Bölüm 40

178 18 158
                                    

Satır araları sizi çok seviyor 😂 Boynu bükük bırakmayın gelin 😂 Ne ka yorum o ka bölüm asdfgh

Keyifli Okumalar.

"Rani de geliyor değil mi?"

"Geliyor geliyor. Armaan'a bırakacak Aryan'ı. Ya da bilmiyorum belki de Armaan'ı Aryan'a bırakacak. Kim baba kim oğul belli değil onların ilişkisinde.

Sesli bir şekilde güldüğümde Meera da kendi söylediğine gülerek bana katılmıştı.

"Tamam ben yarım saate çıkıyorum o zaman."

"Tamam canım. Haberleşiriz yine."

Telefonu kapattıktan sonra oturduğum yerden kalkarak gerindim. Bilgisayarımı kapatırken bir yandan da ayaklı askılıktaki trençkotumu alıyordum. Masamın üzerindeki kağıt yığınına elleşmedim hiç. Çünkü o dağınıklığın kendi içinde düzeni vardı. Bozamazdım. Trençkotumu giyinirken telefonum çaldı. Arayanın kim olduğunu ekranda gördüğümde sırıtmadan edemedim. Sabahtan beri konuşmamış kısa kısa mesajlaşmıştık yalnızca.

"Buyrun?" diyerek sahte bir ciddiyetle cevap verdim.

"Neha Haider ile görüşecektim?"

"Ben Neha Malik Haider. Dinliyorum sizi."

"Konut ihalesine Maliklerin de katılacağını duydum. Doğru mu?"

Salman'ın sesi iş ciddiyetine büründüğünde ben de aynı şekilde karşılık verdim.

"Doğru duymuşsun."

"Hiç bahsetmedin?"

Bu ihaleye Haider'ların katılacağını biliyordum fakat bizim katılacağımızı ben de yeni öğrenmiştim. Derin bir iç çekip Salman'a cevap verdim.

"Açıkçası benimde yeni haberim oldu. Spontane gelişen bir olay diyebiliriz."

"Benden duymuş olma ama bu ihaleyi kimselere bırakmaya niyetimiz yok. Baban benden daha da nefret edecek değil mi?"

Salman'ın sesindeki moral düşüklüğüne gülümsemeden edemedim. Bu tarz çakışmaları beklemesem de olduğu zamanda davranmamız gereken belirli kurallar çerçevesinde davranacaktık tabii ki.

"Böyle konuştuğuna göre teklifiniz sağlam yani. Bunun üzerinde düşüneceğim. Babama gelince ise babam seni seviyor Salman. Bunu bil önce. Ama siz kazansanız da biz kazansak da bu bir iş. Ve inan bana Kamaal Malik görüp görebileceğin en profesyonel iş adamıdır. İş ile iş dışı ilişkilerini ayırt ettiğinden emin ol."

"Beni seviyor mu? Neha geçen gittiğimizde laf soka soka bir hal oldu bana. Hatırlatırım."

Haklıydı. Geçen hafta bize gittiğimizde babam açık bulduğu her anda gerek bana gerek Salman'a -en çok ona- laf sokup sokup durmuştu. Laf aramızda bu meseleyi annemle konuştuğumda babamın bundan ekstra bir zevk aldığı için konuyu uzattığını öğrenmiştim. Salman saygısından babama ses çıkarmıyordu. Babam da Salman'ın karşısında kendini zor tutmasıyla eğleniyordu.

Kime çekmiş hiç bilmiyorum.

"Takılıyor sana."

"Bizim seviyeli bir ilişkimiz vardı babanla. Açığımı bulduğu anda o ilişkiyi unutup ast üst ilişkisine çevirdi işi. Damatlıktan kovacak beni yakında ondan korkuyorum bak cidden."

"Babamı özledin galiba sen?"

Salman birkaç kez cık sesi çıkardıktan sonra "Onu değil kızını." dedi. Söylediğine ufaktan erirken saatime baktım. Beni biraz daha oyalarsa geç kalacaktım. Konuşmaya devam ederken çantamı toparlamaya başladım.

Bizim HikâyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin