Chapter 6

580 75 5
                                    

"Χρειάζομαι ύπνο!"φώναξα στις κολλητές μου.Αυτές συνέχιζαν να κουτσομπολεύουν και στον διπλανό ξενώνα έκαναν πάρτυ.Η φασαρία δεν με άφηνε να κλείσω μάτι.

"Δεν μας έχουν καλέσει."μου ψιθύρισε η Άλι.
"Γιατι ψιθυρίζεις;Και τι εννοείς;"ρώτησα γεμάτη απορία.
"Τα αγόρια στον διπλανό ξενώνα,κάνουν πάρτυ και δεν μπήκαν στο κόπο να μας καλέσουν.Ψιθυρίζω γιατί χρειάζεσαι ύπνο.."μου ξαναψιθύρισε και άρχισαν να γελούν με την Μόλυ.
Άρπαξα 2 μαξιλάρια και τα έριξα με δύναμη πάνω τους.

"Αφού δεν έχετε ύπνο απόψε ετοιμαστείτε..Πάμε σε πάρτυ."Σηκώθηκα απο το κρεβάτι φόρεσα το καλό μου τζίν,μια μάυρη φανελίτσα ανοιχτή στην πλάτη και χτένισα τα μαλλιά μου.
"Που πάμε;"με ρώτησε η Μόλυ.
"Στο διπλανό πάρτυ.Άντε ετοιμαστείτε."

Ετοιμαζόμουν να χτυπήσω την πόρτα του διπλανού ξενώνα όταν αυτή άνοιξε.
Ένα μεθυσμένο αγόρι βγήκε έξω και άρχισε να τραγουδά το "all of me" χορεύοντας.
Μπήκαμε μέσα χωρίς να δώσω σημασία σε 3 κορίτσια και 4 αγόρια που έπαιζαν Θάρρος ή Αλήθεια και προσπαθούσαν να με καλέσουν στην παρέα τους.

"Εγώ νομίζω θα πάιξω αυτο το παιχνίδι."είπε η Μόλυ και κατευθύνθηκε προς την χαζοχαρούμενη παρέα.
Απο την άλλη η Άλι άρχισε να μιλά με ένα κορίτσι που μου είπε πώς την γνώρισε μόλις χθές.
Και τώρα έμεινα μόνη.Μόνη σε ένα ξενώνα με 60 μεθυσμένους τριγύρω.Έπρεπε με κάποιο τρόπο να περάςω την ώρα μου,έτσι κάθισα σε μια πολυθρόνα και έστειλα ενα μήνυμα στον Άλεξ.

Προς Άλεξ

Φίλε δεν ξέρεις τι χάνεις σε αυτή την πανεπιστημιούπολη.🙈

Καθώς περίμενα απάντηση απο τον Άλεξ δέκρινα μέσα στο πλήθος ένα γνώριμο πρόσωπο να χορεύει.
Δεν μπορεί!Αποκλείεται!

Με το βλέμμα του μου ένεψε και έγω του χάρισα ένα μικρό,αθώο χαμόγελο.
Γρήγορα γρήγορα βγήκε απο το πλήθος και με πλησίασε.

"Όταν έλεγα να κανονίσουμε φυσικά και δεν περίμενα να σε δώ τόσο γρήγορα μέσα στο σπίτι μου."
"Άντριαν!Χαχα.Σπίτι σου;Εδώ μένεις;Απο οτι φένεται είμαστε γείτονες."
"Μένεις και εσύ εδώ;Σε αυτή την πανεπιστημιούπολη;"
"Πιο κοντά απο όσο φαντάζεσαι.Στον δίπλα ξενώνα."
"Θεέ μου.Αυτό είναι σημάδι πώς πρέπει να βγείς μαζί μου για ένα ποτό."είπε και μου έκλεισε το μάτι.
"Οχχ.Σιγά.χαχα.Χθές ήρθα Αγγλία.Όμως..χμμμ..Πότε;"είπα.
"Αύριο;Μπορείς;Τι ώρα;Κατα τις 8 σε βολεύει;"
"Yepp..Απο ότι φένεται θα με βλέπεις κάθε μέρα για αυτό πρέπει να έχεις καλές σχέσεις μαζί μου."
"Έγινε!"μου είπε και έβαλε το χέρι του πάνω στο κούτελο του όπως κάνουν οι στρατιώτες.
"Να σου προσφέρω ποτό;Υπάρχει άυθομη τεκίλα,βότκα και μπύρα.Η επιθυμία σου διαταγή μου."
"Μια βότκα πορτοκάλι θα ήταν τέλεια τώρα."
Γύρισε να φύγει προς το μπάρ και το κινητό μου χτύπησε.

Απο Άλεξ
Χμμ..Θές παρέα;❤️

Ώχχ..Όχι τώρα.Δεν έχω όρεξη να τον δώ.Μόλις τον δώ δεν θα έχω όρεξη να μιλώ στον Άντριαν και αυτό είναι λάθος.Κριστίνα ξέχασες πως εκείνη η νύχτα ήταν ένα τίποτα;

Προς Άλεξ
Τσού.Περνάω μια χαρά.χχ

Απο Άλεξ
Για άυριο όλα οκ;❤️❤️❤️

Αύριο;Αύριο;Ωχχχ θέε μου το είχα ξεχάσει εντελώς.2 ραντεβού σε μια μέρα;
Μπάαα όχι,αυτό με τον Άλεξ δεν είναι ραντεβού,απλά θα μιλήσουμε.Και γιατί επιμένει με τις καρδούλες;Έλεος!

Προς Άλεξ
Όλα οκ για αύριο.Τα λέμε.

Σκέτο χώρις καρδούλες.

"Όλα καλά;"με ρώτησε ο Άντριαν.
"Τέλεια!Που είναι η βότκα μου.Απόψε πρέπει να μεθύσω."
"Ήρεμα κορίτσι.Έτσι θα αναγκαστώ να σε κουβαλήσω στο σπίτι και η συνέχεια ίσως να μην σου αρέσει.Παρόλα αυτά εγω θα την απολάυσω.Έχω αρκετά κόλπα να σου δείξω"είπε και γέλασε.
Με φλερτάρει;
Ίσως.Με τον δικό του παιχνιδιάρικο τρόπο.

.............................................................................

Dirty μας βγήκε ο Άντριαν αλλά παρόλα αυτά γλυκούλης...
2 ραντεβουδάκια Κριστίνα μου;Έλεος!

Comments Comments Comments😈😈
VOTE VOTE VOTE💎💎
Kisses αγαπούλια😘😘

Strangers(Wattys Winner 2016)Where stories live. Discover now