Bölüm 9

310 36 49
                                    


Keyifli okumalar ^^

Zara iki elinin içine aldığı kahve fincanını bir kez daha dudaklarına götürdü. Anlattıklarımı düşünüyordu. Ona Salman'ı ve teklifini anlatmıştım. Salman'ın teklifi yapmasının üzerinden 4 gün geçmişti. Bu süre zarfında onu aramamış hatta araştırmamıştım bile. Birden duyduğum hafif sesle bakışlarım tekrar Zara'ya kaydı. Fincanı masaya bırakmıştı ve dikkatle beni izliyordu.

"Neha... Bu fikir benden çıktı ama ben öylesine söylemiştim sana... Yani şimdi bu adam..."

Ne kadar düşünürse düşünsün mantıklı hiçbir yanı olmayan bu olayı tanımlayamıyordu haklı olarak. Bir şey demedim. Bir süre yine sessizlik oldu.

"Öylesine söyledim ama bu olmayacak bir şey değil aslında Neha"

Onun kahve fincanına dalmış gitmiş bakışlarım sesini duyunca yüzüne çıktı. Ne demek istiyordu? Çatık kaşlarla ona bakarken derin bir nefes aldı.

"Senin ve onun durumunu düşünürsek anlaşmalı bir evlilik olabilir. Ama bu adamın kim olduğunu bilmiyoruz... Yalnızca 3 defa görüştüğün bir adam pat diye evlenme teklifi ediyor. Bu beni rahatsız etti"

"Onu tanısam evlen diyeceksin yani bana?" sesim bir tutam şaşkınlık ama genel olarak sitem doluydu. Kahverengi gözleri kararsız bir şekilde yüzümde gezindi. "Dürüst ol lütfen Zara!" sesimi oldukça duygusuz çıkarmaya çalışmıştım.

"Ne sanıyorsun Neha?" birden çıkışması beni afallatsa da sözünü kesmedim ve tekrar konuşmasını bekledim. "Bu dedikoduların bir gün biteceğini falan mı düşünüyorsun? İki aile arasında ilişkiler daha fazla zarara uğramaz mı sanıyorsun? İnsanlar susar mı sanıyorsun Neha? ...Gitmekten bahsedip duruyorsun... Gidersen her şeyi kabullenmiş olmaz mısın? Dünyanın öbür ucuna bile gitsen Suman seni tehlike olarak görmekten vazgeçmez. Zaten her şey onun halt yemesi değil mi?" sonlara doğru öfkeyle çıkmıştı sesi. Söylediklerini beynime kazımış daha sonra düşünmek için rafa kaldırmıştım. Son söylediği kafamı fazlasıyla karıştırmıştı.

"Saçmalama. Suman ne yaptı sanki?"

"Çok safsın. Hatta salaksın kızım sen."

"Zara!"

"Bu dedikoduların çıkmasına sebep olacak bir yanlış yaptınız mı siz? Hayır. Peki, nereden çıktı bu haberler? Bu haberler çıktı çıkalı Karan ile doğru düzgün yan yana gelebildin mi? Hala nasıl görmemek için gözlerini kapatıyorsun anlamıyorum Neha. Kimse bana Suman'ın mağdur nişanlı olduğunu savunmasın. Bunlar hep onun oyunları"

Olabilir miydi? Ben Karan'ın itibarının zedelenişini bu denli yük edinmişken kendime o evleneceği adamın itibarını hiçe sayabilir miydi rahatlıkla? Bunun olma ihtimali gözlerimde fazlasıyla düşüktü. İnanmak istemiyordum böyle bir şeye.

"Kesin kanıtın var mı? İnsanları kafamıza göre suçlayacak olursak ohoo..."

Zara kafasını olumsuz anlamda iki yana salladı. Gözlerini karanlık gökyüzüne dikti. Yıldızları mı izliyordu yoksa izliyormuş gibi mi yapıyordu bilmiyordum. Sandalyedeki oturuşunu değiştirirken karanlık gökyüzündeki kahve gözleri benim kahvelerimi odağına aldı.

"Bir gün haklıymışsın diyeceksin ya neyse.." Her harfi sitem kokan bir cümle kurmuştu. Ona inanmamam onu kırıyordu. "Bilgisayarını getir şu adamı araştıralım bakalım bir"

Ona boş boş bakarken daha fazla sinirlendiğini gördüm.

"Git evlen demiyorum Neha. Sadece adamı merak ettim o kadar"

Bizim HikâyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin