Chapter 31

191 33 5
                                    

Άλεξ POV

Κτύπησα την πόρτα με του ξενώνα με δύναμη.
Η Κριστίνα άνοιξε την πόρτα και με κοίταζε προσεκτικά απο πάνω μέχρι κάτω.
"Που ήσουν;"ρώτησε και με αγκάλιασα σφικτά.
Δεν απάντησα.Την απομάκρυνα απαλά και την κοίταξα στα μάτια.
"Πρέπει να μιλήσουμε."είπα απαλά.
"Ναί.Έχω κι εγώ να σου πώ κάτι."είπε με χαρά στην φωνή της."Ξεκίνα πρώτος.."είπε με το χαμόγελο να αστράφτει στα χείλη της.
Την έπιασα απο το χερι και καθίσαμε στο τραπέζι.Ο ένας απέναντι απο τον άλλο.
"Έκανα κάτι πολύ άσχημο.."είπα και άρχισα να κλαίω.
"Τι;"είπε και με κοίταζε με απορία.
"Συγνώμη...Συγνώμη.."είπα και έσκυψα καλύπτοντας τα ματια μου με τις παλάμες μου.Δεν μπορούσα να την κοιτάξω.

Κριστίνα POV

"Τί;"ρώτησα ξανά και ακούμπησα τον ώμο του.
"Σε αγαπώ...Να το ξέρεις αυτό."μου είπε και παρέμεινα να τον κοιτάζω.
"Κι εγώ.."είπα γλυκά.

Η πόρτα άρχισε να κτυπά δυνατά και σηκώθηκα για να ανοίξω.
"Περίμενε..."μου είπε αλλά εγω είχα ήδη σηκωθεί και ήμουν ένα βήμα πριν να ανοίξω την πόρτα.Για μια στιγμή δίστασα αλλά τελικά άνοιξα.
Μέσα στο δωμάτιο μπήκε φουριόζα η Άλι.
"Έχασα τα κλειδιά μου.."είπε συγχυσμένη.
"Έχασα τα κλειδιά μου και δεν ξέρω.Δεν ξέρω.Θυμάμαι αλλά προσπαθώ να ξεχάσω. Έκανα κάτι άσχημο.Και δεν θέλω.Και..."είπε με λυγμούς.
Γύρισα προς τον Άλεξ και κοίταζε την Άλι.Παρέμεινε ακίνητος και αμίλητος.Την έβλεπε συνεχώς.
"Άλεξ;"είπα και γύρισε κοιτάζοντας με.Η Άλι σήκωσε το βλέμμα της κοιτάζοντας τον."Εσύ.."είπε και μου έπιασε το χέρι.
"Δεν..Εγώ δεν.."Η Άλι μασούσε τα λόγια της.
Τι είχαν κάνει;Γιατί κανείς απο τους δυό δεν μου μιλούσε;

"Άλεξ.."είπα απαλά για δεύτερη φορά.
Άνοιξε την πόρτα και βγήκε έξω.Παρέμεινα να κοιτάζω με περιέργεια την πόρτα.Τι είχε συμβή;Έκανα κάτι;

.............................................................................

Μήν με μισείταιιιι!
Το επόμενο κεφάλαιο προβλέπεται καταθλιπτικό!

Kisses αγαπούλια😘😘😘

Strangers(Wattys Winner 2016)Место, где живут истории. Откройте их для себя