Keyifli okumalar ^^
Multimedya: Başarılı iş kadını güzeller güzeli Neha kızımız efenim :D
Annesiyle konuşmasından sonra aklına düşen fikirle birlikte Neha'yı iyice araştırmıştı Salman. Ailesi, eğitim hayatı, yaptığı işler vs. hepsi hakkında bilgi sahibiydi artık. Ailesi köklü bir aileydi. Kendinden 13 yaş küçük kardeşi vardı. Aradaki yaş farkı Salman'ı hayli şaşırtmıştı. Kendisinin Meera ile arasında 3 yaş Armaan ile arasında ise 5 yaş vardı. Neha 30 yaşındaydı. Her ne kadar o gün kafede Neha'ya 20'li yaşlarını geçtiğini gösterdiğini söylese de yalan söylemişti. Neha olduğu yaştan daha genç gösteriyordu kesinlikle. Elinde bulunan dosyada şirketin adresi de vardı. Kafasını arabanın camına çevirdi. Hızla akan yolu seyretti bir süre. Aslında yolu izlerken daha çok verdiği kararı faaliyete geçirmek için içinden kendine cesaret veriyordu.
"Nereye gidiyoruz Salman Bey?"
Balraj'ın sesi ile gözlerini yoldan çekti. Balraj cevap bekleyen gözlerini kısa bir süre için yoldan ayırıp Salman'a baktı. Salman'ın ilgisini çektiğinde tekrar yola bakarak direksiyonu daha iyi kavradı.
"Maliklerin şirketine!"
"Benden araştırmamı istediğiniz k-"
"Evet, Balraj! Başka sorun var mı?"
Salman'ın sesi ne kadar sakin çıksa da Balraj'ın soru sormasının onu sinirlendirdiğini anlaması zor olmamıştı. Yıllardır şoförlük yaptığı adamı tanıyordu. Balraj Salman'ın sadece şoförü değildi. Hemen hemen her işine koştururdu. Karşılığını ise her seferinde gerektiğinden fazla dolu bir zarfla alırdı. Salman'ın bir günü bir gününü tutmayan ruh halini kabullenmiş sadık bir çalışandı Balraj. Seviyordu bu dengesiz adamı. Her ne kadar çekilmez bir patron gibi görünse de aslında inanılmaz bir patrondu. Balraj'ın haberi olmadan kaç defa kaç derdini çözmüştü hatırlamıyordu bile Balraj. Yine tek kelime etmemeye yemin ettiği günlerden birindeyiz diye geçirdi içinden.
Araştırmayı kendisi yaptığından şirketin adresini biliyordu Balraj. Fazla uzun sürmeyen bir yolculuk şirket binası görüş alanlarına girince tamamlandı. Önlerinde duran binayı tek kaşı havada düşünceli bir şekilde süzdü Salman. Birkaç dakika öylece durdu. Normal şoförler şimdiye dek inmeleri için patronların kapılarını açarlardı. Fakat Balraj normal bir şoför değildi. Salman'ın şoförüydü. Ve Salman kapısının açılmasından nefret ederdi.
Salman derin bir nefes aldıktan sonra arabanın kapısını açtı. Oldukça ağır bir şekilde arabadan inerek şirketin girişine ilerlemeye başladı. Girişte bulunan güvenliği görünce sıkıntıyla bir nefes verdi. Şirkete girmesi için bir giriş kartına ihtiyacı vardı anlaşılan. 10 dakikadan fazla süren bir konuşma sonucu sonunda kartı alabilmişti. Kartı geçişlere okuttuktan sonra asansöre ilerledi. Az önce güvenlikten öğrendiğine göre Malikler 21.kattaydılar. Asansörün kapısı kapanmadan birkaç saniye önce sarışın bir bayan girdi hızla asansöre. Salman kadını umursamadan 21'e bastı. Kadının kendisini inceleyen bakışlarına aldırmadan sırtını asansörün metal duvarına yasladı. Ellerini cebine çoktan yerleştirmişti. Bakışlarını sarışın kadına çevirdiği an kadın ona gülümsedi. İfadesiz bakışlarıyla kadını süzdü baştan ayağa...
Birkaç saniye sonra asansör geldiklerini belirten sesini çıkardığında sanki az önce kadını süzen Salman değilmiş gibi kadına bakmadan kendini asansörün dışına attı. Bir iki adım attığında duyduğu topuklu sesiyle omzunun üstünden arkasına doğru baktı. Neha bir odadan çıkmıştı ve şu an başka bir odaya giriş yapmış bulunmaktaydı. Muhtemelen Neha'nın kendi odasıydı. Kıvrılan dudaklarıyla Neha'nın az önce girmiş olduğu odaya doğru ilerledi. Kapının önüne geldiğinde duyduğu sesle arkasını döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikâye
RomanceYıllardır bildiklerini sandıkları duygularda aslında onlardan cahili yoktu. Bir anlaşmayla girdikleri yolu düşe kalka da olsa bitirebilecekler miydi? Peki ya cahil oldukları duyguyu öğrenebilecekler miydi?