Άλεξ POV
Το μικρό μαύρο κουτί ήταν δίπλα απο την βιβλιοθήκη.Δεν θυμόμουν να το είχα μετακινήσει εκεί παρόλα αυτά το έπιασα και το ακούμπησα στο γραφείο μου.
Ο Νικόλας με πλησίασε και με το χέρι του ακούμπησε το κουτί.Το απομάκρυνα σίγα σιγά απο δίπλα του και το κοίταξα.
"Άνοιξε το.."είπε γεμάτος ανυπομονεσία.
"Σε λίγο.."είπα νεύοντας.Κοίταζα το κουτί για πολύ ώρα.
Ο Νικόλας σιωπηλός δίπλα μου κουνούσε νευρικά τα δάκτυλα του χωρίς όμως να μου ξαναμιλήσει.
"Θα περάσω έξω...Όταν το ανοίξεις φώναξε μου.."είπε και απομακρύνθηκε απο δίπλα μου.Κάθισα στην καρέκλα και άνοιξα το κουτί.Μέσα υπήρχε ένα γράμμα μαζί με μια φωτογραφία.
Γύρισα την φωτογραφία και είδα την αναπαράσταση ενός εμβρύου μόλις 3 μηνών.Δεν μπορούσα να διακρίνω τα χεράκια του.Ήταν πολύ μικρό και η φωτογραφία θολή.
Δάκρυα έτρεξαν απο τα μάτια μου.
Αυτό ήταν το μωρό μας..
Πάνω στην φωτογραφία υπήρχε ένα μικρό σημείωμα σαν λεζάντα.Θα το αγαπώ ακόμη κι αν δεν είναι κοντά μας τώρα.Ελπίζω και εσύ... -Κριστίνα
"Το αγαπώ.."ξέφυγε απο τα χείλη μου.
Σκούπισα βιαστικά τα μάτια μου και ακούμπησα το γράμμα.
Το άνοιξα απαλά και περιεργάστηκα τα γράμματα.Άλεξ.Εάν διαβάζεις το γράμμα αυτό σημαίνει πώς δεν τα καταφέραμε.Δεν είσαι στο πλευρό μου και εν μέρη καταλαβαίνω τον λόγο.Παρόλα αυτά σε περίπτωση που αναρωτιέσαι που βρίσκομαι είμαι στην ψυχιατρική κλινική.
Μην ανησυχείς.Είμαι καλύτερα τώρα.
Οι συνθήκες,τα γεγονότα με ανάγκασαν να είμαι εδώ σήμερα.Δεν ξέρω πόσο καιρό θα βρίσκομαι εδώ αλλά προσπάθησε να έρθεις.Πρέπει να σου μιλήσω.Νιώθω σύγχυση.Αισθάνομαι ανίκανη να πιστέψω πως πέθανε κάτι τόσο σημαντικό για εμένα.Ελπίζω να σε δώ σύντομα.
Με αγάπη Κριστίνα..Η πόρτα άνοιξε ανάλαφρα και δεν είχα την δύναμη να κοιτάξω προς τα εκεί.
Το βλέμμα μου ήταν καρφωμένο στο γράμμα.
Έχωσα γρήγορα γρήγορα την εικόνα στην τσέπη μου και σηκώθηκα απο την καρέκλα.
"Που είναι;"ρώτησε ο Νικόλας.
"Πάμε.."είπα και έτρεξα προς την πόρτα..............................................................................
ΧΟΧΟΧΟΧΟ!
Πλησιάζει η ανατρεπτική σκηνή!
Ετοιμαστείτε αγαπούλια!Kisses😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Strangers(Wattys Winner 2016)
RomansaCan we start over? Can we be strangers again? Η Κριστίνα ένα 18χρονο κορίτσι ξεκινά την ζωή της.Ετοιμάζεται να πάει σπουδές στην Αγγλιά και να αφήσει πίσω το παρελθόν της.Στην αρχή της ενήλικης ζωής της όμως γνωρίζει έναν άγνωστο.Αυτός ο άγνωστος θα...