Chapter 26

291 37 5
                                    

Άλεξ POV

Κρατούσα το δακτυλίδι στην παλάμη μου για περισσότερα απο 2 λεπτά.Η Κριστίνα περέμεινε να με κοιτάζει όλο απορία.Θα έλεγε ναί;Με άνχωναι η ιδέα της απόρριψης,του εξευτελισμού,της ταπείνωσης.Ήθελα να πεί ναι γιατί ήμουν ερωτευμένος μαζί της.

Σηκώθηκα απο το πάτωμα και ακούμπησα τα κρύα της δάκτυλα.Ακούμπησα με το κεφάλι μου το μέτωπο της και της έπιασα στην αγκαλιά μου.
"Πές ναι.."είπα ξιθυριστά και την έσφιξα ακόμη παραπάνω.
Με την παλάμη της ακούμπησε τα μαλλιά μου και μου έδωσε ένα απαλό φιλί στα χείλη.Ενα τεράστιο χαμόγελο σχηματίστηκε στα γεμάτα της χείλη και τα μάτια της μου έλεγαν ναι προτού το στόμα της προλάβει να μου το πεί.

"Ναί,δέχομαι.."είπε και την έπιασα αγκαλιά με δύναμη περιστρέφοντας την γύρω γύρω.Χαμογελούσαμε...

"Το ξέρεις πως χωρίς εσένα θα ήμουν ένα τίποτα;"είπε και μου ακούμπησε το μπράτσο.
"Όχι.Το μόνο που ξέρω είναι πως η ζωή μου θα ήταν χάλια αφού μόνο εσύ της δίνεις φώς."
Χαχάνισε και μου ψιθύρησε."Σαχλαμάρες.Τώρα ακούγεσε σαν μωρό."
"Κι όμως."είπα σφίγγοντας την.

Πέρασε αρκετή ώρα και οι 2 μας παραμείναμε καθισμένοι στα σκαλιά της εκκλησίας.Κοιτάζαμε ο ένας τον άλλο χωρίς να τολμούμε να μιλήσουμε.
{...}

"Νομίζω πως κάποια στιγμή πρέπει να πάμε..."είπα κοιτάζοντας την.
"Χμμ..Ναί νομίζω έφτασε η ώρα."
Σηκωθήκαμε και οι δύο περπατήσαμε λίγο και μπήκαμε μέσα στο αυτοκίνητο.
Πάνω στο κάθισμα της,είχα τοποθετήσει ένα μπουκέτο με τριαντάφυλλα και ένα μικρό σημείωμα..
Γρήγορα γρήγορα με τα χέρια της έπιασε το όμορφο μπουκέτο και το επεξεργαζόταν με απορία..
"Ποιός ο λόγος να μου πάρεις ανθοδέση;"ρώτησε.
"Δεν ξέρω..Σε ολες τις ταινίες παίρνουν ανθοδέσμη όταν κάνουν πρόταση γάμου."είπα γελώντας και με πλησίασε φιλώντας με απαλά στα χείλη.

Μόλις φτάσαμε στον ξενώνα βγήκε απο το αυτοκίνητο και με δύναμη έκλεισε την πόρτα πίσω της.
"Θα μπείς μέσα;"με ρώτησε με ένα πονηρό βλέμμα στο πρόσωπο της.
"Φυσικά."είπα και την πλησίασα.
Την φιλούσα αισθησιακά στον λαιμό την στιγμή που έψαχνε το κλειδί για να μπούμε μέσα.
Ανοίξε την πόρτα και με ορμή με έριξε στο κρεβάτι.

"Κριστίνα;"μια φωνή ακούστηκε απο την κουζίνα και σηκωθήκαμε με απορία και οι δύο απο το κρεβάτι.Φόρεσε το φόρεμα της και κατευθύνθηκε προς την φωνή.

.............................................................................

Σόρρυ!!!Έχω ένα αιώνα να βάλω αλλά ξεκίνησαν τα διαγωνίσματα στο σχολείο.😪😪😪
Αλλά!!!
Πρόταση γάμου!Επιτέλους!

Λίγο βαρετό κεφάλαιο αλλά η συνέχεια θα σας αφήσει άφωνους.Το ελπίζω δηλάδη😉
Ποιός διάκοψε το νεόπαντρο ζευγαράκι;

Kisses αγαπούλια😘😘😘

Strangers(Wattys Winner 2016)Where stories live. Discover now