Bölüm 14

301 34 20
                                    


Keyifli okumalar.


Salman Haider ile Neha Malik arasında yapılacak evlilik ... /... /... tarihinde gerçekleşecek ve ... ay sürecektir.

Taraflar belirtilen evlilik protokolü doğrultusunda hareket edeceklerini yaşamlarını bu şekilde idame ettireceklerine dair aşağıda belirtilen maddeleri kabul ettiklerini beyan etmişlerdir.

MADDELER

Madde 1: Sözleşme taraflar dışında kimse tarafından bilinmeyecek gizliliği korunacaktır.

Madde 2: Belirlenen süre dolmadan boşanma olmayacaktır.

Madde 3: Taraflar her şeyden önce birbirlerine ve birbirlerinin ailelerine saygılı olacaktır.

Madde 4: Her iki tarafın ailesi ile ayda en az bir kez görüşülecektir.   

Madde 5: Taraflar temel durumlarda birbirleri hakkında söz hakkına sahip olacaktır.

Madde 6: Evlilik devam ettiği sürece kadının ve erkeğin hayatına hiçbir şekilde başka birileri girmeyecektir.

Madde 7: Evlilik süresi boyunca herhangi bir yakınlık içeren fiziksel temas gerçekleşmeyecektir. Aksi takdirde evliliğin hükmü düşecektir. Fiziksel teması gerçekleştiren taraf karşı tarafın verdiği cezaya razı olacaktır.

Madde 8: Erkek sözleşmeye aykırı hareket ettiğinde kadın erkeğe istediği her şeyi yapmakta özgürdür.

Madde 9: Kadın sözleşmeye aykırı hareket ettiğinde ...................................

Ad Soyad: Salman HAIDER          

İmza:                                   

Ad Soyad: Neha MALIK

İmza:

Son maddeyi tamamlamamış ve benim ekleme yapacağımı düşünerek belli bir boşluk bırakmış. Doğrusu ne ekleyeceğimi bilmiyordum. Her dakika iş daha da ciddiye biniyordu ve ben hala ne düşünmem gerektiğini bilmiyordum. Ailemle tanışmıştı. Ailesi ile tanışmıştım. Şimdi ise okuduğum sözleşmeye atacağım imza ile gerçekten dönülmez bir yola girecektim. Girecektik. Tuhaf hissediyordum...

Sözleşmeyi tekrar okumaya başladım. Madde dördün karşısına bir soru işareti bırakırken, yarım bıraktığı madde dokuzu da madde sekizi nasıl bitirdiyse öyle bitirdim.

Madde 9: Kadın sözleşmeye aykırı hareket ettiğinde erkek kadına istediği her şeyi yapmakta özgürdür.

Madem o bana bu güvenceyi veriyordu benim de aynı şekilde ona bu güvenceyi vermem gerekirdi. Ama bu her şeyi kısmını sınırlandırmayacağım anlamına gelmiyordu. Bunu Salmanla konuşacaktım. Dosyayı kapatıp yatağımdan kalktım. Dosyayı bilgisayar çantamın içine yerleştirip yatağımın içine geri gittim. Tavanı izlerken gecenin değerlendirmesini yapıyordum.

Salman'ın, kardeşleri ve onların evliliklerine olan etkisinde takılı kalmıştım. Amar'a o kadar kızıp sonra kolundan tutup Meera'ya getirmesi... Armaan'ın her şeyini Rani'ye anlatması...

Amar'a olan kızgınlığını anlıyordum. Fakat Rani'ye Armaan'ın olumsuz şeylerini anlatmak da ne demekti? Ya kız vazgeçseydi? Kardeşini düşünmeden mi yapmıştı bunu? Bu gerçekten kafamı kurcalıyordu. Kafamda beliren Salman Haider imajına ters düşüyordu bu hareketi. Bir sebebi vardı var olmasına ama bunu ona sorsam kesin cevap vermezdi.

Bizim HikâyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin