένιωσα να με πιάνει στην αγκαλιά του.

.............................................................................
Αγαπούλιαααα!!!
Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο;
Συγκλονιστικό;
Βαρετό;
Ελπίζω να σας άρεσε!!!
Τι έπαθε η Κριστίνα;
Κάτι κρύβει ο Άντριαν και ο Ίαν..Καιρός να μάθουμε.

Kisses😘😘😘

Strangers(Wattys Winner 2016)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ