"Η εστία σου είναι αυτή με τον αριθμό 125.Θα συγκατοικείς με ακόμη 2 κορίτσια της ηλικίας σου."μου είπε ο επιστάτης με ένα χαμόγελο στα χείλη.
"Σας ευχαριστώ πάρα πολλή κ.Ρόμπερτ."
"Το αγόρι μαζί σου;Της πανεπιστημιούπολης;Ο φίλος σου;"με ρώτησε ο κ.Ρόμπερτ.
"Όχι όχι...Εμμ θα φύγει."
"Όχι δεν θα φύγω."ένεψε θυμωμένα ο Άλεξ.
Τον σκούντηξα απαλά στο μπράτσο."Φεύγω τώρα."είπε ο επιστάτης και μου χαμογέλασε με κατανόηση.
"Πώς τολμάς;Είσαι ένα γουρούνι."
"Ειι..Εγώ απλά θα σε συνόδευα στην εστία σου.Εξάλλου ήταν υπερβολικά αδιάκριτος."
"Οκ.Οκ Άλεξ.Τώρα φύγε.Θα βρώ μόνη μου το δωμάτιο."
"Αύριο η ώρα 1 μεσημεριανό στου Τζό;Ξέρεις που βρίσκεται;"
"Χμμμ.Θα το σκεφτώ."Περπάτησα στους διαδρόμους των ξενώνων μέχρι που έφτασα έξω απο το δωμάτιο 125.Απο μέσα άκουγα φωνές.Ήλπιζα να μην συγκατοικούσα με άτομα που τους αρέσει να ουρλιάζουν δίχως λόγο.
Άνοιξα την πόρτα και απέναντι μου αντίκρισα 2 κορίτσια.Κάθισα περίπου για 2 λεπτά να της κοιτάζω με ανοιχτό το στόμα.Δεν ήξερα τι έπρεπε να πώ.Και οι 2 έτρεξαν και με πήραν στην αγκαλιά τους.Ούρλιαζαν και δάκρυα άρχισαν να στάζουν απο τα μάτια μου.Δάκρυα χαράς.
"Μόλυ;Άλι;Θέε μου πόσο σας έχω πεθυμήσει."είπα και άρχισα να ουρλιάζω σαν χαζό τρελοκόριτσο.
(Η Μόλυ και η Άλι είναι οι κολλητές της Κριστίνα απο τότε που ήταν μικρό κοριτσάκι και ζούσε στην Αγγλία.Μια γρήγορη περιγραφούλα-->Μόλυ:ψηλή,λεπτή,ξανθά μαλλιά με αντάυιες.
Άλι:μετρίου ύψους,με καμπύλες,κοκκινομάλλα)"Κρίστιν!!!Omg!!Έχεις γίνει μια ακόμη πιο hot κοπέλα απο ότι ήσουν πέρσι."φώναξε η Μόλυ και άρχισε να βγάζει τα ρούχα μου απο τις βαλίτσες και να τα τοποθετεί στο ντουλάπι.
"Έγινα.Έγινα!!χαχα"είπα και άρχισα να γελώ.
Η Άλι δεν μπορούσε να με αφήσει απο την αγκαλιά της.(η ευαίσθητη της παρέας)
"Θέλω να μαθω τι κάνουν τα αγόρια και η Ελίσια."
"Λοιπόν ο Μάρκ κατάφερε να πάρει υποτροφία και θα μας κάνει παρέα και φέτος στη σχολή.Ο Ίαν..πέρασε οικονομικά το ίδιο και ο Ντέρεκ.Η Ελίσια πέρασε ιατρική και τώρα είναι Αμερική.Η τυχερούλα.Είναι το όνειρο της."είπε η Άλι.
"Άλι....Παράλειψες το πιο σημαντικό..Πές της τώρα!"ειπε η Μόλυ και κοίταξε την Άλι με το πιο σοβαρό της βλέμμα.
"Οκ.Οκ..Εγώ επίσης τα έφτιαξα με τον Ίαν.Αλλά επίσης η Μόλυ τα έφτιαξε με την Πατρίσια!"
"Με την Πατρίσια;"ούρλιαξα τόσο δυνατά που ο διπλανός ξενώνας σιγουρα με έχει ακούσει.
"Την Σουηδέζα;Το σέξι μωρό που όλοι ήθελαν να κοιμηθούν μαζί;Καλά ποτέ δεν το περίμενα αυτό!"
"Σκάσεεε..Μήν με κρίνεις. Νομίζω την αγαπώ.Αλήθεια."
Η Μόλυ έσκυψε και επικεντρώθηκε στο συμάζεμα των καλλυντικών μου.
"Καλά..Εσύ να λές ότι θέλεις,αλλά όλοι ξέρουν πως την αγαπάς μόνο για το σέξ που σου προσφέρει."
Τώρα η Μόλυ είχε πέσει κάτω απο τα γέλια μαζί με την Άλι και με παρέσυραν και εμένα στο ξέφρενο κλίμα που επικρατούσε.
"Ίσως.."συμπλήρωσε η Μόλυ..............................................................................
Μπορεί στην Ελλάδα η Κριστίνα να μην είχε τεράστεια παρέα και κολλητάρια,αλλά στην Αγγλία θα μπορούσε να ήταν και η βασίλισσα του χορού.👑
Έχετε πεθυμήσει τον Άντριαν;Και εγώ!Όλο εκπλήξεις το επόμενο κεφάλαιο αγαπούλια..Kisses and votes💋
P.s Comments εννοείται!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strangers(Wattys Winner 2016)
RomantizmCan we start over? Can we be strangers again? Η Κριστίνα ένα 18χρονο κορίτσι ξεκινά την ζωή της.Ετοιμάζεται να πάει σπουδές στην Αγγλιά και να αφήσει πίσω το παρελθόν της.Στην αρχή της ενήλικης ζωής της όμως γνωρίζει έναν άγνωστο.Αυτός ο άγνωστος θα...