Chapter 41

158 17 0
                                    

Άλεξ POV

Ένας μεσήλικας άντρας μου φώναζε.
Δεν άκουγα αλλά απο τις εκφράσεις του προσώπου του είχα καταλάβει πώς ούρλιαζε.
Ο Νικόλας με σκούντηξε στην πλάτη.Γύρισα να τον κοιτάξω αλλά έβλεπα μονάχα μια θολούρα.
Έπιασα την φανέλα της.Ήταν κάτω στο πάτωμα..Την μυρίστηκα και έκλεισα τα μάτια μου στιγμιαία.
Κάποιος την πήρε.Τώρα που την βρήκα μου την πήραν μακριά μου και πονούσα.
Έπρεπε να την βρώ.Πρέπει να την βρώ πρίν την πειράξουν.
Ένα αγόρι περίπου στην ηλικία μου με πλησίασε πιάνοντας μου το χέρι.Με αργές κινήσεις μου σχημάτισε το όνομα της με τα χείλη του...Σαν να μου το έλεγε ψιθυριστά.

"Την ξέρεις;"είπα απότομα και τον άρπαξα απο τον γιακά..

"Είμαι ο γιατρός της.."απάντησε ελαφρά και με απομάκρυνε απο κοντά του."Και εσύ είσαι ο Άλεξ.."συνέχισε να λέει με έναν τόνο αηδίας.

"Ναί.."είπα και στριφογύρισα τα μάτια μου."Την ξέρεις..."είπα φωναχτά.

"Ναί.Όντως.
Ξέρεις πως σε αγαπούσε,πώς σε αγαπάει;Ποτε δεν ήθελε να μου το πεί ξεκάθαρα αλλά το αντιλαμβανόμουν..Το ήξερα μέσα μου πως σε αγαπούσε.."είπε σκύβοντας.

"Πρέπει να την βρώ.."είπα και έφυγα μακριά του.Δεν ήξερε που βρισκόταν η Κριστίνα.Αυτός ο άνθρωπος ήθελε να ακούσει μονάχα ένα δεν φταίς εσύ που χάθηκε.Ώς γιατρός της είχε ευθύνη να την προσέχει.Είχε χρέος..Έπρεπε..

Πλησίασα τον Νικόλα και τον έπιασα απο το χέρι.Τον τράβηξα έξω απο το ίδρυμα και γονάτισα κάτω στο πάτωμα.Έκλεισα τα μάτια μου και ακούμπησα το κεφαλι μου στο τσιμεντένιο δάπεδο.
Μια κραυγή ξέφυγε απο τα χείλη μου.Ο Νικόλας με τράβηξε και έκλαψε μαζί μου.

"Γαμώτο..Γιατί;Νίκ..Το ήξερες πως ήταν έγκυος;Μου το έκρυψε για τρείς μήνες.Το έμαθα απο τον γιατρό όταν απέβαλλε(Η Κριστίνα απεβαλλε εξαιτίας ενός ατυχήματος που είχε.)
Το έμαθα απο έναν ξένο...Μαλώσαμε και έφυγα...Εγώ φταίω.Εάν ήμουν εκεί;Τώρα θα ήταν και αυτή και το μωρό καλά.."είπα ψιθυριστά.

"Πώς;"Ο Νικόλας σοκαρισμένος με κοίταξε.Με άρπαξε απο το χέρι και με σήκωσε.
"Φίλε..Φταίτε και οι δυό.."είπε μονότονα και συνέχισε να περπατά μέχρι το αυτοκίνητο.

.............................................................................

After a long long time..
Σας έλειψα αγαπούλια;

Εγώ σας πεθύμησα όλες και όλους!!!

I know..δεν είναι απο τα καλύτερα κεφάλαια.Έχει πολύ συναίσθημα αλλά τα επόμενα θα είναι συγκλονιστικά ορκίζομαι.
Επίσης θα έχει και σεξάκι🔞(Ποιός ξέρει με ποιούς δυό;Ίσως να σας συναρπάσω..)
Δεν θέλω να αφήσω κανένα απογοητευμένο😂ΚΑΝΕΝΑ!

Anw έχουμε και λέμε..Πλησιάζουμε τους 9Κ αλλά εγώ θέλω να πάμε 10Κ ή και 20Κ.Δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Προτείνεται το βιβλίο σε φίλους σας.
Θα δώσω όρκο πως απο εβδομάδας θα μπαίνει κάθε μέρα chapter ενώ για απόψε αναμένετε να ανεβάσω ακόμα 1-2.

Kisses😘😘😘

Strangers(Wattys Winner 2016)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora