Άλεξ POV
"Καλέστε ασθενοφόρο.."φώναξα.
Την κρατούσα στα χέρια μου και άρχισα να τρέμω.
"Τι της έκανες μαλάκα;"είπε ο Άντριαν και της έπιασε το χέρι.
Δεν ήθελα να της ακουμπά αλλά δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς.Ξαφνικά άνοιξε τα όμορφα της μάτια και με κοίταξε.
"Σε αγαπώ.."μου είπε ξανά.Αυτή τη νύχτα μου το είχε πεί πάνω απο 10 φορές.
Γύρισα να κοιτάξω τον Άντριαν.Δεν ήταν πλέον δίπλα απο την Κριστίνα αλλά έτρεχε προς την πόρτα.Σηκώθηκαμε απο το πάτωμα και ο κόσμος άρχισε να φεύγει απο το δωμάτιο.Την έπιασα αγκαλιά και πήγα να κλείσω την πόρτα του δωματίου.
"Είσαι καλά;"την ρώτησα και την κοίταξα λιγάκια απογοητευμένος γιατί τώρα γνώριζα πως ίσως να μιλούσε το αλκοόλ ολόκληρη την νύχτα.
"Ήμουν όντως μεθυσμένη αλλά το ήθελα."είπε απαντώντας σε όλα μου τα ερωτήματα."Σε έψαχνα για μήνες.."μου είπε και τα μάτια της γέμισαν δάκρυα.
Με το χέρι μου σκούπισα τα μάγουλα της και την φίλησα στο μέτωπο.
"Το ξέρω..Το ξέρω.."απάντησα.
"Γιατί;Γιατί έφυγες;"με ρώτησε."Νόμιζα πως με αγαπούσες και πως εμείς θα ήμασταν καλά..Θα το παλεύαμε μαζί."
"Σε φίλησε Κριστίνα..."είπα.
Με κοίταζε γεμάτη περιέργεια μέχρι που μου είπε"Με ρώτησες άν το ήθελα;Ήταν μια στιγμή.Με πλησίασε,με φίλησε και μετα έφυγα..Τόσο απλό."
"Δεν..Δεν ήξερα τα πάντα αλλά τουλάχιστον θέλω να μου λές την αλήθεια απο την αρχή.Ίσως έτσι να μην δημιουργηθούν ξανά παρεξηγήσεις.."
"Εντάξη....Ο Άντριαν και εγώ ήμασταν μαζί αυτούς τους μήνες.Νομίζω ακόμη είμαστε μαζί.Αλλά..Αυτός δεν είναι εσύ.Δεν το αγαπώ.Δεν τον αφησα να με αγγίξει.Δεν το άφησα να μου μιλήσει για εσένα.Τον ήθελα για προστασία..Μόνο.Ένιωθα εκτεθειμένη και μόνη."Με το δεξί μου χέρι ακούμπησα τα μαλλιά μου.Έμεινα σκυφτός για αρκετή ώρα.Αυτό που μου είχε πεί ήταν συνάμα όμορφο αλλά και εγωιστικό...Πώς μπορούσε 1 ζευγάρι όμορφα μάτια να πληγώσουν κάποιον;Ακόμη δεν ήξερα τι να της απαντήσω.Παρέμεινα να βλέπω το πάτωτα ώς αφορμή για να μην δώ εκείνη.
"Κριστίνα;Πρώτα μίλα στο Άντριαν.."είπα τελικά και την είδα να βγαίνει απο το δωμάτιο.
.......................................................................
Aloha αγαπούλια!!
Αργώ να βάλω κεφάλαιο εξαιτίας του σχολείου.Πολλά μαθήματα,πολλά φροντιστήρια και πολλές φασαρίες.Ουφφ..Anw!
Τι λέτε;Η Κριστίνα θα μιλήσει του Άντριαν;Kisses😘😘😘
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Strangers(Wattys Winner 2016)
Любовные романыCan we start over? Can we be strangers again? Η Κριστίνα ένα 18χρονο κορίτσι ξεκινά την ζωή της.Ετοιμάζεται να πάει σπουδές στην Αγγλιά και να αφήσει πίσω το παρελθόν της.Στην αρχή της ενήλικης ζωής της όμως γνωρίζει έναν άγνωστο.Αυτός ο άγνωστος θα...