Chapter 46

129 17 0
                                    

Έστρεψα το βλέμμα μου κατευθείαν στο ταβάνι.

Κάποιοι ασθενείς ούρλιαζαν,κάποιοι έκλαιγαν και άλλοι με απορία κοίταζαν.
Τα χέρια του Άντριαν έτρεμαν.

"Πώς;"ρώτησε και με βουρκωμένα μάτια κοίταζε.

"Άντριαν τι συμβαίνει;"ρώτησα και τον άρπαξα απο τα χέρια.
Γύρισε προς το μέρος μου και με κοίταξε με απέχθεια και μίσος.

"Ποία είσαι εσύ;"ρώτησε και με έσπρωξε.
Το χέρι του για 2 μονάχα λεπτά ακουμπούσε στο δέρμα μου.Ήταν κρύο.Ψυχρό.
Με κρατούσε τόσο δυνατά που μόλις με άφησε σχηματίστηκε μια μελανιά..

Ήταν άρρωστος.Αυτά ήταν τα λόγια του.Έπρεπε να τα λέω ξανά και ξανά για να πιστέψω πως ήταν αληθινά μέχρι τώρα..Τώρα με αγνοούσε..Με ξέχασε.Τώρα έγινε εκείνος ο βίαιος,επικύνδινος άντρας..

"Κριστίν;"

Η βαθιά αυτή φωνή με ανατάραξε απο την ησυχία μου.Κάποιος με ταρακουνούσε.Άνοιξα τα μάτια μου απότομα.

"Είσαι καλά;"ρώτησε ο Άντριαν..

"Εμμ ναί..Ναί."είπα παραξενεμένη.
Μια νοσοκόμα με πλησίασε δίνοντας μου ένα ποτήρι νερό.

"Λιποθύμησες.."μου είπε κοιτάζοντας με ανήσυχος.

"Λιποθύμησα;"ρώτησα.

"Εδώ και 10 λεπτά.."είπε."Απο την στιγμή που έπαθα την κρίση μου.."ξεφώνισε ντροπιασμένος.
Τον κοίταξα με περιέργεια..Όλα όσα είδα δεν συνέβησαν στην πραγματικότητα.
Χαμογέλασα..

"Εμμ..Θα πρέπει να πάω στον πατέρα μου τώρα..Θα είσαι καλά;"ρώτησε κάπως αναστατωμένος..

"Μια χαρά.."είπα

"Η Άμπη θα σε συνοδεύσει στο καθιστικό..Εμμ θα σε συναντήσω σε λίγο.Εκεί υπάρχει τηλέφωνο..Μπορείς να πιάσεις τον πατέρα σου..Εμμ ή απλά τον Άλεξ."είπε απαλά.

"Δεν μιλώ με τον πατέρα μου.."ανακάθισα και σκέφτηκα για λίγη ώρα.
"Ούτε με τον Άλεξ.."

Το πρόσωπο του Άντριαν άλλαξε στιγμιαία.Έγινε λίγο πιο γαλήνιο,πιο ήρεμο...

"Ξέρεις κάτι;Απλά θα σε περιμένω εκεί."είπα και γύρισα την πλάτη μου.

"Κριστίνα..Πρέπει να μιλήσουμε."φώναξε καθώς προχωρούσα.

"Το ξέρω Άντριαν.Το ξέρω.Έχουμε πολλά να πούμε."είπα τόσο σιγανά που κανείς δεν με άκουσε.

.............................................................................

New chapter!!

Ξέρω με πεθυμήσατε!!Τον τελευταίο καιρό η αγάπη που πέρνω απο όλους εσάς μου δίνει έμπνευση.

Μην ντρέπεστε να σχολιάσετε λέγοντας μου τις παρατηρήσεις σας.

Kisses αγαπούλια😘😘😘

Strangers(Wattys Winner 2016)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora