Chapter 18

324 54 2
                                    

Άλεξ POV

Ξάπλωνα στο κρεβάτι και αναπολούσα στιγμές του παρελθόντος για να περάσει η ώρα.Η Κριστίνα πήγε να κάνει μπάνιο και εγώ την περίμενα για ώρα.Φόρεσα τα ρούχα μου και βγήκα απο τον ξενώνα.
Κατευθύνθηκα στο δωμάτιο της Κριστίνα και κτύπησα την πόρτα.Την πόρτα άνοιξε η Μόλυ που μου είπε πως η Κριστίνα ήταν στο πάρκο.
Περπατούσα για λίγη ώρα μέχρι που την είδα να μιλά και να γελά με ένα αγόρι.

Περπατούσα προς το μέρος τους όταν μια σκέψη με σταμάτησε.
(Της έδωσες την ευκαιρία Άλεξ..Αν δεν σ'αγαπά αυτή άσε την να συνεχίσει..)Δίστασα για μια στιγμή που όμως ήταν αρκετή για να φύγω όσο πιο μακριά της γινόταν.
Μπήκα στο δωμάτιο μου ετοίμασα μια βαλίτσα και άφησα ένα σημείωμα στον πάγκο της κουζίνας.

Σημείωμα πρός Κριστίνα

Μερικές φορές οι ανθρώποι προχωρούν..Γνωρίζουν νέους ανθρώπους που μπορούν να τους πούν το σ'αγαπώ χωρίς σκέψη.Σε καταλαβαίνω.Δεν πειράζει.
Μάτια μου να με θυμάσαι.Να θυμάσαι πως εγώ σου είπα χιλιάδες φορές σε αγαπώ αλλά εσύ δίσταζες να απαντήσεις.
Θυμάμαι ακόμη της πρώτη φορά που σε συνάντησα,απ'το πρώτο βλέμμα έγινες όλα όσα αγάπησα.
Μην με ξεχάσεις Κριστίνα...Ποτέ.

Έκλεισα τα μάτια μου για μια στιγμή και αφέθηκα στην ευχαρίστηση της ανακούφισης.
Ανακουφίστηκα γιατί επιτέλους είπα στην Κριστίνα κάποια πράγματα..Μπορούσε να μείνει με τον Άντριαν.Μπορούσε να αγαπήσει τον οποιοδήποτε μαλάκα κυκλοφορούσε στον δρόμο..Τον οποιοδήποτε μαλάκα που όμως θα την αγαπούσε γιατί αυτή είναι η ζωή μου και την ζωή μου δεν θα την έδινα ποτέ σε κανένα.
Γαμώτο...Η Κριστίνα θα ήταν με άλλον.Βγήκα έξω μα την τσάντα μου και ανέβηκα στην μηχανή.Θα έμενα σπίτι του Νικόλα μέχρι να έβρισκα διαμέρισμα αλλού.

"Αλεξ;"άκουσα μια φωνή και προτού ξεκινήσω την μηχανή γύρισα βλέποντας την Κριστίνα.
"Που πάς με την βαλίτσα;"ρώτησε και με πλησίασε.
"Θα φύγω.Κριστίνα ξέρω.."
"Δεν είναι αυτό που νομίζεις.Ο Άντριαν ήρθε να μου ζητήσει συγνώμη και με φίλησε.Εγώ όμως δεν ξέρω..Δεν..Ακόμη δεν είμαι έτοιμη να πάρω κάποια απόφαση."είπε με δάκρυα στα όμορφα της μάτια...
"Τι εννοείς σε φίλησε ο Άντριαν;Ξανά;"είπα με ένα οργισμένο βλέμμα.

.............................................................................

Κριστίνα τα έκανες μαντάρα.Ουφφ...
Αγαπούλια μην με μισήτε!!!

Kisses😘😘😘

Strangers(Wattys Winner 2016)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon